ja töihi tos en ti ä ky ..
mut näin pääs käymää hyvää huomenta
ja paskaa huomista & tulevaisuu
2,024 posts, 102 pages, 729,190 views
V*TUN PESUKONE LAUKESI! :angry: Kaikki vedet eteisen lattialle (joo ei mahdu pesukone yksiön vessaan).. tiedä millaiset vesivauriot tulossa lattia/kattorakenteisiin.. Naapurista tuli setä kertomaan, että katosta tihkuu vettä.. :scared:
vittu ku ositn makeet kengät, ja ne olivat sitten loppujenlopuks pienet mulle... nyt ei mee kaupaks :crybaby: ja ne olivat kalliit
Mua alkaa pikkuhiljaa kasvaa vitutusnystyrä otsaan tän koulun kans! Sit pitäis alkaa tekee päättötyötä vielä.. :angry: aaaargh!!
Mulla repee perse! :crybaby:
Oliskohan kantsinu kokeilla niitä jalkaan ennen ostamista?
Demobiisipuoli vituttaa!!!
Siel on vaikka kuinka paljon biisejä jotka kaipais kommentteja, koska on ihan helvetin hyviä ja laadukkaita. Mutta porukka kommentoi aina samojen tekijöiden [jotka ovat jollain tavalla onnistuneet nousemaan muita ylemmäksi] biisejä. Esim. juha vilkamon, crc:n, scapen, master batorin tai muiden, kieltämättä loistavien artistien, biisejä kommentoidaan tunnissa enemmän kuin meidän tuntemattomien biisejä yhteensä viikon aikana... :mad: Mutta ei voi mitään. Nyt tää vitutus alko jo laskemaan... :heart:
Oliskohan kantsinu kokeilla niitä jalkaan ennen ostamista?
Ei sekään aina auta. Jos vaikka ostaa kengät aamusella vahingossa niin varmasti eivät sovi sinulle kun jalka on semmoiset puoli senttiä leveämpi iltapäivällä. Kengät pitääkin aina ostaa illalla tai iltapäivällä ja mieluusti monen tunnin kävelyn jälkeen. Tosin, nahkaisten kenkien tulisi olla silloin iltapäivällä ihan pikkuruisen verran liian pienet kun se leviää hieman käytössä.
Maailman ärsyttävin juontaja:
Jaajo "Tervehdys!!" Linnomaa vai mikä vittu se nyt on.
Vituttaa sen rasvanen naama.
Sepä se. Nuori koiras oli kyseessä.mustarastas
Ei paljo lauleskellu. Kämppiksen heitellessä sitä palloilla, osu sitä kerran tai pari. Vähä pökkyrässä se lens ja osa huoneesta on yksikerroksinen, niin se yritti taas sitä korkealle lentoa, mutta pökkeryksissään osui yksikerroksisen kattoon ja tippu lattialle. Oli kiva ku piti pidellä kämppistä kauempana, ettei se listi sitä siihen lattialle ja hätyytellä tokkuraista rastasta toisella kädellä ovesta pihalle... Nätisti se käveli. Rastas siis.kauniimpaa linnunlaulua saa muuten hakea :cool: