2,024 posts, 102 pages, 728,524 views
---
ja vituttaa lopezin puolesta ettei se vaa tajunnu ottaa sitä kärkkäripakettia ;)
---
Olet kyllä aika kingis. Jätkää vituttaa triplasti enemmän ja jaksaa vielä lisätä taakkaa toisen tyytymättömyydestä. Helkkari, kun kykenis kaltaiseen niin sais tuota "kurkoutta" vähän itsellekin. 8)
Poikkeus vahvistaa säännön.
Oli kyllä allekirjoittaneen osalta laitimmainen kerta, kun annan tuollaiselle epähuomiolle valtaa, mutta roskiin en ruokaa heitä, en perkele, etenkään itse maksettua.
Replying to V#tuttaako?!:
---
---
cut
---
cut
---
rauhas vaan :)
pointti löytyy postaukseni kahesta vikasta merkistä eli : ;)
---
---
---
cut
---
cut
---
rauhas vaan :)
pointti löytyy postaukseni kahesta vikasta merkistä eli : ;)
---
Nyt taisit kyllä mitä ilmeisimmin tulkita vastaukseni täysin päinvastaisesti kuin mitä olin tarkoittanut?
Minä puolestani ymmärsin postauksesi juurikin niin positiivisesti kuin mitä ulkoasusta on varsin selkokielellä luettavissa.
En missään tapauksessa tahi miltään osin tarkoittanut mitään negatiivista ulosannillani, päinvastoin. Lues ny viel.
Sen ainoan ristuksen kerran, kun en elintarvikepakkauksen tuoteselostusta ole lukeva, tapahtuu tylyt. Niin maan perusteellisen lihahimon riivaamana päädyin osaltani ottamaan etkoa - jo sunnuntain "nakkisirkustakin" silmällä pitäen - ja heitin ostoskoriin:
Atria: Kevyt A-lk Kalkkuna, Kuoreton nakki -paketin.
Tämä kymmenen kappaleen ja 280g painoinen, gluteeniton siipikarjannahkainen ihme, pitikin sisällään sitten todellisen E-lisäaine painajaisen:
- E 250
- E 316
- E 331
- E 407
- E 450
- E 621
- E 1420
Eikö täällä jumalauta saa edes rahaa vastaan enään muuta syödäkseen kuin teollisuuden pakolla tyrkyttämää vai pitäisikö sanoa pikemminkin MYRKYTTÄMÄÄ kirjainkuonakuraa?!?!
Suoraan Suomeksi sen julkituodakseni:
HAISTAKAA NYT VITTU.
Edit. "Soylent Green is made from humans!!!!!!"
---
cut
---
luulis nyt jo järjen sanovan että kun kyseessä on halpa ja vielä kevyttuote ni ei sillä kovin kummosta tavaraa saa.. :)