Mutta olisinko siinä tapauksessa, tietäen vastauksesi, ilmoittanut aiheesta täällä? Ja olisitko osannut yhdistää minut? Varsinkin, kun tiedossa on, että olen Irlannissa, enkä Suomessa?
:confused: Tietäen vastaukseni... mihin?
- hähhymiö -
2,024 posts, 102 pages, 728,873 views
Mutta olisinko siinä tapauksessa, tietäen vastauksesi, ilmoittanut aiheesta täällä? Ja olisitko osannut yhdistää minut? Varsinkin, kun tiedossa on, että olen Irlannissa, enkä Suomessa?
Ajatukseni oli, että mikäli sinne menen, niin pitää erikseen laittaa sulle priva, että siellä olen.
:confused: Tietäen vastaukseni... mihin?
Voisitteko prkleen nörtit kirjottaa parempia koodeja ettei tarttis mämmikourien teidän takia kärsiä?!?!?!?
Vittu kun ei saa unta ajoissa!!!!1111:mad: :mad: :mad:
V-I-T-U-T-T-A-A!!!!!
Aina tää valvominen menee tänne saakka( 03:35) prkl prkl prkl:eek:
Vituttaa tää joulun lahjojen hankinta. Pitäis hankkii viel vanhemmille ja broidille jotain mut ku ei oo mitään ideaa et mitä hankkis. Perkeleen joulu :(
minkä helevetin takia mun pitää muka yrittää edes ymmärtää ihmisiä jotka satuttaa mua jos se toinen osapuoli ei edes yritä ymmärtää mua! RGH! Miksi mä en voi oppia pitämään puoliani??
Kirjoitin tuolla jossain toisessa topicissa, että ymmärtäminen != hyväksyminen. Kyllähän mä periaatteessa sitä mieltä olenkin, sillai yleisellä tasolla, mut minkä helevetin takia mun pitää muka yrittää edes ymmärtää ihmisiä jotka satuttaa mua jos se toinen osapuoli ei edes yritä ymmärtää mua! RGH! Miksi mä en voi oppia pitämään puoliani??
Originally posted by reset
VITTU ETTÄ VITUTTAA! :mad:
Kävin eilen ostamassa Nokian 3510i kännykän kun alkoi olla syytä vaihtaa entinen. Laitoin uuden puhelimen lataukseen ja selailin valikoita ja soitin n. 5 minuutin puhelun. Akku latautui täyteen ja tuli ilmoitus "aseta sim-kortti uudelleen" No, otin akun ja sim-kortin pois ja laitoin ne takaisin paikoilleen. Sen jälkeen koko puhelin ei enää käynnistynyt.
Joo kännykät on välillä ihan perseestä! Mullakin on ollut kaikkien luurien kanssa ja melkein jokaista on täytynyt käyttää huollossa. Kyl se aina välillä vituttaa! :/
VITTU ETTÄ VITUTTAA! :mad:
Kävin eilen ostamassa Nokian 3510i kännykän kun alkoi olla syytä vaihtaa entinen. Laitoin uuden puhelimen lataukseen ja selailin valikoita ja soitin n. 5 minuutin puhelun. Akku latautui täyteen ja tuli ilmoitus "aseta sim-kortti uudelleen" No, otin akun ja sim-kortin pois ja laitoin ne takaisin paikoilleen. Sen jälkeen koko puhelin ei enää käynnistynyt.
Mullakin on ollut kaikkien luurien kanssa ja melkein jokaista on täytynyt käyttää huollossa. Kyl se aina välillä vituttaa! :/