- Nihkeilyä. Ja lisää nihkeilyä.
Tervetuloa kotiin, kansalainen. Maksa verosi ja ole hiljaa.
:D:D
Tervetuloa minunkin puolestani, millos mennää kaffelle/bisselle?
2,024 posts, 102 pages, 729,007 views
Tervetuloa kotiin, kansalainen. Maksa verosi ja ole hiljaa.
Kato se lokaatio. Ens viikon keskiviikkona(kohan se oli?) lähtee lento takas kotiin.Tarska, ootko nyt tullu ihan pidemmäksi aikaa Suomeen?
Enksmä pistäny mun Suomi-prepaidin numeroo sulle? Mulla on heikosti tota autoa käytössä, mutta eiköhän sitä joskus kerkee...Tervetuloa minunkin puolestani, millos mennää kaffelle/bisselle?
Enksmä pistäny mun Suomi-prepaidin numeroo sulle? Mulla on heikosti tota autoa käytössä, mutta eiköhän sitä joskus kerkee...
- Tävitt... bissee saa edelleen vaan ysii saakka kaupasta. Isi ja äiti, ei ku valtio kertoo sulle koska saa juoda bissee???
- Baarit tunkkasia. Vois sen ikkunankin aukaista tai ilmastointilaitteen hankkia, ihan asiakastyytyväisyyden vuoksi.
- Eikö viiniäkään saa K-kaupasta??? Tävitt? Missä on EU?
- Missä on EU hinnat viinissä? Emmä mitään kybän pulloo Alkosta rupee roudaa safkantekoa varten.
- Mulla ei ole uniformua, ei kun siis "muodinmukaisia" vaatteita, niin klubilla pakko ottaa silmätikuks ku oon kumminkin joku rikollinen. (Pääsin sentään sandaaleissa klubille. Vaikkakin syynin jälkeen. Mikä mun laukussa niin kiinnostaa?)
- Saako täällä muuten hymyillä kadulla? Ei ainakaan näytä, että se on sallittua.
+ Meen pian pois.
+ Mun äidin nimi tatskana jalassa. Wilma hakkas tänää.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomalaiset+eiv%C3%A4t+kannata+alkoholijuomien+myyntiajan+rajoittamista/1135220553183- Tävitt... bissee saa edelleen vaan ysii saakka kaupasta. Isi ja äiti, ei ku valtio kertoo sulle koska saa juoda bissee???
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomalaiset+eiv%C3%A4t+kannata+alkoholijuomien+myyntiajan+rajoittamista/1135220553183- Tävitt... bissee saa edelleen vaan ysii saakka kaupasta. Isi ja äiti, ei ku valtio kertoo sulle koska saa juoda bissee???
...lässynlässyn lää viinan myynnin rajoittamista blaa....
Kysely tehtiin puhelinhaastatteluna huhti-toukokuun vaihteessa. Siihen vastasi 1 000 yli 14-vuotiasta suomalaista.
Vitun saatanan Klubitus on rikki. :mad: