V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 685,446 views

Avatar
#1821 • • Felis Guest

Multa yrittävät periä 1500 euroo vuodelta 2005 takaisin. Ja korkoa 15%. Tulot ovat onneksi ajalta ennen opiskeluiden aloittamista niin ei tarvii maksaa, mutta vituttaa silti palkkakuitteja kopioida ja lähetellä selvityksiä.


Hei, lycka till! Mulla meni just toisinpäin, tulot ajalta opiskelun jälkeen, mutta kyllä vitutti kaivella palkkakuitteja vuodelta 2005 jostain mappien väleistä. Saa nähdä paljonko saan tingittyä siitä 1500 euron nakista. Voi olla että joudun jotain maksamaan jotain takaisin, mutta toivottavasti <1500e.
Avatar
#1822 • • DeeJays Anonymous Guest
Vittu! Työtkin on alkanu viime aikoina tuntuun töiltä, velkahelvetti kaatuu niskaan ja kokoajan on paska keli.

Pitäisikö sitä mennä oikeisiin töihin? Se rupee kohta oleen aivan sama kärvisteleekö syyttä vai syystä.
Avatar
#1823 • • Hansu Guest
V#ttu mitä idiotismia... :mad:
Eilen radiossa keskustelivat poliisin oikeudesta kuunnella salaa epäilyttävien henkilöiden puhelinkeskusteluja ja ylipäänsä poliisin oikeuksista salakuunteluun. Eräs näistä keskustelijoista, jonkinsortin fiksu kai, totesi, että "kuunnelkoon vaan kaikkia, minulla on puhtaat jauhot pussissa, meitä joilla ei ole mitään salattavaa ei haittaa poliisin salakuuntelu".
Avatar
#1824 • • OCS Guest
Vitun naapurin hipit saatana kokoontunut taas naapuriin. Hirvee möly ja pauke välillä, WTF, STFU. Onneksi Crossbreedin uusi levy peittää pienet melut alleen <3
Avatar
#1825 • • Timce Guest
:mad: Kyllä.

Pienessä tiltissä tossa äsken pokeripöydässä ja n.150 euroa sain menemään.
Avatar
#1826 • • jarier Guest

jos valmistuu ennen perintää, ei tarvitse maksaa ollenkaan.



oikeesti?

nimim. viime vuonna valmistunut
Avatar
#1827 • • onnela Guest

jos valmistuu ennen perintää, ei tarvitse maksaa ollenkaan.



oikeesti?

nimim. viime vuonna valmistunut



Ei ainakaan mun osalta pitänyt paikkaansa todellakaan. Missä noin muka sanotaan?
Avatar
#1828 • • happosepi Guest
Auto huollossa kolmatta päivää eivätkä meinaa millään löytää vikaa. Ja just kun kun tuntui että rahaa vois ehkä hieman jäädä jemmaankin. Mutta ei, jos ei sitä ite tuhlaa niin sit se menee _aina_ sit johonkin tommoseen. "Kiitti vaan vitusti tästäkin vitun päivästä", sanos Tommy Tabermann. (Ja toi EI ollu turkua.)
Avatar
#1829 • • jarier Guest

jos valmistuu ennen perintää, ei tarvitse maksaa ollenkaan.



oikeesti?

nimim. viime vuonna valmistunut



Ei ainakaan mun osalta pitänyt paikkaansa todellakaan. Missä noin muka sanotaan?



olen myös käsittänyt, että takaisin peritään, mutta valmistumisen jälkeiset kuukaudet tietysti vähennetään vuositulorajasta. paras varmaan tsekata ne viime vuoden tulot, ettei tarvitse maksaa taas korkoa kuten vuodesta 2005.
Avatar
#1830 • • insertxox Guest
Pieni vitutus, avaimet jäivät duuniin ja ei jaksaisi enään lähtee hakemaan julkisilla niitä pois.
Avatar
#1831 • • ville Guest
Läppärin näyttö hajosi.

Toimii onneksi ulkoisella näytöllä, joten saan kaiken talteen. Toisaalta keskiviikkona alkaa työmatka saksaan ja sitä ennen on muutenkin ns homona hommaa, eikä todellakaan olisi aikaa laittaa toista läppäriä käyttökuntoon...
Avatar
#1832 • • Homegrove Guest
Olis harvinainen herkku, vapaapäivä viikolla ja nainen kaikessa viisaudessaan haluaa tietenkin pilata sen tekemällä jotain "hyödyllistä".
Avatar
#1833 • • Timce Guest

Olis harvinainen herkku, vapaapäivä viikolla ja nainen kaikessa viisaudessaan haluaa tietenkin pilata sen tekemällä jotain "hyödyllistä".



Ens viikonloppuna vahinko takaisin. :D (Kai te tuutte?)
Avatar
#1834 • • Zapa Guest
foookiiin Monday!
Avatar
#1835 • • Homegrove Guest

Olis harvinainen herkku, vapaapäivä viikolla ja nainen kaikessa viisaudessaan haluaa tietenkin pilata sen tekemällä jotain "hyödyllistä".



Ens viikonloppuna vahinko takaisin. :D (Kai te tuutte?)



Jos puhut perjantaista niin oon soittamassa niin eiköhän tulla. :D
Avatar
#1836 • • jarier Guest
mä oon niin tylsistynyt ja se vituttaa.
Avatar
#1837 • • ville Guest
saksassa ei tunneta juomaa nimeltä siideri jonka takia pitää juoda bisseä... ein grosse bier, vielen dank ja 1l stobe on aika suuri henkilölle joka ei bisseä juo ...
Avatar
#1838 • • master bator Guest
Yhyy... Ei kai sitä bisseä ole pakko juoda, jos siitä ei pidä.
Avatar
#1839 • • ville Guest

Yhyy... Ei kai sitä bisseä ole pakko juoda, jos siitä ei pidä.



Menee työtehtävien piikkiin... suuressa seurueessa ja paikassa jossa 100% juo, ei oikein voi olla selvänä...
Avatar
#1840 • • master bator Guest

Menee työtehtävien piikkiin... suuressa seurueessa ja paikassa jossa 100% juo, ei oikein voi olla selvänä...



No joisit viinaa sitten. Saat pään täyteen vähemmällä juomisella.