Hampurilaisravintolat ja niiden alamäki

142 posts, 8 pages, 28,124 views

#1 • • jUSSi Guest
Eläköön Hese!

Ei tarvii enää koskaan syödä hampurilaisia, kun Turun per*e valtasi Carrollsin... Miten minä pärjään ilman Clubia ylimääräisellä Royal-kastikkeella? Apua!

Mäkkiin en mene, koska suosin kotimaista ja Heseen en mene, koska mua ei kusta silmään. Vai onko joku sitä mieltä että Hesen ateriat on hintansa veroisia? Olen kaksi kertaa ollut Hesessä ja molemmilla kerroilla ateriat on ollut ihan syvältä. Toisella kerralla ateriaan kuului normaalit ranskalaiset ja laskettuani ne niitä oli jopa 11 kappaletta. Puhumattakaan Hesen majoneeseista, jotka ei maistu yhtään miltään, parempaa sais kun ostais maustamatonta majoneesia tukusta. prkl. Hinnatkin Hesessä on kuin Hotelli Kämpin ravintolassa.

*laulaa valitusvirttä*

Yksi hyvä puoli tässä kuitenkin on. Ehkä sitä syö hieman terveellisemmin kun rasvaiset ranskalaiset, majoneesit ja limut jää pois. Pahoitteluni, jos joku ottaa mielipiteeni trollina.
#2 • • miikkaL Guest

Vai onko joku sitä mieltä että Hesen ateriat on hintansa veroisia?

No ei todellakaan. Hese on ainakin mun makuun törkeän kallis, ja se korostui varsinkin viime aikoina, kun Carrols ja mäkki laskivat hintoja roimasti.

Itse olen sitä mieltä että mäkki on ollut aina paras =)
#3 • • Homegrove Guest
Ei paljon vaikuta Raumalaisen elämään kun Carrols poistui kaupungista jo yli vuosi sitten.

Meikä syö VibBurgerissa joka tapauksessa! Kunnon rasvaista ruokaa joka tappaa krapulan kuin krapulan.
#4 • • Sampson Guest
Musta Hese on ihan ok. En tosin syö liharuokaa, mutta silti on tultu käytyä Hesessä usein. Majoneeseistä tykkään erityisesti! Mutta oonkin joskus ollut töissä pari vuotta Hesburgerissa, et oon aika puolueellinen sanomaan mitään...

Loppujen lopuksi Carrollsin hinnan alennus ei tainnut ollakaan niin hyvä-hyvä juttu. Mitähän tuo nyt käytännössä sitten tarkoittaa, että Hese siirtyi omistajaksi? Ei kai sitä, että kaikki Carrollisit muuttuvat Hesburgereiksi? I hope not?
#5 • • Anonymous Guest
Unohtakaa hampurilaismestat, Subway potkii persettä!
#6 • • Felis Guest

Originally posted by Sampson:
Mitähän tuo nyt käytännössä sitten tarkoittaa, että Hese siirtyi omistajaksi? Ei kai sitä, että kaikki Carrollisit muuttuvat Hesburgereiksi? I hope not?

Niin ne uhosivat. Ja McDonaldsin asiakaskunta kasvaa roimasti.
#7 • • silr Guest

Originally posted by Sampson:

Mitähän tuo nyt käytännössä sitten tarkoittaa, että Hese siirtyi omistajaksi? Ei kai sitä, että kaikki Carrollisit muuttuvat Hesburgereiksi? I hope not?

HS Talous 01.02

" Liikekumppanit sanovat Heikki Salmelan olevan "turkulainen perusilmestys", joka sujuvasti lähtee siitä, että asiat hoituvat hänen esittämällään tavalla. Tyypilliseen yrittäjätapaan hän uskoo omien tuotteidensa ylivertaisuuteen.
Siksi kuulostaa luontevalta, että Salmela on valmis hylkäämään miljoonien eurojen arvoisen Carrols-brandin ja korvaamaan sen Hesburger-brandilla.
Salmelan mukaan kyse on kuitenkin puhtaasta talousmatematiikasta.
Taloustutkimuksen mukaan Hesburger on suomalaisten mielestä parempi brandi kuin Carrols, Salmela kertoo. Ja suurin säästö ketjujen yhdistämisessä syntyy nimenomaan yhdellä tuotemerkillä mainostamisesta. "

että semmosta
#8 • • jUSSi Guest

Originally posted by Felis:
Niin ne uhosivat. Ja McDonaldsin asiakaskunta kasvaa roimasti.

Todellakin. Haluaisin tietää kuka on tehnyt tutkimuksen, jonka mukaan Hese on parempi 'brandi' kuin Carrols? Suosio varmaan johtuu Hesen laadukkaista tv-mainoksista, halvoista aterioista sekä maksetuista tutkijoista ja puolueellisista tutkimuskohteista...
#9 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by Spaze:

Word!
Kunnon patonki on rautaa

Mäkkäri on perseestä ja syvältä! Ruoat paskaa, hinta korkea.
Hesessä paremmat safkat, mutta aivan liian kallista.

Sekä mäkkärin että hesen hampurilaisten päätarkoitus on
viedä nälkä 30minuutiksi, jolloin tulee uudestaan nälkä
ja eiku uusiks ostamaan. Matsku on sellaista joka täyttää
vain hetkeksi.
#10 • • Tres Guest
Just. Mihinkäs nyt sunnuntaiaamuna neljän aikaan
syömään kun Kasarmitorin Carrolsista tuleekin Hesburger,
ja Hesburgeria en tue koska IMHO:

a) Yrityksen imago on vastenmielinen
b) Yrityksen johto on vastenmielinen
c) Yrityksen ateriat ovat vastenmielisiä

Ei voi mitään, jos Hesburger kerran on enemmistön
mielestä parempi brandi, niin firma varmaan porskuttaa
jatkossakin, mutta hiukan kyllä ihmettelen millä
eväillä suosio on rakennettu

[ 01 February 2002: Message edited by: Tres ]
#11 • • Pan Guest
Omasta mielestäni kaikki hampurilaisketjut voisi tunkea..*piiip*...
En ymmärrä mitä järkeä on ostaa ateriiaa joka maistuu aina samalta kengän pohjalta, maksaa törkeän paljon, eikä siitä edes lähde nälkä.
Aterian hinnalla saa jo kunnon ruokaa, tai jos lisää muutaman euron niin voi mennä syömään kunnon ravintolaan.
Mutta jokainen steppaa tyylillään.
Ja ne Macdonaldsin mainokset. Voi jumalaut*. Joku päivä lentää toosa kyllä parvekkeelta alas.
#12 • • Tres Guest

Originally posted by Pan:

Aterian hinnalla saa jo kunnon ruokaa, tai jos lisää muutaman euron niin voi mennä syömään kunnon ravintolaan.

Paitsi jos kello on vaikka puoli kuusi aamulla.
Nakkikoju ei ole vaihtoehto.
#13 • • jUSSi Guest

Originally posted by Pan:
En ymmärrä mitä järkeä on ostaa ateriiaa joka maistuu aina samalta kengän pohjalta, maksaa törkeän paljon, eikä siitä edes lähde nälkä.

No tuo pitäminen on makuasia. Ja kyllä se nälkä lähtee, kun ajattelee esimerkiksi Carrolsin Club-burgeria:

2 x 120g pihvi
3 x leipä
+ jotain lisämömmöjä kuten majoneesi ja sipulia

ja ateriassa on jonkun verran perunaa mukana.

jos tuo annos levitetään lautaselle niin tulee se aika täyteen. Se ateria vain tuntuu pieneltä kun se on kompaktin kokoinen.
#14 • • Tapi T Guest

Originally posted by Tres:

Ei voi mitään, jos Hesburger kerran on enemmistön
mielestä parempi brandi

Mä en tunne ketään, jonka mielestä suomalaisen roskaruokateollisuuden paras brändi ei olisi Carrollsilla! Mun mielestä ehdottomasti parhaimmat burgerit, mainokset kekseliäitä ja "kuukauden tuotteet" on lähes aina hyviä. Ja voittihan klubi Hesarin kuluttajasivuilla olleen vertailun, jossa olivan sekä Hesen että mäkkärin vastaavat tuotteet mukana. Että sääli jos Carrollssit katoavat Suomesta.

Mäkin mainokset on tekopyhyydessään ärsyttäviä ja Ronald McDonaldin vois laittaa telotusjoukkueen eteen silmät sidottuna pussi päässä. Hese on taas persoonaton, kallis ja burgereissa on liikaa kaikenmaailman majoneeseja välissä. Mäkkärin burgerit maistuu teolliselle ja kastikkeista maistuu tosi räikeesti etikka läpi. Jopa ketsuppi on Carrollsissa parempaa!

Jos haluan kuunnnella lapsien itkua menen mäkkäriin, jos haluan maksaa huonosta burgeristä paljon menen hessuun ja jos haluan suht maistuvan burgerin kohtuulliseen hintaan meen Carrollssiin.

( IMO jos pikaruokaa haluaa syödä, on hampurilaispaikat lähes huonoin vaihtoehto. Paljon parempi hinta/laatu-suhde on esim. Stadin kebabilla. Picnicin ja varsinki Subwayn patongit todella on hyviä! Silti ainakin Helsingin pikaruokamarkkinoiden ehdoton kingi on Aleksanterinkadun Namaskaar Express! )

Let the angels do the dreaming!
#15 • • jUSSi Guest

Originally posted by Spaze:

pa*ka ylikansallinen riistofirma, suosikaa suomalaista.

edit: kielenkäyttö, jottei pikkusielut loukkaannu

[ 01 February 2002: Message edited by: jUSSi ]
#16 • • MindFlow Guest
Pah... Aso Kebab on kaikkien raflojen kingi
#17 • • MikkiHiiri Guest
Kaikki vaa Esson baariin syömään sämpylää ja juomaan
kaljaa
#18 • • Yu5u Guest
Mä en muista edes milloin viimeksi oon käyny mäkissä, hesessä ym. ..äh liian kallista ruokaa. Jos todella haluis tulla täyteen, niin pitäisi varmaan ostaa 20 elttonilla "ruokaa"

Mielummin syön kunnon suomalaista kotiruokaa tai jos on pakko ostaa roskaruokaa, ostan sen joltain grilliltä

Mäkkärin poika-pappa-euro-vesilasi -mainos on kyllä aika aika aika prkl ärsyttävä. Kannattaa lapsille pienestä pitäen opettaa käydä syömässä mäkissä...ja ne kaikki lelut..hmm
#19 • • dachaos Guest
tukekaa maahanmuuttaneita ja syökää kebabia... pikaruokalassa viidelläkympillä nälkä lähtee, satasella saat ehkä mahan täyteen.

Samaa moskaa ne kaikki myy.
#20 • • guli van kaak Guest
Mä oon aina ollu tätä mieltä ja oon edelleen: mäkit, rollssit, carolssit, heset ym. "pikaruokalat" pääsee mun top 5- pottuilijat listaan, sillä tuhlaat noihin helposti älyttömiä summia hilloa ja saat nälän häviämään korkeintaan tunniksi. Sekin nälkä katoaa täysin siitä syystä, että juot puoli litraa kokista. Eli kusella käynti viimmeistään laukaisee mässyhimon uudelleen

Ts. sama kuin juoksisi vastatuuleen suu auki. Ruoka sinänsä ei nyt niin pahaa oo.