Hampurilaisravintolat ja niiden alamäki

142 posts, 8 pages, 28,084 views

#121 • • Edited baty Guest

Olin 2 vuotta joskus 97-99 töissä Hesburgerissa ja Kotkassa. Omasta puolestani voin sanoa, että noudatettiin aika orjallisesti noita 20 min. aikoja. Yksi merkki juuri siitä, että niitä noudetaan orjallisesti on se, että joutuu menemään aina pöytään odottamaan tilaustaan. Siinä odottamisessa on se hyvä puoli, että tietää saavansa tuoreen tuotteen.

Tuosta Kebab ravintoloiden siemenneste/sukupuolitauti trolleista... Kotkassa oli liikkeellä huhu, että tyttö oli käynyt syömässä kebab raflassa ja oli tämän jälkeen huomannut saaneensa klamydian kurkkuun. Isoveljeni vaimo, joka asuu Porissa, kertoi mulle täysin saman tarinan yksityiskohtia myöten Porilaisesta kebab ravintolasta. Mun henk. koht. mielipide, että tuollaiset jutut on trolleja!

samoja tarinoita pyöriin myös tääl kouvolassa.

kaverin kaveri oli löytänyt kouvolan mäkin hampparin pihvistä rotan hännän.

:rolleyes:
#122 • • kuilu Guest
Mä tiiän yhen tyypin, jonka serkun koiraa oli potkinu yks jannu, jonka siskon luokanvalvojan veli oli kuullu, kuinka sen työkaverin tutun mummo oli varastanu dönerkebabin sillee et oli laittany myssyn alle. Aivot oli SULANU!!!:015:

Pahemmin tietty olis käyny jos se ois ehtiny syömään sen... Nykyisin se on töissä maikkarin ohjelmakoordinaattorina.

- tottahymiömooses -
#123 • • Remotion Guest

Mä tiiän yhen tyypin, ...

Niin mäkin!
#124 • • Jokke Guest

Olin 2 vuotta joskus 97-99 töissä Hesburgerissa ja Kotkassa.

Kumpaa pidät isompana rangaistuksena. :003:
#125 • • sakin Guest

Hintatasoa täytyy kommentoida: mäkissä selviät alle 5 euron.

-mitä sä syöt ?

joku lasten ateria kenties..

vai onks alle 5 euron aterit tarjouksessa ?

S.
#126 • • Edited Sampson Guest

Kumpaa pidät isompana rangaistuksena. :003:

:014:
#127 • • categrasher Guest

samoja tarinoita pyöriin myös tääl kouvolassa.

kaverin kaveri oli löytänyt kouvolan mäkin hampparin pihvistä rotan hännän.

:rolleyes:

tää kyllä alkaa kuullostaa jo aika lekendalta.... ei mee kyl mulle ihan heti läpi... kerran mäkis löyty puolikas kastemato feastin välistä, ilm. salaatin messis tullu, mut oli kätevää huomata se!
mut toi rotanhäntä kuullostaa aika urbaanilta...
#128 • • categrasher Guest

Mää sanon et ne pirulaiset sais laittaa hampparin väliin hieman enemmän tavaraa! Joku skrubunen kurkku keskellä. Kotitekoiset on parhaimpia! Saa tehä just sen makusta et jami jami!!!! :D

sekin onnistuu niin helposti et pyytää sinne vitusti kamaa sisään, nykyään käsittääkseni kaikissa paikoissa voi tilaa enemmän tai vähemmän kamaa sinne inee, maksaa vaan parikyt senttii enemmän... se on susta kii, noi normi purilaiset on suunnattu keskivertosyömäreille eikä äärimmäisille herkkusuille...!! ;D
#129 • • LyoN Guest

Varsin surullista on myös katella, mitä ihmiset kaupasta ostavat; valmis-pizzaa, valmiita valkosipuliperunoita, valmiiksi sekoitettuja salaatteja, valmiiksi raastettua juustoa... Lähes kaikki mahdollinen ja mahdoton ostetaan mahdollisimman valmiina, lisäaineista ja hinnasta välittämättä! Ostaisivat onnettomat hyvät välineet ja tekisivät itse alusta loppuun kunnon ruokaa!
:mad:

Tähän nyt sen verran, että myöskään ravintolat eivät kovinkaan usein tee kaikkia ruoan valmistusvaiheita itse. Nykyään lähes tulkoon kaikki ravintolat ostavat ainakin perunat valmiiksi kuorittuina. Usein myös viipaloituna tai suikaloituna tai milloin minäkin. Myös muissa raaka-aineissa esivalmistusaste vaihtelee lämmittämistä vaille valmiiseen tuotteeseen asti. Tämä kaikki siis siksi, että näin ravintola säästää AIKAA ja palkkakustannuksia. Tuotehan ei ole yhtään sen kummempi kuin jos tekisi kaiken alusta lähtien, ainakaan siinä ei ole lisäainetta. Lisäksi ruoanvalmistus tarjoamista varten on nopeampaa.

Mitä tulee sitten kuluttajiin. Miksi lähteä siis raastamaan juustoa itse kun sen voi saada valmiiksi raastettuna? Valmispizzoissa toki ymmärrän pointtisi, koska ne ovat oikeasti aika karmeita muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Mutta kaikessa tässä on olennaista se, että nykyisin elämä vaan on aika kiireistä ja ostamalla ruoan valmiina tai siihen tulevat raaka-aineet ainakin osittain valmiina, säästää AIKAA.

Niin ja osaan siis todellakin tehdä ruokaa aivan alusta lähtienkin ;)
#130 • • Zwei Einsdrei Guest
Hampurilaisketjujen ruuat on täyttä paskaa. Pizzeriat rules.
#131 • • baty Guest

tää kyllä alkaa kuullostaa jo aika lekendalta.... ei mee kyl mulle ihan heti läpi... kerran mäkis löyty puolikas kastemato feastin välistä, ilm. salaatin messis tullu, mut oli kätevää huomata se!
mut toi rotanhäntä kuullostaa aika urbaanilta...

madoista sen verran. muutamie vuosia sitten hesas töissä ollessani, firman(erään iso it firma) ravintolasta haettiin mehevät sämpylät, kaverin sämpylästä löyty ISO MEHEVÄ PAKSU VIHREÄ kaalimato.. jäi silloin kaikilta sämpylät syömättä.

:p
#132 • • Hugo Guest
Mä kuulin viimekesänä työkaverilta, että hänen tutuillaan oli käynyt Mäckissä varsinainen tuuri. Pihvi"lihassa" oli ollut jokin vähän isompi kova juttu (en muista oliko hampaita menny), joka oli sitten myöhemmin tutkimuksissa paljastunu rotanluuksi :005: Olipa Mäcki sitten maksanut aikamoiset rahat siitä, että asianomaiset pitivät päänsä kiinni (ainakin medialta) tapahtuneesta.

Otannynäistäselvää... :rolleyes:
#133 • • JussiS Guest

Mä kuulin viimekesänä työkaverilta, että hänen tutuillaan oli käynyt Mäckissä varsinainen tuuri. Pihvi"lihassa" oli ollut jokin vähän isompi kova juttu (en muista oliko hampaita menny), joka oli sitten myöhemmin tutkimuksissa paljastunu rotanluuksi :005: Olipa Mäcki sitten maksanut aikamoiset rahat siitä, että asianomaiset pitivät päänsä kiinni (ainakin medialta) tapahtuneesta.

Otannynäistäselvää... :rolleyes:

Mäkin kuulin mun serkunkumminkaimalta et sen tutut oli nähny ihan oikeen UFO:n.
#134 • • Edited Pete Input Guest
Mulla ei oo mitään suosikkia noista. Kaikki on hyviä.
Sen verran perso olen sapuskalle...

Mutta jos nyt joku mua aseella uhkaa niin, että olis pakko sanoa joku noista, niin Turkulaisena valkkaisin tietty Hesen.
#135 • • akir0 Guest
PERKELE

Mäkki nosti viikko sitten tms hintojaan.

Just vuos sitten tuli tää kaikki ateriat pysyvästi 4,50e ja nyt onki sit about kaikki 4,90e.

Mun tilannetta ei helpota, pakko silti syödä 4-10 kertaa viikossa mäkissä :)
#136 • • Taedium Guest

Mun tilannetta ei helpota, pakko silti syödä 4-10 kertaa viikossa mäkissä :)

Muuta teurastamon naapuriin. Ei tulisi mieleenikään tuhlata rahojani johonkin ongelmajätteeseen, jota myydään hampurilaisena.
#137 • • Edited Tapi T Guest

Mun tilannetta ei helpota, pakko silti syödä 4-10 kertaa viikossa mäkissä

:001: vai :007: ?
Sä et voi olla tosissas; sijoitat siis huonoimpaan pikaruokaan about 160e joka kuukausi?

Osta hyvä mies keittokirja ja opettele kokkaamaan!
#138 • • Edited Jukka I Guest

Ei tulisi mieleenikään tuhlata rahojani johonkin ongelmajätteeseen, jota myydään hampurilaisena.

Sama täällä. Jos pikaruokaa pitää saada, niin kunnon kebabia ei voita mikään. Hakkaa hampurilaismoskan kaikilla mahdollisilla mittareilla mitattuna. Hinta/laatusuhteeltaan hyvät kebabpaikat vain tuntuvat olevan ainakin täällä pääkaupunkiseudulla kiven alla. Liian usein törmää bulkkipitaleivällä ja ö-luokan lihalla varustettuun, mikrossa lämmitettyyn versioon. Lahden seudulla sen sijaan on useampikin paikka, joiden tuotokset suorastaan vievät kielen mennessään...
#139 • • akir0 Guest
Jos joku nyt ei oikeasti vielä tajunnut trollausta niin hyvä :)

Anyways, mcdonald's on ainut hampparipaikka missä maistuu ja siksi tuen.

Kunnon kebaania ei kyllä voita mikään. Valitettavasti kotoisassa kaupungissa sellaista ei saa sopivaan kellonaikaan (lue. arkisin klo 00-04) joten mäkkäripöperö on ainut mihin voi turvautua.

Ja kyllä. Teen (hyvää ja monipuolista) ruokaa pääasiassa kotosalla..
#140 • • HardS Guest
Jos pitäis valita jompikumpi Hese /mäkki -kaksikosta niin Hese voittais. Silloin kun ei jaksa kokata (itselleen), en keksi mitään parempaa safkaa kuin Hesen kerros (ilman suolakurkkua) ;) ja mieluiten 2 sellaista. Myös mini ja kana menee ihan hyvin. Aikaisemmin pidin ranskalaisistakin, mut kesällä menin pilaamaan sen nautinnon olemalla 2 kuukautta Hesellä duunissa. Kokemus sinänsä.