2,024 posts, 102 pages, 728,557 views
Vituttaa kyl kun pitäis vääntää päättötyötä niska limassa, mut mitään ei saa aikaseks. Viel olis aikaa, mut veikkaan et viimisel viikol puserretaan väkisin kasaan...
Vituttaa kyl kun pitäis vääntää päättötyötä niska limassa, mut mitään ei saa aikaseks. Viel olis aikaa, mut veikkaan et viimisel viikol puserretaan väkisin kasaan...
Ihmiset, jotka käytte ostamassa videoita/deeveedeitä/ceedeitä alelaareista!! Ette ole ainoita jotka käyvät ostoksilla. Ne levyt/kotelot/pakkaukset saa laittaa takaisin omiin koloihinsa, niitä ei tarvitse jättää esille siihen päälle. Ei ole hauskaa järjestää niitä uudestaan, että saisi selville mitä kaikkea siinä alelaarissa oikeasti on. :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad:
Ei nyt suoranaisesti v**uta, mutta kuitenkin. Serkkuni menee ensi viikon lauantaina naimisiin, ja pyysi minua laulamaan ja soittamaan kirkossa. Biisi on karmea, mutta itsepä ovat sen valinneet. Nyt alkaa biisi olla jo suht hyvin päässä ja skittakin mahtuu vielä juuri ja juuri syliin. Olen jopa neuvolassa muistanut otattaa hemoglobiinin oikean käden keskisormesta, ettei soittaminen sattuisi.
Mutta. Eilen sitten tämä onneton tunari vetäisi veitsellä vasemman käden keskisormeen kuoriessa omenoita. Silleen nätisti kynnen läpi. Verta tuli kuin kosher-ammun kaulavaltimosta. Prkl. Nyt sormenpää pitää olla teipattuna, ettei halkileikattu kynsi jää kiinni joka paikkaan. Voi elämä taas...
Ei tuu olemaan helppoa jos meinaat vielä suorittaa tehtäväsi kunnialla loppuun.
Njaa. Olen kerran soittanut tutkinnonkin oikean käden peukalonkynsi korvattuna palasella pingispalloa. :D
aina kun kesä alkaa niin näitä juoppoja yhtäkkiä vaan alkaa ilmestyy jostain kivenkoloista, menis töihin perhana tai käyttäis sossun rahat muuhun kuin viinaan :mad:
"mitä vittua sitä sit tekis"?
Samaa oon kans itekin kelaillu.
mihin oot päätyny, vai onko auki vielä?
Kai sitä jotain duunii pitäis maksaa et sais vuokran maksettuu. Eri asia on et mistä sitä löytäis.