2,024 posts, 102 pages, 729,681 views
unikaan ei nyt jostain syystä tule
Samalla pitää kehasta WLANia, kirjoittelen tätä makuuhuoneesta käsin läppäriltä - piuhoista ei tietoakaan. :excellent:
Ja tuli lisää äsken! Kohta se ei enää sula maasta! Voi perkajaiset!Laittoivat lunta tulemaan viime yönä! Ja niin kylmä ilma, että autojenkatoilta ei ole edes sulanut aamuna!
Aivan.Nimittäin ihmiset jotka ei tee töitä työaikana. Ihan sama mulle muuten mitä kukakin tekee tai ei tee, mutta jos ne tekemättömät työt sitten kaatuu mun niskoille, se mun mielestä jo kuuluu mulle.
Oo taas kerenny mitään lukee tai kirjottaa... Taas tulee töitä. On se kumma ku ei o tällä viikolla kerenny surffaamaan töitten lomasta. Melkee joku vois luulla että tulee tehtyä niitä töitä. Pakko tehdä asialle jotain.Itsekin kirjoitan tänne työaikana, mutta työt on hoidettava.
Asun punasten lyhtyjen ja kiinalaiskorttelin välissä. Samassa talossa siis toisella puolella sex show ja toisella puolella kiinalainen antiikkikauppa. Mikä ihmeen juhla oli 2.1.? Ei se mikään kiinalainen uusvuoskaan ole.Joku urpo luukuttaa kadulla autostereoista jotain paskaa niin etten saa nukuttua.
Sen siitä saa kun asuu rauhattomimmalla kadulla.
Ikkunasta näkyy. Vastapäätä.Taidan tietää ko. alueen. Onko sillä kadulla Scandinavia-niminen baari? Kunnon vanhusten räkälä :-)
Joutui pitämään omassa huoneessaan korvatulppia niiden papattien aikana. Ja huoneeni on kuitenkin kolmannessa kerroksessa.