Mille muistolle vieläkin itket hysteerisesti ja mille taas naurat ilman että loppua ei näy eikä kuulu?
Itsellä tässä viimeisen vuoden aikana on kyllä tullut vaikka minkälaisia muistoja ja osa on tietenkin sellaista tasoa, mitä ei välttämättä ole ole ihan julkaisukelpoista tekstiä aloitin nimittäin opiskelut ja ainakin itse voin ale kirjoittaa sen, että tämä ON elämän parasta aikaa =).
Itsellä on ainakin ehdottomasti pahin sekoilu se, että menin tässä muutama kuukausi umpihumalassa nukkumaan torstaina aamulla n klo 04.00 nukkumaan ja särmänä poikana ajattelin, että voisikin jo herätä siinä 6 niin ehtii keittämään aamupuurot ja vastaavat sitten ilman mitään kiirettä. Nooh heräsin kyllä kellon soittoon ja vähän muuhunkin sitten samalla. Solukämppis nimittäin oli herännyt siihen kelloon ja hän sitten iloisesti hakkasi seinään. Ai niin kello oli silloin 8 kun itse kyseiseen paukutukseen ja kellon pärinään heräsin =) hah hah vieläkin pistää hymyilyttämään .
Eli parahin lukija jos vastaat edes jompaan tai kumpaan kysymyksistä, osallistut mahtavaan arvontaan jossa päävoittona on 1 pari käytettyjä sukkia. Tai jokin muu allekirjoittaneen vaatekappale =). (Toiveitakin saa esittää palkinnosta.)
...Jotenkin luulen että tämäkin topiikki sopii aikas hyvin juuri opiskelijoille, kuten tuo edellinenkin topiikkini =).
Eli sinulla parahin lukija joka olet tähän asti päässyt on valta voima ja kunnia kirjoittaa nyt joko faktaa tai fiktiota, mutta taatusti viihde arvoltaan korvaamatonta tekstiä eli pallo on sinulla tartutko haasteeseen