V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 685,401 views

Avatar
#1621 • • Thelion78 Guest

Kipeenä himassa, vanhoja leffoja kaappi täynnä, Makuuniin ei jaksa mennä ja KLUBBARI ON ALHAALLA!!!! :mad: :crybaby: :mad:



Mulla taas on tällä hetkellä enemmän leffoja kuin ehdin katsoa. Anttila alennusmyynnistä esim. tarttui mukaan kaikenlaista.

Klubituksessa on ilmeisesti käynyt hakkeri, sillä eilen aamupäivällä siinä oli etusivulla vain suuri sarjakuva (?) joka tuli aina vaikka yritti suoralla linkillä esim. foorumeille.

Mikä ei vituta tällä hetkellä että siellä on loistava keli.
Avatar
#1622 • • akir0 Guest

Klubituksessa on ilmeisesti käynyt hakkeri, sillä eilen aamupäivällä siinä oli etusivulla vain suuri sarjakuva (?) joka tuli aina vaikka yritti suoralla linkillä esim. foorumeille.



No ei sentäs. Se sarjakuva on vaan tapa ilmoittaa siitä, että tietokanta on vialla.
Avatar
#1623 • • Daniel Braun Guest
Kyl ja kovasti! :mad:
Ulkona hemmetin hyvä sää, aurinko paistaa ja hellettä riittää.
Ja mä olen töissä.
Ja ilmastointi reistaa, sitä on korjattu koko viikko :mad:
Prkle ku tää meidän työasu ei oo edes viileimmästä päästä, kraka kaulassa/kauluspaita/liivit/suorathousut...
Onneksi helpotusta edes vähän tuo sandaalit jalassa, mut ei kuitenkaan riittävästi :mad:

Vielä puoltoista tuntia, ei jaksais ku väsyttääkin niin perkeleesti eikä tää helle helpota yhtään.
Lämpötila sisälläkin varmaan +30 :mad:
Avatar
#1624 • • Ms. Piipi Guest
Joo, joku kundi varmaan osaa valaista "TJ 0" mytologiaa....

Tulin tos kotiin, vastaan kävelee suht selvän oloinen kundi, kantaa mäyristä (jossa kaikki pullot mukana), ei siis vaikuta känniääliöltä. No se sit siinä ihmisvilinässä huuhtelee K-O-K-O vitun ajan että: "TJ 0, vittu hajotkaa siihen, TJ 0, hajotkaa!!!!"

Hmmmm, what's the fucking point?!?!? Ei se oo niinku, että kaikilla ois joku vitun intti pakollinen, vittuakko mua kiinnostaa jos sil on TJ 0??? Argh, :scared: no minkäs teet, ei toi nyt silleen vituta, mut oli vaan vähän tyhmänoloista käytöstä....Ja sekin (eli tyhmyys) nyt sallittakoon, mut kuitenkin, toivottavasti kaikki joilla nyt todellakin on TJ 0 ei ole tollasii....
Avatar
#1625 • • Thelion78 Guest


Se sarjakuva on vaan tapa ilmoittaa siitä, että tietokanta on vialla.



Ach So. Kannattaisi munkin joskus LUKEA asioita ensin. Tällä kertaa luin loppuun kun se nyt taas tuli tuonne.
Avatar
#1626 • • Ryvon DJ Guest

No se sit siinä ihmisvilinässä huuhtelee K-O-K-O vitun ajan että: "TJ 0, vittu hajotkaa siihen, TJ 0, hajotkaa!!!!"

Hmmmm, what's the fucking point?!?!?



Se on sitä miehistä uhoskelua suorituksen jälkeen. Ehkä sitten jos olisi ollut esim. Pohjois-Korean kolmivuotisessa ja yhden loman armeijassa, tai Kiinan armeijassa, olisi syytä hehkuttaakin asiaa :D
Avatar
#1627 • • Hempp@ Guest
Joo, muutinpa Kuopioon halpaan yksiöön koska ryhdyn opiskelemaan tuossa elokuussa.
Päätinpä heitää pikkupikku pirskeet ikäänkuin tupaantulijaisjutut.

Avainsanat olivat: ei ördnäystä, ei melua, rauhallista käytöstä ja jos on aivan pakko lähteä ryyp, mennään baariin.

Toimiko tämä?
Paskanmarjat.

Pari kaveria soittivat stereoitani aivan täysillä VAIKKA sanoin monta kertaa että *ttu hiljaa.
Toiset painivat *ttu eteisessä.

Sitten kun naapurin rouva tuli ilmoittamaan äkäisenä että hän tahtoisi nukkua niin meikällä naksahti.
Karjaisin jengille että vittu nyt hiljaa, meikän kämppä, meikän säännöt ja jos ei kerran osata niin painukaa *ttuun niin pian kuin mahdollista.
30 sekuntia ja kämppä tyhjä.

Saatana kun petyin jengiin.
Avatar
#1628 • • Taedium Guest

Joo, muutinpa Kuopioon <-clips-> Avainsanat olivat: ei ördnäystä

:D

Niinpä... niinpä...

Ja ne sun uudet "kaverit" saletti vielä puhuu jälkikäteen, että "vähä se Hemppa oli nipo, tuli vaa karjuu siellä..."
Avatar
#1629 • • Taedium Guest

And the Not-My-Job Award of the Year goes to... Kauhajoen ABC!

And the Not-My-Job Award of the month goes to...

Albert-Hein -supermarketin To Go-leipätiskin pitäjälle, Dam Square, Amsterdam.

Viikonloppuna käväsin Albert-Heinissä ja näin siinä sitten pääovien edessä kaverin katsomassa tyhjyyteen. Moikkasin ja hän vähän säpsähti. Ihmettelin, että mitä jumitat. Hän sanoi, että kato; siinä oli kaksi jotain narkkaria vääntämässä ruuvvarilla lukkoa irti pyörästä - keskellä kirkasta päivää, keskellä kaupunkia, ydinkeskustassa. Kaveri jäi siihen katsomaan monttu auki eikä oikee tienny mitä tehdä, niin ennen kuin menee sinne supermarkettiin niistä porteista, siinä aulassa on To Go -leipätiski, josta saa valmiita leipiä. Sanoin tälle tädille, että kato: narkit pöllii tsygää.

Täti sanoi "no en minä sille voi mitään". Sanoin, että teillä on varmaan ehkä mahdoolliseesti täällä ehkä varmaan ehkä joku turvamies, joka ehkä varmaan mahtoollisesti ehkä voi mennä tohon uloskin kun joku teidän asiakkaan pyörää tossa yrittää viedä, ehkä? "No ei me oikeen voida asialle mitään... äh... no olkoon... mä katon jos mä tosta jonkun saan kiinni..."

Siis se niinku oli sen olonen, että se tekee mulle extra-palveluksen!

Joo, tiedetään, tsygiä käännetään täällä aivan mahottomasti, eikä narkkarin kiinniotto paljoa auta kun ei ne mitään sakkoja kumminkaan maksa, mutta jos ny edes sen verran, että se joka sen tsygän omistaa voi tsygäillä kato himaan heidän kaupassa käytyään...

No kaupasta tullessani näinkin kun turvamies ja 6 poliisia jutteli niiden kahden narkin kanssa. :D
Avatar
#1630 • • Hempp@ Guest

Joo, muutinpa Kuopioon <-clips-> Avainsanat olivat: ei ördnäystä

:D

Niinpä... niinpä...

Ja ne sun uudet "kaverit" saletti vielä puhuu jälkikäteen, että "vähä se Hemppa oli nipo, tuli vaa karjuu siellä..."



No eivät ne niin uusia kavereita olleet, aika vanhoja.
Avatar
#1631 • • Hansu Guest
Kyllä, todellakin, vituttaa kaikki mahdollinen ja vähän mahdotonkin, lähinnä kaikki pikkuiset mutta niin raivostuttavat asiat työpaikalla. Alan olla henkisesti ja myös fyysisesti todellakin loman tarpeessa, tuntuu että olen kävelevä ruutitynnyri joka vain odottaa pienen pientä kipinää.

Vielä 2 viikkoa...
Avatar
#1632 • • Taedium Guest
Hesari - Originelli

Ja mikä #¤%@¤# *&#¤&@ sormenjälki?!?!

Mistä lähtien mä olen ollu kriminaali?

Mistä lähtien ilman syytteitä mun pitää antaa sormenjälkeni kellekkään?

Minkä vuoksi mun olis taivuttava tälläseen naurettavuuteen?

Mä en halua turvallisuusriskillistä passia - antakaa mulle normaali passi, jota ei voi kaukaa lukee sitten kun mun tänhetkinen menee vanhaks.

*ttumämitään chippejä halua!
Avatar
#1633 • • Hempp@ Guest
Nyt kyrsii tuo Lähi-Itä.
Siis tyypit taas tappelee siellä, Israel vs. Libanon (tai Hizbollah).

Saatana kun koitat hommaan pureutua syvemmin etkä vain luotaa jostain hesarista niin ekana saat sellaisen kuvan että kaikki siellä lähi-idässä on niitä saatanan sekopäitä jotka viskoo solttua niin mielellään kivellä tai teroitetulla hevosenkengällä päin naamaa ja polttaa länsimaiden lippuja, sylkee kaikkien päälle ja paukauttelevat itseään hevon vitun päreiksi.

Sitten vielä itketään aivan saatanasti että "SAATANAN PASKAPÄÄT TAPOITTE MUN VELJEN!" joo veli vaan käveli ostoskeskukseen 25 kiloa räjähteitä vyötäröllä ja meinasi piristää arkea ja viedä lukemattomia viattomia sivullisia mukana ja sitä itketään. Saatanan viattomien tappajaa jonka teko estettiin.

Ja miltei samanlaisia molemmilla puolella mitä nyt Israel kostaa hieman hanakasti kun kaksi sotilasta kidnapataan, joo kyllähän se malja keikkuu ylitse minullakin yleensäkin aika paljonkin mutta sotilaita on sitä varten että sinne vaaratilanteisiin mennään ja se on paska homma jos lentää vitonen nurkkaan. Sotilaan elämä on paskaa. Eikä Israel iske itsemurhapommeilla.
Ei kyllä kukkasinkaan.

Sitten kun sanot jollekin että "EI *piip* lähi-idässä jengi on aivan sekasin" niin heti on joku hippitietäjä siinä valittamassa "ei ne kaikki niinq silleen tee joo" no niin eihän kaikki ruotsalaisetkaan ole homoja.

Mutta mitäpä sitä telsusta näkee kuin raivohulluja tyyppejä polttelemassa lippuja ja mellakoimassa niin pilakuvista kuin George W. Bushista johonkin Pokémoniin ja saatanan Mel Gibsonin Jeesusteluleffaan asti.

EIKÖ JENGI VOI VAAN PRKL SOPIA eihän tästäkään tulisi mitään jos me suomalaiset jotain nuijasotia alettaisiin muistella tai Talvisotaa,ei todellakaan, ei saatana.

Mutta mitenpä saat kaksi osapuolta lopettamaan?
KANNATTAAKO edes kaikenlaisten sekopääterojen juttuihin myöntyä kun ruumiinaukot vaahdossa koraani kainalossa siellä liekkuvat ja julistavat "vääräuskoiset on murhattava!!!", miten tuollaisille järkeä puhut muka?

Onko myöskään mitään järkeä niiden tyyppien pihoille viedä pari hyökkäysvaunua,komppanian verran sotilaita ja ohjuksia?
Sivullisetkin siinä vaan kuolee enemmän koska tyypit mieluiten ovat sivullisten keskellä ja hihhulit saavat vettä myllyyn.

Eihän tässä pysty edes nukkumaan kun ennen on kyrsineet pienet asiat mutta NYT kokonainen LÄHI-ITÄ ei prkl.
Avatar
#1634 • • Taedium Guest

Ja miltei samanlaisia molemmilla puolella mitä nyt Israel kostaa hieman hanakasti kun kaksi sotilasta kidnapataan,

Eikä koko hommalla ole edes mitään tekemistä niiden sotilaiden kanssa.

Seuraa rahasalkkua.
Avatar
#1635 • • Quu Guest
1135220676683.jpeg
Samaan aikaan Gazassa:
YK:n työntekijä suree sairaalan ikkunassa. Sairaaloissa on pulaa tarvikkeista ja sähköistä. Hyvin monet potilaat voivat kuolla, kun varageneraattori lakkaa toimimasta parissa viikossa.

Go Israel!
Avatar
#1636 • • Taedium Guest

Hyvin monet potilaat voivat kuolla, kun varageneraattori lakkaa toimimasta parissa viikossa.

Entäs New Orleansissa?
Avatar
#1639 • • djkopernikus Guest

Nyt kyrsii tuo Lähi-Itä.



Vaikka en politiikan tuntija olekaan, niin tuntuu, että tuo sota taitaa olla vasta alkusoittoa..
Avatar
#1640 • • J-P Guest
tällä hetkellä ei vituta.

kaiuttimet puskevat hauskaa ja leppoisaa musaa, murhatut eläimet käristyvät grillissä, aurinko paistaa ja lämmittää.
Koira makaa puskan alla viileässä (odottaa grilliherkkuja), jälkikasvua tulossa parin kuukauden kuluessa, "studio" valmis...

Jos ottaisi vähän viilentävää kolajuomaa.. ehkä vähän CH3CH2OH:sta mukaan, katsotaan nyt...

nyt ei jaksa ajatella maailman kurjuutta...
Tai eihän maailmassa mitään vikaa ole, vaan muutamissa(kymmenissä) ihmisissä...