Just kun sain toisen soittimen lainaksi että voisin tehdä mix-nauhan, nii vitun tietokoneeni ei suostuu käynnistymään, tulee vaan outoja piippauksia.... vittu etttttää vitutttaaaaaaaaa
2,024 posts, 102 pages, 729,123 views
Pistä emon malli ja piippaukset ni katotaan. (Piippauksissa kannattaa pitää mielessä seuraavat: Niitä on pitkiä, lyhyitä ja sitten välissä saattaa tulla taukoja. Tauot merkkaa eri virhekoodit.)
Vittu että vituttaaa!!
Just kun sain toisen soittimen lainaksi että voisin tehdä mix-nauhan, nii vitun tietokoneeni ei suostuu käynnistymään, tulee vaan outoja piippauksia.... vittu etttttää vitutttaaaaaaaaa
Jep,
onnistuin viime viikon lopulla tyhjentämään täysinäisen puolen litran vetoisen cokispullon laukkuni sisälle..
Kyllä. En tajua itsekkään miten onnistun kumoamaan limut nimenomaan sisäpuolelle.. No, voitte arvata oliko sisältönä mitään arvokasta..
No ehei, mitä nyt helvetin kallis paita, kannettava MiniDisc -soitin (jepseikämaksapaljoo), laturi, kännykän laturi, useita MD-levyjä, DAT-nauhaa jne jne..
... " HIPHEIJAA!!! " ....
Please shoot me.. :012:
Jep,
onnistuin viime viikon lopulla tyhjentämään täysinäisen puolen litran vetoisen cokispullon laukkuni sisälle..
mulla pullo sisälsi TOLUA. laukku haisee vieläkin. onneksi ei ollut mitään kamaa sisällä...otan osaa
Mua ei enää voi sanoa Makuunin Samiksi ehkä se nimi voisi muuttua Targetin Samiksi tai jotain? ;)
Miten olisi sossu-Sami?
Miten olisi sossu-Sami?
kanniskelet tolua repussasi..? ei kai tämä viittaa siihen mihin luulen. :D