142 posts, 8 pages, 28,046 views
toisaalta ja asiasta kalatalouteen: lopettakaa ihmiset roskaruuan syönti ja opetelkaa kokkaamaan!
Miksi siis turhaa ostaa paskaa kalliilla, kun voi tehdä kotona itse ja saada hyvää halvalla. ;)
toisaalta ja asiasta kalatalouteen: lopettakaa ihmiset roskaruuan syönti ja opetelkaa kokkaamaan!
Varsin surullista on myös katella, mitä ihmiset kaupasta ostavat; valmis-pizzaa, valmiita valkosipuliperunoita, valmiiksi sekoitettuja salaatteja, valmiiksi raastettua juustoa... Lähes kaikki mahdollinen ja mahdoton ostetaan mahdollisimman valmiina, lisäaineista ja hinnasta välittämättä! Ostaisivat onnettomat hyvät välineet ja tekisivät itse alusta loppuun kunnon ruokaa!
:mad:
Ostaisivat onnettomat hyvät välineet ja tekisivät itse alusta loppuun kunnon ruokaa!
:mad:
AMEN! Sitäpaitsi ruuanlaittaminen on kivaa ja saa syödä just sitä mitä haluaa ja terveellisesti :)
mä syön vaikka nigerialaista
Kaveri tampereelta kävi kebapilla ja hetkenäästä tuli vatsa kipeäksi -> sairaalaan tutkimuksiin -> lääkärit löysi tutkimuksista tuoreeltaan syödystä mössöstä 3. eri siemennestettä![/B]
Kaveri tampereelta kävi kebapilla ja hetkenäästä tuli vatsa kipeäksi -> sairaalaan tutkimuksiin -> lääkärit löysi tutkimuksista tuoreeltaan syödystä mössöstä 3. eri siemennestettä! :mad: :eek: :014: :016:
Että ilmeisesti noilla jollain ulkomaalaisilla on vähän eri käsitykset hygieniasta. Muutenkin kiva jos porukka hakkaa haskaan pitkin päivää ja sekunnin päästä samoilla paskasilla käsillä väännetään ruokaa asiakkaille.
Muutti mun suhtautumista ... YUGH! :015:
Mä taas oon kuullu, että eräästä helsinkiläisessä, ulkomaalaisen omistamasta pizzeriasta tilatusta pizzasta on löytynyt spermaa.
Nää kaikki siemennesteet ja muut ruumiin eritteet ruuissa taitavat olla Urbaania Legendaa[tm]...
Teitä joita burgerin/ranskalaisten odottelu roskaruokalassa nyppii:
Oletteko tulleet ajatelleeksi, että kun joudutte odottamaan burgerin/ranskalaisten valmistumista, ovat ne teidän luokse saapuessaan varmasti tuoreita. Se, että burgerit heitetään roskiin jo 20min päästä valmistumisestaan on enemmän tai vähemmän urbaania legendaa...