Parhaat sekoilut, pahimmat häröilyt :O eli tarinoita siletä

105 posts, 6 pages, 14,161 views

#21 • • KarriN Guest
varsinaisia ördäyssekoiluja ei nyt jostain syystä tule mieleen, mutta tässä mielestäni ihan käypä:

olen töissä Infosto Mediat OY:llä, 95% työtehtävistä koostuu ilmoitusten vastaanottamisesta Keltainen Pörssi- ja Palsta-lehtiin. silloin tällöin kuitenkin viuhuu nakki, esimerkiksi firman auton ottaminen ja KePön Hämeenpuiston palvelupisteessä (johon viittaan tästä lähin lyhenteellä HP) käyminen on aika pitkälti arkipäivää.

viimeisenä päivänä ennen viime joululomaa toimituksen sihteeri pyysi tankkaamaan auton ja käymään HP:ssa. no eipä siinä mitään. kävin Tre:n City-Nesteellä, josta suuntasin (helvetillisessä ruuhkassa) Koskikeskuksen ohi Hämeenkadulle ja lopulta HP:hen.
tässä vaiheessa minua hieman vaivasi moottorin outo surraaminen, mutta päättelin sen johtuvan kylmästä säästä, tai mistä lie, enkä kiinnittänyt asiaan huomiota.

no, HP:ssa oli työvuorossa tyyppi nimeltä Eero. mainitsin Eerolle käyneeni tankkaamassa, jolloin Eero osoitti minua sormellaan leikkisästi ja kysyi sarkastiseen sävyyn: "pakko kysyä vittuilukysymys - tankkasitko dieseliä?"
minä: "... MITÄH?".

simply put: DSL-Corollan tankki täynnä ysivitosta. roxorz.
kyseinen toimiston sihteeri, joka minulle oli unohtanut mainita auton menoveden laadusta, oli jo poistunut lomalle, joten emme kekanneet muuta kuin soittaa Toyotan huoltopalveluun. vastasivat jotakuinkin "älkää ajako enää metriäkään, se moottori räjähtää!".

hubaa.

t:KarriN
#22 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by KarriN:
simply put: DSL-Corollan tankki täynnä ysivitosta. roxorz.

Parempi toiki ku mopon tankki täynnä multaa
#23 • • miiko Guest
kaverini on hyvää hyvyyttään luovuttanut lpr:n keskustassa olevan kämppänsä avaimet minulle siksi aikaa kun on armeijassa. kukkia kastelen hyvitykseksi.

olin jossain vaiheessa tammikuuta vähän ottamassa, ja illan päätteeksi suuntasin kaverini kämpille. tästä eteenpäin ovat tapahtumat hämärän peitossa... pari viikkoa myöhemmin kaveri soitti ja todella kohteliaasti ja varovaisesti kysyi jotakuinkin näin: -"on ilmeisesti ollut aika riehakas ilta sinulla. mutta kerrohan... minkä ihmeen takia kaikki wc-paperit, siis se koko pakkaus, on jääkaapin ylähyllyllä?"

oli itsellänikin ihmettelemistä -en oikein osannut antaa selitystä...
#24 • • Kiulu Guest

Originally posted by Star:

Tässä hieman aikaa sitten huijasin erästä "kaveriani", että olisin kiinnostunut hänestä ja se meni läpi.

aaaissaatana. Voiko tytöt tehdä tämmöistäkin? Oma käsityskyky ei kyllä pääse lähellekkään vastausta, että miksi??
#25 • • Ana-- Guest
Jesh. No, meilläpä olikin elämää suurempi keikkareissu
Turun Club Galleryssä, bileissä nimeltään Plan B: Forward.

Kaikki alkoi kovin mukavasti, kun pakkailin nättinä aamupäi-
vänä tavaroita isukin autoon, ja nokka kohti turkua. Vartin
ajettuani huomasin syntikan jääneen eteiseen, joten palasin
noutamaan sen. Eipä tuossa mitään, kommelluksia sattu.

Noudin syntikkamiehen keskustasta ja kaverin joka tuli
kyydillä bileisiin ja ajelimme aurinkoisessa säässä kohti
per^H^H^HTurkua, mutta matkalla iski kauhia pissa-
ja juomahätä, joten pysähdyimme huoltamolle, noin puolessa
välissä matkaa. Siinä sitten aikamme hengailtuamme ja tu-
pakoituamme keksin oikaista hieman syntikkaständiä, jottei
se kolistelisi mikseriä rikki. Seuraa tapahtumakulku:

Avaa kontti -> Sytytä savuke -> Katso muualle -> Ihmettele
synaständiä -> Laske avain kädestä (Kontin lattialle) ->
Oikaise synaständi -> Katsele joutilaasti ympärillesi ->
Sulje kontti -> Mene sisään huoltamoon ja tilaa kahvi ->
Mieti -> Järkyty -> Panikoi.

No, onneksi ghettomenneisyys espoon lähiöissä (as if) oli
jättänyt jonkinmoista oppia nuoreen mieheen, joten tomerasti
vaan väännetty henkari oven ja auton välistä sisään ja nuppi
ylös. Operaatioon meni tunti. Vaikeampaa kuin miltä kuullos-
taa, sillä 1996:nen honda accord ei ole helpoin auto syyhki-
ä.

Matka jatkuu.

Ajamme turkkuseen päin jo keveästi äskeiselle nerouden tem-
paukselle naureskellen, kunnes saavumme turkuun. Löydän tie-
tenkin parkkipaika metrin päästä bilepaikan ovesta, joten
puramme kaman ja alamme tekemään soundcheckiä. Silloin
kun olemme tyytyväisiä saundin likaisuuteen, huomaamme että
chillipuolelta puuttuu mikseri. omaa mikseriä tilalle,
ja tämä säätö sujuikin suht' iisisti. Siinä sitten artisti-
kaljoja juodessa soittelin rumpubassoa chillpuolella ja
nyökyttelin monomenon ja elektron tahdissa, kunnes on aika
soittaa. Kömmimme lavalle ja aloitamme jurrisenhikisen pauk-
keen suoltamisen yllättävän laadukkaasta PA:sta. Ja kas,
minkä kone teki. Näppäimistössä oli jotain häikkää, jonka
takia näppäimistö puski oikein hyvää oikosulkua koneen
näppisohjaimelle, jonka johdosta kone kaatui. Tieten-
kään kauheassa metelissä ei ajoissa kuullut piipperistä kuu-
luvaa kauheaa huutoa, ja neljän buuttauksen jälkeen saimme
koneen diagnosoitua ja hoidettua -> Näppis irti ja loppu-
keikka hiirellä(!). Mikäs siinä, hyvin meni. Keikan jälkeen
tosin joku tuli kehumaan settiä hieman kummallisella taval-
la.

Äijä: "Vitun hyvä setti!"
Minä: "Kiitos" (Ilman paitaa molemmat, bilepaikassa oli
saatanan kuuma)
Äijä: "Arvaa mitä me tehtiin koko setin ajan tuolla takana?"
Minä: "No kerroppa =)"
Äijä: "Tälleen!" Läimäisee avokämmenellä selkään, niin että
sattuu. Minulla on herkkä selkä, enkä lämpiä S&M-menolla

Tokaisinpa tuohon jotain jumalattoman rumaa ja innokas piis-
kaajafani pyyteli anteeksi ja painui muualle

No mikäs tässä sitten.. Jätämme kamat paikan päälle ja läh-
demme yöpaikkaamme kohden jossa kaikki ovat TIETENKIN sammu-
neena, joten alaovi on ja pysyy lukossa. Muutaman hätäisen
puhelun jälkeen Varpu keksii nerokkaan idean ja soittaa
kupittaan puiston kupeessa asuvalle kaverilleen, joka oli
unohtanut puhelimensa päälle yöksi. Se kostautui heti. Sinne
sitten sohvalle nukkumaan ja seuraavana päivänä takaisin
bilepaikalle, vain huomataksemme että auton ikkunassa oli
sakkolappu.

Kotona vielä huomasin että uskollinen soittolamppu oli
jäänyt Turkuun, ja se on siellä vieläkin, tai missälie =)

Mutta ei se mitään, kivaa oli Ensi viikonloppuna uudes-
taan, tälläkertaa kohteena Salo
#26 • • Ana-- Guest

Originally posted by Star:
Tää ei varmaa oo kenenkää muun mielestä hauska juttu, mut mua tää kyl jaksaa naurattaa..

Tässä hieman aikaa sitten huijasin erästä "kaveriani", että olisin kiinnostunut hänestä ja se meni läpi. Sitten kirjoitin viestin jossa kerroin miten olin sitä "kaveria" huijannut ja hän oli uskonut jne.. ja mun piti lähettää kyseinen viesti hyvälle ystävälleni, mutta lähetin viestin vahingossa älle kyseiselle "kaverilleni".. oli siinä sitten selittämistä, mutta jotenkin sain selitettyä hänelle jotain ja sain hänet silti uskomaan, että olisin kiinnostunut hänestä. En sitten tiedä, onko mulla hyvät puhelahjat, vaiko onko tämä kyseinen henkilö vain niin herkkäuskoinen...

Se voi olla että tämä kaveri ei edes arvannut että joku
saattaisi olla niin saatanan kylmä ja tyhmä, että leikkisi
hänen tunteillaan noin vittumaisesti.

"Hope that's still funny when your'e in hell."
des

#27 • • des

Originally posted by Analogia:

yhdyn täydellisesti tähän. erittäin törkeetä. sellaiselle, jota näin huijataan voi helposti tulla luottamuksen ja itsevarmuuden kanssa ongelmia.
#28 • • MikkiHiiri Guest
Khihhih! Analla ollu rankka keikka

Viime kesänä olin töissä tässä lähellä rakentamassa koepumppaamoa,
no sinne oli tilattu Hollolasta (oisko joku 200km täältä
matkaa) eräs firma duunaa mun kaa sitä projektia.
Varoitukseksi muillekin, miekkosella oli -98 Peugeot 406
ja yks kaks auto päätti vetäistä keskuslukon päälle ja
avot, avaimet oli missäs muualla ku ratissa.
#29 • • Aapo Guest
Oltiin tossa Sweisissä laskettelemassa kaveriporukan kans ja mentiin kaikki kerralla sellaseen kondoli hissiin. Matkan puolessa välissä kyytiin tuli sellanen hyvännäköinen nainen ja alettiin sit heittää juttua ett: "Ompas toi aika kuuma, tota vois vaikka naida" yms.. Heitettiin tollaset 15mintuuttia tollasta ja puhuttiin sen perseestä ja jne. No sitten ku päästiin ylös niin tämä nainen sano SUOMEKSI "aika kivat oudot jutut teillä!" joopajoo vähä siinä si nolostuttti ja koko reissuna en nähny muita suomalaisia
#30 • • Ezzy Guest

Originally posted by Analogia:

yhdyn edelliseen.

nimim. herkkäuskoinen.
#31 • • Deity-1 Guest

Originally posted by Aapo:
ja alettiin sit heittää juttua ett: "Ompas toi aika kuuma, tota vois vaikka naida" yms.. Heitettiin tollaset 15mintuuttia tollasta ja puhuttiin sen perseestä ja jne.

huhhuh mitä sakkii..
Toivottavasti tolla läpän tasol irtoo muutaki ku hampaatonta merimiestä..
*puistatus*
#32 • • funkyboy Guest
Tää sattui entisen kouluni bileissä vuonna miekka ja kypärä...

Kaveri oli siinä ottanut "lasillisen" liikaa ja rupesi todellisuus pikkasen hämärtymään. Ravintolassa oli nukke, jolle kaveri puhua pälpätti tovin aikaa. Hän ei millään tajunnut et miks muutama tyttö nauroi ja osoitteli häntä. Tää kaveri kysyi "keskustelukumppaniltaan" et "kenelle ne oikeen nauraa".

Kun tää nukke ei vastannu nii kaveri yritti läpsiä sitä poskelle mut se tökkäsikin sitä silmään sillä seurauksella et nukelta tipahti silmä.

Vasta nyt tämä kaveri ymmärsi miksi tytöt nauroi ja miksei tää "keskustelukumppani" ottanut osaa keskusteluun.

Pikkasen sitä hävetti ja kouluunki se tuli vasta seuraavalla viikolla.
#33 • • bikkanen Guest

Originally posted by Kakku Taikina:
Eli kertokaahan hyvät lukijat mikä on teidän elämänne pahin sekoilu ja kivoin häröily?

Mille muistolle vieläkin itket hysteerisesti ja mille taas naurat ilman että loppua ei näy eikä kuulu?

Eli parahin lukija jos vastaat edes jompaan tai kumpaan kysymyksistä, osallistut mahtavaan arvontaan jossa päävoittona on 1 pari käytettyjä sukkia. Tai jokin muu allekirjoittaneen vaatekappale =). (Toiveitakin saa esittää palkinnosta.)

Elämäni pahin sekoilu. Noh, tollaset nolot tilanteet minun kohdalla ovat olleet niin traumaattisia, että olen ne jotenkin onnistunut unohtamaan. En halua muistaa niitä..

Mutta kivoin häröily taas.. Ystäväni Mankkin kanssa ollaan häröilty aeka kivasti. Mankkia hullumpaa en ole vielä tavannut. Pulkkamäki reissuista tulee mukavia muistoja mieleen. Mutta ehkä paras reissu oli seikkailu videotreffeihin. Mankki osallistui ja me Mankin rakkaat ystävät hurrasimme katsomossa. Videoreffeissä oli hulvatonta, siideri- ja kaljatarjoilu heti kättelyssä. Ei ollut myöhemmin hauska katsoa videolta kuinka hilpeinä siellä oltiin oltu. Mutta kaikista hauskinta reissussa oli kotiintulomatka Helsingistä Kotkaan. Hoh. Ehdottomasti yksi hauskimmista muistoista. Niiin ja matkan jälkeen ravinteli Living Stoneen. Nam, siellä oli miesstrippareita

Palkintoa odotellessa.. hikiset sukat, hmm.
#34 • • Daniel Braun Guest

Originally posted by Jää T:
...jälkeen ravinteli Living Stoneen. Nam, siellä oli miesstrippareita

Pakko tämä sanoa, se yllämainitun ravintolan nimi tulee yhteen... Sorry honey

Suurin häröilyni... Hmmm. Taitaa olla tämä Plattariin kirjoittelu

Toiselle sijalle sijoittuu koko elämäni...
#35 • • bikkanen Guest

Originally posted by Daniel Braun:

Pakko tämä sanoa, se yllämainitun ravintolan nimi tulee yhteen... Sorry honey

Niin ja kaiken tämän lisäksi se taitaa olla LivinStone? Öh..
#36 • • bikkanen Guest

Originally posted by Daniel Braun:

Suurin häröilyni... Hmmm. Taitaa olla tämä Plattariin kirjoittelu

Toiselle sijalle sijoittuu koko elämäni...

Hih, mul tulee vaan mieleen sun häröilystä kielet. Tai se, että sie menit tutustumaan minuun. Ja mie menin julkasemaan sun kielen..

Ja tuota.
#37 • • OSC8 Guest
Mulla oli kännykässä sellanen vastaaja joka sai siihen soittajan luulemaan, että minä vastaan puhelimeen mutta hetken päästä linja onkin niin huono etten enää kuule mitä toinen sanoo.

Eli tyyliin "Matti Meikäläinen, haloo?" jonka jälkeen hiljaisuutta että toinen ehtii aloittaa jutustelunsa, sitten hetken kuluttua sanookin "hei sori nyt kuuluu huonosti, voitko puhua vähän kovempaa?" ja hetken päästä taas uudestaan "hei kuuluu vieläkin kovin huonosti, sanotko vielä pikkasen kovempaa", kunnes lopulta sanoin jotain tyyliin "älä nyt jumankauta huuda sentään siellä! Pistän sut vastaajaan" tms

Toimii oikeasti aivan kymppihyvin, kaverit menivät aina tuohon samaan halpaan ja "kiittelivät" sitten jälkikäteen kovin.. Erityisen nolosti kävi tyttöystävälleni joka huusi kurkku suorana pasilan rautatieasemalla yleisöpuhelimeen "kuuuluuukoo nyt mitäääään?!?"...

Mutta juttuhan meni minun kannalta noloksi siinä vaiheessa kun eräänä päivänä keskustelin vuokraemäntäni kanssa puhelimessa (arvokkaasti käyttäytyvää vanhempaa herrasväkeä), ja kävi niin että puhelu katkesi... No, senhän sitten arvaa mihin vuokraemännän puhelu ohjaantui kun molemmat yritimme soittaa toisillemme samaan aikaan takaisin Jeps.... Huijui kun nolotti kun hetken päästä sain naisen kiinni ja hän vain totesi kylmästi "no nyt ei tarvitse ainakaan huutaa"...

[ 16 April 2002: Message edited by: triip ]
#38 • • Pocahontas Guest
Tarinaan liittyy itseni lisäksi myös
nimeltä mainitsematon TEINIEMMI.
Tequilan höyryinen ilta Hämeenlinnan
metropolissa...
Vähän romantiikkaa Hämeenlinnan yöhön.

Tilanne meni jotakuinkin näin...
"Emmi, mee sä sanoo tolle tytölle, et toi
poika tossa on kiinnostunu siitä,mut ei
uskalla tulla juttelee, ja käske sen mennä
puhuun sille hetken päästä, ni mä meen
sanoo tolle jätkälle et toi tyttö on
kiinnostunu siitä, ja et tulee kohta
puhuun,ok?"
Emmi oli messissä...niinku aina.
Loisto suunnitelma!!Jos se toimis...
Emmi menee, ja kaikki sujuu hienosti siltä
puolelta....
Mä meen ja keskustelu menee suunnilleen näin:
Mä:Näätkö ton mustatoppisen tytön tossa lähellä??
Poika:Joo,ai toi aika ruma?
Mä:No toi tossa kenellä on valkoset housut
Poika:Niin?
Mä:No se tulee kohta puhuu sulle, se on
kattonu sua koko illan, et ootko messissä kun se
tulee??
Poika:En,mä oon varattu!

Ok,eli emmii kädestä kiinni, ja niin nopeesti
pois paikalta kun pääsee...

Jos se olis toiminu se olis ollu mahtavaa..
mut ei niin ei
#39 • • holle Guest
Olin ystäväni kanssa loveparadessa 98. Perjantai iltana lähdimme Kudamille bilettämään ja juomaan pullollisen doppelkornia. Yöllä palatessamme hotellille kaverini oli jo metropysäkillä sellaisessa kunnossa, että istui laiturilla pää roikkuen jalkojen välissä. Pyysin häntä oksentamaan kiskoille, ennen junan tuloa, mutta ei kuulemma oksettanut. Junan ovien lävähdettyä kiinni näin, kuinka posket pullistuivat ekan kerran. Aloin kuumeisesti kysellä ympärillä olevilta ihmisiltä muovikassia, mutta kellään ei ollut sellaista. Otin kaverin 2päivää vanhan Halti- repun etsiäkseni sieltä kassia (ei löytynyt),joten löin hänelle repun käteen ja sinne sitten vaan.. Ystävällinen mustamies tarjosi nessua jotta kaverini sai sentään pyyhittyä suunpielensä toimituksen jälkeen. Pääsimme omalle pysäkille ja laitoin repun kamun selkään..joka oksensi uudestaan maanpinnalla puunjuurelle..jolloin lounaat valuivat vetskarinraosta..Hotellissa laitoin repun ikkunassa naapurin parvekkeen puolelle haisemaan.. josta havaitsin sen aamulla liikkuneen 2m, eli joku oli kurkannut reppuun.. Että näin.
#40 • • J Raninen Guest
Tällanen nasta tapaus muistu vielä mieleen:
Reilu vuosi sitten käytiin yliopistolla Markkinoinnin peruskurssia. Suoritukseen kuului, että ryhmissä tehtiin markkinointiselvitys jostain yrityksestä ja esitettiin se muulle porukalle. Esitykset kestivät a 30 min, ja esityksiä oli parisen kymmentä, joten yhdessä päivässä oli aika lailla istumista. Meidän vuoro oli aika häntäpäässä, joten nukkuva yleisö piti tietysti saada jollain keinolla hereille. Vuoro tuli, ja pistin esitelmän alkuun suunnilleen näin: "Ennekuin mennään itse esitelmään, kerronpa pienen tarinan. Olipa kerran poika, joka nai siskoaan. Sisko sanoi, että "sä olet paljon parempi naimaan kuin isä", johon poika "niin se äitikin sanoo". Ja sitten itse aiheeseen..."
Vähän aikaa oli yleisössä niin hiljaista, että kuului kaskaiden siritystä, ja kohta alkoi vaivaantunut yskiminen ja hörähtely. No, kyllä porukka ainakin seurasi lopun esitelmää varsin tarkkaan.