Minne menet armeijaan & Miten menee armeijassa?

893 posts, 45 pages, 375,949 views

#821 • • Peter Skogberg Guest
SPOLin minusta teivät ja TJ sellaset 185 :roll: . Toikin alkaa jo tuntuun aika lyhyeltä ajalta ja koko ajan lyhenee... :cool:
#822 • • Loopy Guest

SPOLin minusta teivät

Onko Plaugen tyypeistä vielä joku käymättä inttiä. Spollissa olis kuulemma tilaa vielä :hah:

Ekaksi Linksu, nyt sä... Ei kai tää tähän jää ;)
#823 • • Timmo Guest
Tukikohtakomppania - Upinniemi

Spol I/05 Korpraali Haapalainen

TJ 4

:roll:
#824 • • Tapsa Guest
^
vähiin käy, ennenkö loppuu !
:)
#825 • • Aulis_G Guest

Tukikohtakomppania - Upinniemi

Spol I/05 Korpraali Haapalainen

TJ 4

:roll:

Onneksi olkoon! Korpin jämät parhaat jämät.
#826 • • pie Guest
:mad: Joulukuussa kertausharjoituksiin.
#827 • • Timmo Guest

Onneksi olkoon! Korpin jämät parhaat jämät.

Kiitän! Tänä iltana tää jämäkorppi löytyy rose gardenista. Olipahan reissu. :)
#828 • • sallinen Guest
I/06 Kajaani. 180 päivällä ajattelin selvitä, heinäkuussa alkaa nimittäin työt heti kun pääsen pois, ja heinäkuussa lähtee myös teknarit tilaukseen heti kun pääsen pois \o/
#829 • • Peter Skogberg Guest
Oli helvetin kiva katsella puolen vuoden miesten kotiutumista. Itse olisin voinut olla siinä joukossa!

90 aamua vielä. Eikö olekin ihan vitusti?
#830 • • pie Guest
internetwarrior0or.jpg
#831 • • Hexe Guest
Ei ol kyl näin paljoa vittu vituttanukkaan sitten ihan pieneen hetkeen. Huome Niinisaloon... Vittu mä vihaan itteäni jo valmiiks...
#832 • • Reksa Guest
Tänään se alkaa :panic:
#833 • • sauce Guest
MWAHAHAAHHAAHAAHAHA. ei vaiskaan, tehkää niinku käsketään ja muistakaa syödä hyvin, laittakaa lämmintä päälle ja käyttäkää vapaa-aika urheiluun niin aika suorastaan rientää.
#834 • • Aulis_G Guest

MWAHAHAAHHAAHAAHAHA. ei vaiskaan, tehkää niinku käsketään ja muistakaa syödä hyvin, laittakaa lämmintä päälle ja käyttäkää vapaa-aika urheiluun niin aika suorastaan rientää.

MWAHAHAHAHHAAAHAAAHAAAA :D

Ei vaiskaan. Odottavan aika on pitkä... mutta ottakaa alkuajasta (morttikaudesta) kaikki hupi irti, sitä aikaa tulette kaipaamaan!
#835 • • jorkki Guest
Vaikka eihän se vitutus millään poistukkaan, voi sitä kummasti lieventää...
Ottaa _paljon_ hyvää luettavaa ja musiikkia (mp3-soitin yms.) mukakaan, niin aika kuluu huomattavasti paremmin.. Ite käytin yleensä vähintään puolet "vapaa-ajasta" lukemiseen.
Niin ja onhan se hyvä paikka alottaa (tai jatkaa) kuntoileen.
#836 • • Encoder Guest
Kyllä se urheilu vapaa-ajalla kannattaa. Jaksaakin enemmän ja sitä myötä oikeastaan kaikki helpottuu. Kutakuinkin joka paikassa lenkkeilystä heruu kuntsareitakin.

edit: kielioppi
#837 • • insertxox Guest

Kutakuinkin joka paikassa lenkkeilystä heruu kuntsareitakin.

Niin toiset sai toiset ei.
Miinalaiva hämeenmaalla ei saannut.
Komentajakapteeni "Zatsi" :mad:
#838 • • ville Guest

Kutakuinkin joka paikassa lenkkeilystä heruu kuntsareitakin.

Löysäksi on mennyt kun kuntoilusta saa kuntsareita :mad:

Itselläni jäi aikanaan käyttämättä jopa HL:ä + kasa kuntsareita, koska alijohtajien vähyyden takia lomia ei voinut pitää :mad:
#839 • • JussiS Guest

Itselläni jäi aikanaan käyttämättä jopa HL:ä + kasa kuntsareita, koska alijohtajien vähyyden takia lomia ei voinut pitää :mad:

Mulla kans sama juttu. Tosin mä keräilin kuntsareita aika tehokkaasti (osa tuli kyllä ns. puoli-ilmaseks, eli lähinnä olin oikeessa paikassa oikeeseen aikaan ja osasin yhden homman hyvin).
#840 • • OSC8 Guest
Voi sitä poloista pikkubroidia, eilen oli lähtö parolaan.. Oivoi! :sad:

Muistakaas armeijan käyneet sitten tsemitellä ystäviä/läheisiänne kunhan tulevat lomille. Aamuläjien elämä kun voi olla henkisesti niin rankkaa :D