Originally posted by Pan:
No, kaveripiirisi on varmaankin +18 ja -30 vuoden valissä, joten se on heidän ikäsille miehille hyvin tärkeä ja yhteinen kokemus ja VARMA puheenaihe. Kyllä se into siitä laimenee. Paitsi ryypätessä intti muistot palaavat mieleen oltiin sitä 18 tai 80 vuotiaita.
Muistan kun oltiin Ranen kanssa Kuusamon metsissä pystykorvat kädessä ja paleltii......
Ai niin päivän vitutus -elämän turhuus.
Niin. Tavallaanhan se on sääli ettei naisilla (jotka kyllä pääsevät inttiin) ole varmaan hirveästi vastaavanlaisia "pakollisia" yhteisiä kokemuksia. Vaikka intissä olo pääasiallisesti vitutti, niin se on kuitenkin niiiiiin pitkä aika että se jättää välttämättä aika paljon muisteltavaa. Mua itseänikin moinen jauhanta aina välillä pistää risomaan, mutta oon vakuuttunut siitä, että jos naisilla olisi joku vastaavanlainen velvoite (8kk pakollinen marttakerho??? =) niin miehet kyllä kypsyisivät ihan yhtä paljon moisten juttujen kuunteluun. Ja musta se johtuisi lähinnä siitä että miehet eivät tässä tilanteessa tajuaisi mistä oikein puhutaan, ja niin eivät pystyisi osallistumaan keskusteluun tai kertomaan omia kokemuksiaan koska niitä ei ole.
Sama homma koskee musta myöskin tilannetta, että sattuu samaan pöytään esim. jonkun tiiviin työporukan kanssa, evvk kuunnella toisten duuniasioita mistä ei itse tajua mitään.
Muita vastaavia puheenaiheita voivat olla mm. autot, meikit, muoti tai whatever.
Lähinnä syy on siis valtiossa, ei miehissä =). Tää postaus ei ollut sitten mikään tasa-arvo tai mies/nais-kommentti missään muodossa jos se joku sattui niin ymmärtämään.