V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 683,317 views

Avatar
#361 • • kuilu Guest


Mutta olisinko siinä tapauksessa, tietäen vastauksesi, ilmoittanut aiheesta täällä? Ja olisitko osannut yhdistää minut? Varsinkin, kun tiedossa on, että olen Irlannissa, enkä Suomessa?


:confused: Tietäen vastaukseni... mihin?

- hähhymiö -
Avatar
#362 • • Taedium Guest


:confused: Tietäen vastaukseni... mihin?

Ajatukseni oli, että mikäli sinne menen, niin pitää erikseen laittaa sulle priva, että siellä olen.

Mutta sitä siis tarkoitin, että arvasin joka tapauksessa, että sinulta tulee viesti, että olisit katsonut sen korva kajjjuttimessa kiinni, mikäli sinne olisi lähtö. :003:

Peace.
Avatar
#363 • • Edited oliivia Guest
S**tanan foorumi "you have no access to this page", kun yritän postata replyn, privan tms ja mun nicki katos members-listalta.
Piti rekisteröityä uudella nimellä.

Saaks täällä kiroillaki?
(&#¤¤%#/&/(&%¤#!#!¤%!#)

Voisitteko prkleen nörtit kirjottaa parempia koodeja ettei tarttis mämmikourien teidän takia kärsiä?!?!?!?

-olivia

PS. V* v*tuttaa niin v*tusti....................;) :p :001:
Avatar
#364 • • Tapi T Guest



Voisitteko prkleen nörtit kirjottaa parempia koodeja ettei tarttis mämmikourien teidän takia kärsiä?!?!?!?


Addiktina ei joudu koodien uhriksi. ;)
Avatar
#365 • • patis Guest




Vittu kun ei saa unta ajoissa!!!!1111:mad: :mad: :mad:
V-I-T-U-T-T-A-A!!!!!
Aina tää valvominen menee tänne saakka( 03:35) prkl prkl prkl:eek:



jooh..

katos huvikseen mihin kellonaikaan tää on postattu,
ja arvatkaa mitä nyt teen, menen nukkumaan
Avatar
#366 • • Mr. Sinner Guest
Vituttaa tää joulun lahjojen hankinta. Pitäis hankkii viel vanhemmille ja broidille jotain mut ku ei oo mitään ideaa et mitä hankkis. Perkeleen joulu :(
Avatar
#367 • • Jukka I Guest


Vituttaa tää joulun lahjojen hankinta. Pitäis hankkii viel vanhemmille ja broidille jotain mut ku ei oo mitään ideaa et mitä hankkis. Perkeleen joulu :(



No onko siihen hullunmyllyyn ihan pakko mennä mukaan? Mulla on kaikkien sidosryhmien kanssa sopimus, että lahjoja ei defaulttina anneta eikä odoteta (saa ostaa, mutta ei ole pakko eikä ostamisesta seuraa mitään velvoitteita tuleville vuosille). Jos sulla ei ole mitään ideaa mitä hankkia, se kertoo todennäköisesti siitä, että kaikki pelit ja vempeleet on jo olemassa. Tarpeettoman krääsän hommaaminen on imho ääliön touhua, tulee se sitten lahjaksi tai ei.

Joka tapauksessa, hyvää Joulua! :)
Avatar
#368 • • elok Guest
S****na! Auto hyyty kun laturin hihna luistaa.. Ja se just vaihdettiin viikko sitten.. Prkl!

Kyllä osaa vituttaa!
Avatar
#369 • • Taedium Guest
Matkaan tänään UK:n kautta Hollantiin ja siellä, sekä Saksassa lomailemassa. Yllättäen tarvitsee rahnua. Kävin siis pankissa nostamassa tilini lähes tyhjäksi.

Tässä helskatin maassa ei saa edes pankista isompia seteleitä ku 50e!

Jos ois halunnu isompia seteleitä, ni olis pitäny erikseen tilata ne kaks viikkoo etukäteen... :rolleyes: Tosi kiva kulkee useampi kymmenen seteliä taskussa. Tarvii repun lompakoksi. Prkl.
Avatar
#370 • • climate Guest
vituttaa koodata samaa saittia uudestaan ihan vaan netscapea varten, prkle*!!! :mad: :014: :mad: :014: :014: :mad:
Avatar
#371 • • Mr. Sinner Guest
Käy vituttaa ku bileis lössi on niin saatanan sekasin et jatkuvasti törmäilee ja kaatuilee pöytien päälle kaataen kaikki juomat. Ja sit sen sijaan et pyydettäis anteeks, käydään aukoo malliin "mitä vittuu sä siinä valitat! painu vittuu, mul on oikeus olla niin sekasin ku mä just haluun joten haista vittu"
Tosi kiva ku hyvä ilta pilataan tällei :(
Avatar
#372 • • art Guest
Menin luopumaan puol vuotta sitten henkilöstä jota rakastin.
Nyt olen pari kuukautta pyydellyt anteeksi ja osoittanut rakkauttani häneen.Hän sanoo rakastavansa minua vieläkin mutta ei pysty antamaan minulle anteeksi.
Mua v*tuttaa se että voin olla näin tyhmä ihminen.
Avatar
#373 • • nvd Guest
Kirjoitin tuolla jossain toisessa topicissa, että ymmärtäminen != hyväksyminen. Kyllähän mä periaatteessa sitä mieltä olenkin, sillai yleisellä tasolla, mut minkä helevetin takia mun pitää muka yrittää edes ymmärtää ihmisiä jotka satuttaa mua jos se toinen osapuoli ei edes yritä ymmärtää mua! RGH! Miksi mä en voi oppia pitämään puoliani??
Avatar
#374 • • plink Guest


minkä helevetin takia mun pitää muka yrittää edes ymmärtää ihmisiä jotka satuttaa mua jos se toinen osapuoli ei edes yritä ymmärtää mua! RGH! Miksi mä en voi oppia pitämään puoliani??



älä vittu muuta sano. mulla on täysin sama vika. :/
Avatar
#375 • • pie Guest
VITTU ETTÄ VITUTTAA! :mad:

Kävin eilen ostamassa Nokian 3510i kännykän kun alkoi olla syytä vaihtaa entinen. Laitoin uuden puhelimen lataukseen ja selailin valikoita ja soitin n. 5 minuutin puhelun. Akku latautui täyteen ja tuli ilmoitus "aseta sim-kortti uudelleen" No, otin akun ja sim-kortin pois ja laitoin ne takaisin paikoilleen. Sen jälkeen koko puhelin ei enää käynnistynyt.

Aamulla kävin kaupassa, josta olin puhelimen ostin. Eilinen ostos lähtikin sitten takuuhuoltoon(kiitos Nokian takuun, jälleenmyyjä ei anna heti uutta ehjää laitetta tilalle) ja puhelin tulee hyvällä tuurilla huollosta ensi torstaina.

Sain lainaan huollon ajaksi puhelimen, joka ei sitten näköjään toimi.

En nyt mikään kännykkäriippuvainen ole, mutta vituttaa kun asioiden hoitaminen menee vitun paljon hankalammaksi ja saa juosta liikkeessä tämän asian takia. Perkele!:mad:
Avatar
#376 • • funkyboy Guest


Kirjoitin tuolla jossain toisessa topicissa, että ymmärtäminen != hyväksyminen. Kyllähän mä periaatteessa sitä mieltä olenkin, sillai yleisellä tasolla, mut minkä helevetin takia mun pitää muka yrittää edes ymmärtää ihmisiä jotka satuttaa mua jos se toinen osapuoli ei edes yritä ymmärtää mua! RGH! Miksi mä en voi oppia pitämään puoliani??



Ehkä sulla on sama kuin mun ongelmani, eli liian kiltti. Mutta kun tarpeeksi monta kertaa saa kynsilleen ja tulee kusetetuksi niin sitä väkisinkin hieman saa tiettyä kovutta. Ihminen on paska, se on paska toisille, se on paska kaikille.
Avatar
#377 • • sunnyboy Guest

Originally posted by reset
VITTU ETTÄ VITUTTAA! :mad:

Kävin eilen ostamassa Nokian 3510i kännykän kun alkoi olla syytä vaihtaa entinen. Laitoin uuden puhelimen lataukseen ja selailin valikoita ja soitin n. 5 minuutin puhelun. Akku latautui täyteen ja tuli ilmoitus "aseta sim-kortti uudelleen" No, otin akun ja sim-kortin pois ja laitoin ne takaisin paikoilleen. Sen jälkeen koko puhelin ei enää käynnistynyt.

Joo kännykät on välillä ihan perseestä! Mullakin on ollut kaikkien luurien kanssa ja melkein jokaista on täytynyt käyttää huollossa. Kyl se aina välillä vituttaa! :/

Avatar
#378 • • sunnyboy Guest



VITTU ETTÄ VITUTTAA! :mad:

Kävin eilen ostamassa Nokian 3510i kännykän kun alkoi olla syytä vaihtaa entinen. Laitoin uuden puhelimen lataukseen ja selailin valikoita ja soitin n. 5 minuutin puhelun. Akku latautui täyteen ja tuli ilmoitus "aseta sim-kortti uudelleen" No, otin akun ja sim-kortin pois ja laitoin ne takaisin paikoilleen. Sen jälkeen koko puhelin ei enää käynnistynyt.

Mullakin on ollut kaikkien luurien kanssa ja melkein jokaista on täytynyt käyttää huollossa. Kyl se aina välillä vituttaa! :/



Aamukooma vielä päällä ja kirjoitus tökkii. Ollut siis ongelmia jokaisen omistamani kännykän kanssa.

Onnex on kuitenkin perjantai niin duunissa oleminen vituttaa vähemmän...
Avatar
#379 • • Edited Timce Guest
e-mail quotes:

"Your record has NOT arrived yet. It should be here next week.."

"Your record has NOT arrived. I'll put a note, so it should sorted as soon as possible"

"..It seems, that your record WAS at the shop, but we post it to a wrong address. We'll sort it out and let you know when your bag is in order."

perkele....3 kuukautta turhia toiveita, tyhjiä lupauksia.
Avatar
#380 • • LindaGP Guest
Rahattomuus potuttaa. Kun on asuntolainaa ja auton osamaksua ja kallista sitä ja kallista tätä ja puhelinlaskua ja ajoneuvoveroa ja mätkyjä ja vakuutusmaksua ja bensalaskua ja joskus haluaisi syödä muutoinkin kuin töissä. Ja lähteä baanalle ja edes joskus vetää kunnon perseet olalle ja ostaa joskus jotain päällepantavaa, nyt olisi sukista pula. Siis ihan tavallisista mustista sukista ja sitten työhameen kanssa käytettävistä sukista ja sitten kaikki alusvaatteetkin alkaa hajota. Täytyy varmaankin alkaa kulkea kommandona. Aaaaaargh! *hymiörepiihiuksiapäästä*