Tais olla '99.Ei. Vanhat sotilasmestarit ylennettiin joku vuosi sitten luutnanteiksi.
Meillä oli vielä 2/01 saapumiserää kouluttaessa joukkueen kouluttajana sotilasmestari.
Väittäisin, että toi muutos tuli 2002 aikana.
893 posts, 45 pages, 375,506 views
Tais olla '99.Ei. Vanhat sotilasmestarit ylennettiin joku vuosi sitten luutnanteiksi.
ilmaiset lennot suomeen
Nykyään ulkomailta kertaamaanlähtö on vapaaehtoista, mutta joutuu maksamaan itse matkat Suomeen. Kentältä eteenpäin pitäisi olla maksettu. Eli nykyään voi ulkomailta vain nauraa intille päin ja sanoo, että tulisin muuten, mutten vaa viitti.
Lähdetös vielä? Hä?
Sillo itse kun olin, niin se oli juuri lakkautettu ja saivat itse valita pitävätkö sen hetkiset sotilasmestarit sotilasmestari nimityksen vai ottavatko luutnantti nimityksen. Kyllä meilläkin oli lääkintäpuolella yksi aivan v*tun kyrp... tai no en voi pahasti sanoo, mutta mulkku mieheks ja se oli pitänyt sotilasmestarin nimityksensä. = Uusia ei tule ja vanhatkin haluttiin laittaa luteiksi.Meillä oli vielä 2/01 saapumiserää kouluttaessa joukkueen kouluttajana sotilasmestari.
Sillo itse kun olin, niin se oli juuri lakkautettu ja saivat itse valita pitävätkö sen hetkiset sotilasmestarit sotilasmestari nimityksen vai ottavatko luutnantti nimityksen. Kyllä meilläkin oli lääkintäpuolella yksi aivan v*tun kyrp... tai no en voi pahasti sanoo, mutta mulkku mieheks ja se oli pitänyt sotilasmestarin nimityksensä. = Uusia ei tule ja vanhatkin haluttiin laittaa luteiksi.
Vaikka kertaavan porukan ikää ollaan laskemassa alle kolmekymppisiin, on mulla vahva kutina, että meitin poppoo lähtee treenaamaan vielä kertaalleen.
Onnea tuleville mosille! Juokaa paljon vettä sillä on tulossa pitkä kuuma kesä;) Nauttikaa myös muken safkoista jotka ainakin minun mielestä olivat tooooodella hyviä. Jos joku ei tykkää lihakeitosta (en minäkään) niin turhaa sitä on paskaksi haukkua. Niin ja sodes on maan parhaat munkit! Itse suosin valkoisella kuorutettuja munkkeja, ne vievät kielen:)!