Sen lukee nykyisissäkin laskuissa....
Muuta kivaa kys. firmasta on just se että laskut tulee milloin sattuu.
50 posts, 3 pages, 10,381 views
Originally posted by Jone aka. @lex:
Tämä ei nyt liity Jippiihin, mutta en viitsi tästä asiasta vitutusta purkaakseni perustaa sille omaa topicia...
17.05.02 sain kyseiset kamat himaani, maksoin ne ja ajattelin innoissani että tässähän pääsee oikeasti tekemään töitä ihan vakavissaan. Pistin sitten broidini kavereineen kasaamaan koneen. 19.05.02 ilmeni että kasattu kone ei toiminut ja olin sitten ihan paskana siitä että juniorit ovat nyt varmaan rikkoneet vahingossa jotain. 20.05.02 ilmeni että näin ei ollut, vaan että Amertronics oli toimittanut minulle paskana olevaa tavaraa, joten heihin otettiin yhteyttä ja he lupasivat luonnollisesti vaihtaa toimimattomat komponentit uusiin free of charge.
Originally posted by Apo:
Ongelmat selvisivät vasta kun selitin ongelmat yhdelle kaverille joka koulutukseltaan osaa korjata pienelektroniikkaa. ...kaveri korjasi parikymmentä kylmäjuotosta puoleen tuntiin.
Originally posted by JZZ:
Pioneerin maahantuojan (Kaukomarkkinat) huoltoa huonompaa paikkaa ei voi olla olemassa. Lähetin sinne n. neljä kuukautta sitten monivikaisen Pioneer 500:n huoltoon, tarkoilla vikaselosteilla.
Tänään se tuli, ja olihan siitä korjattu jopa yksi rahiseva potikka. Laskuakin tuli vaan 190e. Arvatkaa vaan maksanko laskun.
Originally posted by Late:
Tämän aiheen alle onkin sopiva kirjottaa myös viimesimmät omat kokemukset Nokiasta:
Ostin 13.03 5210:n...
Originally posted by Late:
-Ja on ties mitä asioita jotka ei toimi edelleenkään niinkun pitäisi.
Tästäkö maksan 360 euroa?
Edit: Ei onnaa tää homma tähän aikaan enää...
[ 05 July 2002: Message edited by: Late ]
Originally posted by Jone aka. @lex:
Sanokaahan mikä olisi teidän mielestänne sopiva korvaus yhdestä menetetystä 1500e asiakkuudesta, jonka menetin Amertronicsin takia, siitä että näytän tällä hetkellä monien ihmisten silmissä epäluotettavalta henkilöltä täysin ilman omaa syytäni sekä siitä että saan käyttää aikaani milloin kuinkakin paljon selitelläkseni ihmisille mikä mättää? Kirjoittelen tässä nimittäin juuri Amertronicsille korvausvaatimusta asiasta.
Originally posted by Mark:
Heh, älä maksa turhaa noin paljon, ostin huomattavasti paremman luurin, 6510:n gigantista 333 ekillä, pelittää loistavasti ja hyvä luuri, ei mitään ongelmia
Originally posted by Zwek:
Kuulostaa todella kettumaiselta firmalta. Itse en firman palveluita ole käyttäny ikinä. Kavereillä ollu kyllä Jippii gsm-liittymää ja Saunalahden nettiyhteyttä ja niissä ei ole mitään ongelmia ollu. Menee vähän offtopic, mutta mitäs mieltä ihmiset on HTV:n palveluista? Itse olen tapellut niiden kanssa jo useita vuosia. Nyt kun Welho 525 tuli markkinoille niin ongelmat on kadonnu.
Kokemuksia?
Originally posted by Sun:
Jep jatkukoon offtopic:
Minulla on tällä hetkellä lainassa, Nokialaiseni hajottua uskollisen palvelemisen päätteeksi, Ericssonin T28s.
Ei oo meinaan ergonomialla siunattu luuri, näppäimet on aivan perseestä ja yleinen toimivuuskin sitä sun tätä. Joka toinen puhelu katkeaa itsekseen yms.
Originally posted by Ezzy aka Chris Wicked:
JIPPII osti kpnqwestin suomen toiminnot:
http://www.hex.fi/cgi-bin/get_news_file.pl?jipf090702FF_TWG16njs2iy5O010Ag8L7C6i.txt
aijai, mitäköhän tästäkin tulee?