Jesh. Näin tapahtui, tapahtuu ja tulee tapahtumaan.
Osaava konsta ottaa luulot pois tollaselta varusmiesjohtajalta parissa sekunnissa.
893 posts, 45 pages, 375,735 views
Jesh. Näin tapahtui, tapahtuu ja tulee tapahtumaan.
Osaava konsta ottaa luulot pois tollaselta varusmiesjohtajalta parissa sekunnissa.
Missäköhän säki inttis kävit?
Tosin ite oon II/88 putkirunkkari
Oon havainnut - täällä Plattarissa ja muuallakin, että armeijaa edeltävistä asenteista huolimatta johtajakoulutuksen käyneillä on intin jälkeen huomattavasti positiivisempi kuva koko touhusta kuin tavallisilla jääkäreillä. Tämä tuskin johtuu siitä, että kaikki johtajat ovat jo valmiiksi sotahulluja hitlerwannabe-porukkaa?
"Millä tavalla armeijan käyminen muka edistää sotaa suomessa?"
Oon havainnut - täällä Plattarissa ja muuallakin, että armeijaa edeltävistä asenteista huolimatta johtajakoulutuksen käyneillä on intin jälkeen huomattavasti positiivisempi kuva koko touhusta kuin tavallisilla jääkäreillä. Tämä tuskin johtuu siitä, että kaikki johtajat ovat jo valmiiksi sotahulluja hitlerwannabe-porukkaa?
Nii kato ilman armeijaa on vähän hankala käydä sotaa. Ei pyssyjä, ei pauketta.
...armeijaa edeltävistä asenteista huolimatta johtajakoulutuksen käyneillä on intin jälkeen huomattavasti positiivisempi kuva koko touhusta kuin tavallisilla jääkäreillä.
Mun mielestä se oli perseestä jo kun mä menin ja oli yhä syvemmältä kun tulin.
Vitutti koko ajan olla joidenkin tuupittavana.
Tein silti velvollisuuteni...
(kertausharjoituksia odotellessa) ... :011:
Vaikka olenkin itse armeijan pakollisuutta vastaan ja itse pyrin elämään siten, että jos joku vie viittani annan hänelle paitanikin, mutta silti väkisin tulee mieleeni sanonta: "Jokaisessa maassa on armeija. Joko oma tai toisen maan."
Kun itse menin oli se 6kk turhaa ylimääräistä. Itse napsahti 3kk ylimäärästä. Vitutti. Ja jos olisin ollut kovasti vastahankaan, ei olisi tarvinnut, mutta olisi tullut pekkaa tms. niskuroinnista. En halunnut, vaan halusin päästä ilman sanktioita. Paskat onnistunu ja opin, että puhumalla ei pääse kaikesta. Eli rehellisyys ei kannata. Ylpalvon rikkominen olisi auttanut. 3kk elämästä armeijalle turhaan. (Tai no turhaan ja turhaan. Tuli EA korttia ja kokemusta... :rolleyes: ...)
1) Oishan se nyt noloo myöntää, et kävi 3kk ihan turhaa ylimäärästä.
Sullahan on lähes samoja juttuja ku mulla. Mul oli kans kerran exän kans menossa poikki. (Muka) ...No oikeesti meni kyl sit poikki intin jälkeen. Ja mentii kihloihinkin. (Muka) Parikin kertaa. Vaari tais kuolla ja sain sluibailtua sen todistuksen näyttämisen. Ja niitä lomahakemuksia... Kirjurilla oli Top10 siinä toimiston nurkassa kirjahyllyn takana ja mun hakemus meni ykköseks.
"En pydee ees jubaa, muijakaveril menkat myöhäs.."
Jaa olit kelaperse. Niiden kelojen perkaaminen oli inhottavaa. Vm Läminvässykkänä pääs niistäkin.
- venttihymiöseiska -
Laivaston RUKissa olit? Vai oliko toi vika kirjain k, ja AUKin käyneenä?
Nimim. Reservin Alil
Jaa olit kelaperse.
Laivaston RUKissa olit? Vai oliko toi vika kirjain k, ja AUKin käyneenä?
Voi kun olisinkin käynyt merileikkikoulun... Ei ois tarvinnu hajoilla läheskään niin montaa kertaa..
Eli siis upinniemessä alokkaana -> Rannikkojalkaväki AUK -> Haminaan vitun sissi RUK...
Ei saatana kun menin valitsemaan tyhmästi!!
Vaikka olenkin itse armeijan pakollisuutta vastaan ja itse pyrin elämään siten, että jos joku vie viittani annan hänelle paitanikin, mutta silti väkisin tulee mieleeni sanonta: "Jokaisessa maassa on armeija. Joko oma tai toisen maan."
Lohtaja tj nolla.
Säät suosivat, mutta olipas perseestä.
Laihduin 3,5 kiloa...
Tulipas kaivettua tykkipoterokin, semmonen
pienen uima-altaan kokoinen.
Lavalta laskeudu.
Olo on sekava.
vittu.