Elukat

41 posts, 3 pages, 10,366 views

Avatar
#21 • • khatt Guest
Menneisyydessä täällä oli kaunein eläin -topicci (kaunein eläinhän on kireätoppinen pinkeä bilekissa ) mutta pistetäänpä nyt tännekin perheen koira. Harmittaa kun näen sitä niin harvoin ollaan tosi hyviä kavereita...

amadeus.jpg
Avatar
#22 • • Ticru Guest
On nyt sit ihan pakko laittaa korteni kekoon..

Meiltä löytyy 2 aivan ylisulosta karvakuonoa, eli kultsu ja k.k.kettuterrieri.
Ja pienempää luokkaa edustaa marsu ja kalat
Avatar
#23 • • ipe Guest
Yksi tälläinen söpöliini:
teeth.jpg
Avatar
#24 • • Tapi T Guest
Mulla on n. 7v leikattu kolli-kissa, sen turkissa on harmaita ja mustia raitoja ja se painaa jotain 7kg. Talvella se nukkuu sisällä, ja kesät se viettää aika pitkälle ulkona ja käy sisällä vaan syömässä. Kissat on tosi hauskoja eläimiä!
Caro²

Posts: 5,301

#25 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
No ittelläni ei ole, mutta kämppikseltä löytyy tämmöset:

rotat.JPG

(joku tarkkasilmäinen varmaan huomaa techmu-paidan taustalla

Niin, nuo kyseiset otukset löytyy aina millon mistäkin.. erityisesti ne tykkää mutustaa paperia, levyjen kannet on vaarassa, sarjakuvat, unohtamatta tietenkään sanomalehtiä ja makoisaa mustetta... Löytyipä kerran toinen otus subbarin sisältäkin.. päätin laittaa refleksiputket umpeen... Roskista tonkivat myös mielellään, tosin saavat aikamoista kyytiä kun jäävät kiinni
Avatar
#26 • • Pan Guest

Originally posted by Caro²:
erityisesti ne tykkää mutustaa paperia, levyjen kannet on vaarassa, sarjakuvat, unohtamatta tietenkään sanomalehtiä ja makoisaa mustetta...



Jep, jotkin eläimet tietävät mitä kannattaa syödä.
Edes mennyt dalmaatialais koiramme on järsinyt vain yhtä isäni LP:tä ja se levy sattui olemaan Peter Toshin Legalize it. älykäs eläin
Avatar
#27 • • Salla Guest
Ikäväkseni en olekaan niin fiksu että oisin osannu laittaa meidän kultamurun kuvan tänne (ei oo niin helppoo kuin hotmailissa tehdä liitetiedosto! heh )

No mutta kerrottakoon sitten, että meillä on kotona puolivuotias poikakisu, sen nimi on Nippi. se on puhtaan valkoinen ja siinä on muutama musta läiskä, yksi peffassa ja pieni täplä leuassa ja takatassuissa ja vähän mustaa päässäkin.
Se on vallottanu jo koko meidän kämpän ja haluis jatkaa maailman valloitusta ulos se on kyllä yksi persoona! Huh se on meidän vaava

nippi3.jpg

[ 26 April 2002: Message edited by: Salla ]
Avatar
#28 • • George Shield Guest
Minulta ja tyttökaveriltani löytyy 2 koiraa.

Isompi on 5-vuotias vanhaenglanninlammaskoira uros nimeltä Ride, pienempi sekarotuinen (sis. ainakin corgia) narttu nimeltä Manta.

Kuvat voisin lisäillä myöhemmin...
Avatar
#29 • • Pilkku Guest
Meiltä löytyy pieni kissa, joka on melkein yhtä vanha kun minä, eli täyttää kohta 19v. Iästä riippumatta se jaksaa riehua kun viimeistä päivää. Joskus se tekee kyllä niin ihmeellisiä asioita, että oikein ihmetyttää. Esim. pari päivää sitten heräsin yöllä johonkin ihmeelliseen ääneen ja kun pistin valot päälle niin kissa se siinä pureskeli mun ainoan ruukkukasvin lehtiä irti. Hassua, ettei se koskaan päivällä yritä mitään sellaista. Viekas eläin
Caro²

Posts: 5,301

#30 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Originally posted by Pan:
Jep, jotkin eläimet tietävät mitä kannattaa syödä.
Edes mennyt dalmaatialais koiramme on järsinyt vain yhtä isäni LP:tä ja se levy sattui olemaan Peter Toshin Legalize it. älykäs eläin



Varsin älykäs suorastaan

Kyllä ne elukat keksii
Avatar
#31 • • bikkanen Guest

Originally posted by Analogia:
Montako sinulla on, ja mitä laatua?



Meidän perhe on kovin hullu, mutta meidän perheen eläin on vielä hullumpi. Oikeesti. Meidän Lulu on ihme hemmo. Se on mielenvikanen.


huone20.jpg

[ 16 April 2002: Message edited by: Jää T ]
Avatar
#32 • • jUSSi Guest
meillä on yksi tällainen vehnäterrieri 10v. ja yksi perushamsteri.

anssi_sohvalla.jpg
Avatar
#33 • • Pocahontas Guest
Mä oon allerginen kaikille karvasille elukoille
joten valinta oli about 8 vuotta sitten
kilpikonna!
2punakorvakilpikonnaa jotka on oikeesti yllättävän
seurallisia,seuran haluisia ja hellyyttäviä!
Muutenkin oon tykästyny liskoihin just matelijoihin
ja varsikin leopardigekkoon!
Sain sellasen hoidettavaks pariks viikoks ja
siitä asti oon halunnu oman

linkki kuviin yms... http://www.nicehouse.fi/lemmikit/matelijat/suokonna2.htm
Avatar
#34 • • bikkanen Guest

Originally posted by Pocahontas:
Mä oon allerginen kaikille karvasille elukoille
joten valinta oli about 8 vuotta sitten
kilpikonna!



Hmm. Minäkin olen allerginen, mutta meille kyllä maltankoira hankittiin. Tämä koirarotu sopii allergisille ihmisille oikein hyvin. Katsos, maltankoiralla ei ole sitä koiran hilsettä. Sen takia se varmaan onkin niin hullu.

Ja meilläkin on ollut muutama kilpikonna ja kaloja.. mutta kyllä se koira on mukava. Sanon minä.
Ante

Posts: 16

#35 • • Ante
Vaikka allergia tai elämäntilanne estäisikin hankkimasta koiraa, ei tarvitse silti heittää kirvestä kaivoon. Voit ehkä olla tuleva dogsitter. Lue Suomen 4H-liiton sivuilta lisää asiasta:

http://www.4h-liitto.fi/dogsitter.htm.
Avatar
#36 • • Walker Guest
Meiltä löytyy vaan yks sisäsiisti bile-elukka
Caro²

Posts: 5,301

#37 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Originally posted by Walker:
Meiltä löytyy vaan yks sisäsiisti bile-elukka



No olisit ny laittanu edes kuvan
Avatar
#38 • • MikkiHiiri Guest
Tällänen löyty naapurin roskiksesta.. aika eläin

jami.jpg
Avatar
#39 • • Ana-- Guest

Originally posted by CosmicMan:
Tällänen löyty naapurin roskiksesta.. aika eläin



Mä kuvittelin et sul ois ollu jänis joka kasvaa kixukarvaa
Avatar
#40 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by Analogia:
Mä kuvittelin et sul ois ollu jänis joka kasvaa kixukarvaa



Juu, tost ei ollu ku harmii. Vaihdoin sen yhen tyypin kanssa
pariin kossupulloon.

No mut, seuraavaksi mulla on kizu