Sivistykseni ei riittänyt alkuunkaan täydelliseen ymmärtämiseen,selittäviä teoksia tarvitsin rinnalle parin kappalein...
Seuraavaksi Alastaron salin kimppuun :cool:
108 posts, 6 pages, 17,898 views
* Taru sormusten herrasta trilogia (aikaa kulu 10päivää, mikä on mielestäni oudon lyhyt aika "aloittelijalle")
No joo.. aika tahtii oot lukenu :eek:
mulla meni aikas paljon enemmän aikaa.
* Taru sormusten herrasta trilogia (aikaa kulu 10päivää, mikä on mielestäni oudon lyhyt aika "aloittelijalle")
No joo.. aika tahtii oot lukenu :eek:
mulla meni aikas paljon enemmän aikaa.
muistan lukeneeni sen skidina kolmessa paivassa. oli se sen verta eeppinen teos. myohemmalla ialla on sit ehtiny lueskeleen hitaammin :)
En oikein ymmärrä sitten tätä Sadan vuoden yksinäisyyden kehumista, aikalailla falloskeskeinen kirja. Kai miehet ymmärtää sitä paremmin.
Catcher In the Rye (suom. Sieppari ruispellossa) J.D. Salinger, 1900-luvun helmiä. Kiistelty teos 40-luvulta saakka.
Voisko joku suositella Agatha Christie -tyyppisiä dekkari/murhakirjoja? Siis tuollasia, että murha tapahtuu noin 10 ensimmäisen sivun aikana, ja loput 200 sivua selvitellään sitä murhaa?
Catcher In the Rye (suom. Sieppari ruispellossa) J.D. Salinger, 1900-luvun helmiä. Kiistelty teos 40-luvulta saakka.
The Catcher in the Rye on julkaistu 1951.
Yritän saada luettua loppuun Taru Sormusten Herrasta kirjan ensimmäistä kertaa elämässäni.
The Catcher in the Rye on julkaistu 1951.
osa Siepparista ilmestyi 1945 Collier's-julkaisussa, ja toinen osa The New Yorkerissa 1946. Itse kirja julkaistiin '51.
iteppähän sanoit "kiistelty teos". Asiayhteydestä irrotetut kappaleet eivät ole teos ;)
tällästä. mitäs seuraavaksi lukisi, pöydällä olisi "vittulanjänkä" sekä suomeksi että ruotsiksi mutta kattoo ny jaksaako.