V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 685,382 views

Avatar
#1222 • • Matlåck Guest
Markat käy ainakin täällä vielä kassalla maksaessa.
Avatar
#1223 • • Faini Guest
Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis, erottiin Emmin kanssa äsken. Suhde kesti kaksi kuukautta. Hän oli täydellinen, rakastin hänen hyviä ja huonoja puolia, mutta inhosin mitä hän teki mulle. Hän ei osannut järkätä mulle aikaa opiskelun keskellä, hän muuttui kun rupes taas lukea, hän tiesi että satuttaa mua olemalla erilainen kuin silloin kun tutustuimme, mutta ei pystynyt kuulemman sille mitään, sanoin että kyllä mä voin odottaa, take ur time, mutta en pystyny, sattui järjettömän paljon, vielä enemmän sattui se että hän tietoisesti satutti minua. Tänään sitten minulla paloi hermo, kysyin suoraan; kauna tätä sun stressailua jatkuu, vai tuleeks tää olemaan aina tämmöist? Sain kuulla vastaukseksi sydantä murtavan jutun, sitten me, tai itseasias hän päätti että ei enää kestä syyllisyysden tuntoa ja lopetti suhteen.

vittu et vituttaa.. mutta silti olen kiitollinen niistä ensimmäisistä kolmesta viikosta, hän teki minut onnelliseksi kaiken tän paskan keskellä..
Avatar
#1224 • • Daniel Braun Guest

Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis


Tiedän tunteen.
Mutta tässä ei voi muuta sanoa kuin että kyse oli vaan kahdesta kuukaudesta.
Mieti mun fiiliksiä kun Tanjan kanssa päättyi juuri kuukaus pari sitten kolmen vuoden avoliitto...
Kahdessa kuukaudessa ei edes toista opi tuntemaan niin hyvin että tunnesiteet olisivat niin vahvat että eroaminen aiheuttaisi todellisen ahdistuksen.
Arvaa vaan että tuntuuko nykyisin olo yksinäiseltä ja orvolta?
Kotona töiden jälkeen odottaa tyhjä kämppä...
Ei ketään kenelle puhua.
Ei ketään kenen kanssa jakaa ilonsa ja murheensa.

Mut silti.
Aina tollanen satuttaa.
Paska juttu.
Mutta oikeesti, elämä jatkuu ;)
Sä olet vasta noin nuori ja kyse edeenkin oli parin kk seurustelusta...
Ajattele positiivisia puolia...
Teillä ei ollut yhteistä kotia, ei yhteisiä tavaroita, ei yhteistä elämänrytmiä jne jne jne...
Avatar
#1225 • • Bio Guest
Joo, itelläkin meni 1½ vuotta sitten kolmen vuoden suhde poikki.. sen jälkeen on sit ollu sellaisia lyhyempiä. Viikko sit meni parin kuukauden suhde poikki, jos sitä nyt suhteeks voi sanoo. Ainahan se vituttaa..

Täytyy vaan jatkaa etsintöjä :)
Avatar
#1226 • • Lara C Guest


Täytyy vaan jatkaa etsintöjä :)



Äkkiä puskan takaa kävelee vastaan kesärakkaus
-ja perhoset vatsanpohjassa heräävät jälleen. :heart:
Avatar
#1227 • • Boot Guest
I hope so!

Tää selibaatti alkaa oikeesti käymään psyykeen päälle. :mad:

No ehkä 1,5 viikon maiseman vaihdos tekee hyvä....
Avatar
#1228 • • JsL Guest
kyllä. rahat män wappuna kaikki ja keskiviikkona pitäis päästä sventtiä ihmettelemään :sad:

toisaalta oli kyl hubaa ja leolaakkeri oli :heart: :angry:
Avatar
#1229 • • Lara C Guest

Tää selibaatti alkaa oikeesti käymään psyykeen päälle. :mad:



Mulla käy enemmänkin toi henkinen selibaatti psyyken päälle.
Kun ei saa tunteitaan irti mahdottomasta ja siirrettyä niitä todelliseen. :( -> :mad:
Avatar
#1230 • • Hugo Guest
No voi nyt vittu saatana :angry: Tee siinä töitä kun muut on lomilla ja homma kusee :mad: no, en tee, sillähän siitä pääsee :D
Avatar
#1231 • • Hugo Guest
Katos katos... Ollut itse viimeksi avautumassa täällä - nooh :D

Nyt kun viikon jälkeen saa ADSL sedän tekemään kytkennän oikein ja yhteys alkaa pelittää niin modeemi pamahtaa. Mikä "#¤tu siinä on taas!?! Homma kusee... Vituttaa.net
Avatar
#1232 • • Jukka I Guest

Nyt kun viikon jälkeen saa ADSL sedän tekemään kytkennän oikein ja yhteys alkaa pelittää niin modeemi pamahtaa.


Meillä taas on ollut nettiyhteys pimeänä 1,5 viikkoa (luvattu max korjausaika 3 vrk). Paikallinen haistakaapaska-ISP on onnistuneesti ignoroinut 7 lähettämääni vikailmoitusta. Tänään sain korjauksista vastaavan ukon viimein puhelimella kiinni ja sain vastaukseksi epämääräistä "mihinkähän ne ovat joutuneet" -mutinaa sekä lupauksen "korjata vika heti". :sleepy:

On se perkeleen hienoa, että aina saa olla vääntämässä ja tappelemassa kaiken maailman instanssien kanssa saadakseen asioita etenemään.
Avatar
#1233 • • Hugo Guest

On se perkeleen hienoa, että aina saa olla vääntämässä ja tappelemassa kaiken maailman instanssien kanssa saadakseen asioita etenemään.


:sad:

Nyt jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin verkkokauppa on menny konkurssiin ja saa sitten kipasta uudenuuden adsl modeemin tsjp. Hohheijaa - no, se on vaan rahaa (ja aikaa) :)
Avatar
#1234 • • Taedium Guest
Paattomat kanat vituttaa.

Kahvilassamme on asiakkaita. Asiakkaista noin 90 prosenttia on britteja. Okei, ranskalaiset ei tajua mitaan muuta kielta ku ranskaa, mut niiden kans jotenkuten ranskaa osaamatonkin parjaa. Italiaanojen ja epsanjoolienkin kanssa menee viela helpommin, vaikken kumpaakaan kielta puhu.

Mutta pirun britit. Ne ei ymmarra englantia. Miten ihmeessa niille kommunikoi?

Britit tulevat isona laumana, vetavat hirveat maarat sienia, olutta ja kannabista. Sitten tulevat sinne kahvilaan sekoilemaan ja etsimaan olutta. Ja kun siella sattuu olemaan bilispoyta, niin tietty heti ensimmaiseksi sita pelaamaan, ennen kuin edes ollaan katsottu missa ollaan.

No sitten haluavat olutta ja kannabista ja lisaa sienia. Ja yllattavan monelta on joku "charlie" niminen kaverikin kateissa. Kun sanon, etta ei kuules tama ole oikea paikka, vaan ylakerrassa (jossa on baari, tuo paheiden tyyssija) senkun vain kaikki mahdollinen (charlie poislukien) naamariin. Ja kun sen selittaa ei-natiivina englannin puhujana natiivi englannin puhujalle kolmeen kertaan erittain yksinkertaisesti, niin normaali ihminen kysyisi "vittuileksa?" mutta britti katsoo kuin lehma uutta porttia ja kysyy "no voinko tuoda oluen tanne?". Ja silla valin joku dorka on jo tuomassa tuoppia sinne sisalle. Eiko niilla sytyta, etta viereisesta pubista ei oikein missaan maassa saa kannella tuoppeja toisiin kahviloihin? Enhan esmes itse englannissa voi kantaa tuoppia pubista supermarkettiin, vai voinko? Ja kaikki puhuu samaan aikaan, eika kukaan kuuntele minua. Ja sitten itse keksivat viela saantoja. Muutama asiakas esmes on ruvennut inttamaan vastaan kun olen kertonut, etta siella pubissa saa polttaa kannabista ja syoda sienia. Siis jos ma asun taalla ja oon toissa siina viereisessa kompleksissa (sama omistaja, mutta eri firma... tavallaan, siis lain kannalta ainakin.) niin kai nyt tiedan. Ttu, tarvi ruveta tyontekijalle inttaa vastaan mita missakin mestassa saa tehda.

Britit kirjaimellisesti juovat itsensa tyhmiksi. Olis edes kengannumeron tasolla, mutta kun tohvelielainkin pystyy kusettaa niita.
Avatar
#1235 • • ken-guru Guest

<britit damissa>



Damissa asuessani ainoat häiriöt baarielämässä koin silloin, kun baarissa oli brittejä. Muuten oli meno aina lystiä ja suomalaisittain _ERITTÄIN_ sivistynyttä.

Oli aika shokki tulla takaisin Suomeen...
Avatar
#1236 • • Roz Guest
Nyt muuten vituttaa. Lupailivat viime syksynä kesätyöpaikkaa muuan oppilaitoksessa ja nyt se duuni sitten huomenna alkaisi. Kuukausipalkaksi ilmoittivat nyt sitten hieman yllättäen peräti massiiviset 250e / kk, josta kakkosverokortin mukaan verot pois niin a vot kun jää iso tukku kahisevaa taskun pohjalle. Voi olla että en kovin montaa päivää viikossa tule aikaani tuolla tuhlaamaan.

Hölmöä tietenkin olla hakematta muita duuneja mutta kun pidin itsestäänselvyytenä että palkka olisi kuitenkin huomattavasti järkevämpi, kun tiesin vähän mitä muut kesätyöläiset kyseisessä lafkassa ovat joskus saaneet...

Onpahan nyt sitten kolme huonopalkkaista duunia joista ei yhteensäkään saa niin paljoa rahaa että tulisi edes hyvälle mielelle. Satanismi sentään kun elämä on ihanaa.
Avatar
#1237 • • Hansu Guest
Vituttaako? KYLLÄ! :mad:
Avatar
#1238 • • LindaGP Guest

Kuukausipalkaksi ilmoittivat nyt sitten hieman yllättäen peräti massiiviset 250e / kk, josta kakkosverokortin mukaan verot pois niin a vot kun jää iso tukku kahisevaa taskun pohjalle.



Tolla ei todellakaan elä. Toihan on melkein yhtä paljon kuin hoitovapaalla saatava kodinhoidontuki. Että tervetuloa vaan tekemään Suomeen uusia veronmaksajia. :mad:
Avatar
#1239 • • OCS Guest
Vituttaa iltavuorot! Paska korvaus (kiitos metalliliiton, 96c/h mahtavasta korvauksesta) ja päivällä ei ehdi tehdä mitään.

- päätäseinäänhakkailyirvistyshymiö -
Avatar
#1240 • • Remotion Guest

Kuukausipalkaksi ilmoittivat nyt sitten hieman yllättäen peräti massiiviset 250e / kk


:crybaby: :eek: oho, onko tosta jäänyt ykkönen edestä, se ois kyllä silti aika paskapalkak mistätahansa työstä, ei mutuuta kuin liittoon soitto, haluavat varmaan mielellään jutella pomosi kanssa...