Parhaat sekoilut, pahimmat häröilyt :O eli tarinoita siletä

105 posts, 6 pages, 14,163 views

#1 • • Kakku Taikina Guest
Eli kertokaahan hyvät lukijat mikä on teidän elämänne pahin sekoilu ja kivoin häröily?

Mille muistolle vieläkin itket hysteerisesti ja mille taas naurat ilman että loppua ei näy eikä kuulu?

Itsellä tässä viimeisen vuoden aikana on kyllä tullut vaikka minkälaisia muistoja ja osa on tietenkin sellaista tasoa, mitä ei välttämättä ole ole ihan julkaisukelpoista tekstiä aloitin nimittäin opiskelut ja ainakin itse voin ale kirjoittaa sen, että tämä ON elämän parasta aikaa =).

Itsellä on ainakin ehdottomasti pahin sekoilu se, että menin tässä muutama kuukausi umpihumalassa nukkumaan torstaina aamulla n klo 04.00 nukkumaan ja särmänä poikana ajattelin, että voisikin jo herätä siinä 6 niin ehtii keittämään aamupuurot ja vastaavat sitten ilman mitään kiirettä. Nooh heräsin kyllä kellon soittoon ja vähän muuhunkin sitten samalla. Solukämppis nimittäin oli herännyt siihen kelloon ja hän sitten iloisesti hakkasi seinään. Ai niin kello oli silloin 8 kun itse kyseiseen paukutukseen ja kellon pärinään heräsin =) hah hah vieläkin pistää hymyilyttämään .

Eli parahin lukija jos vastaat edes jompaan tai kumpaan kysymyksistä, osallistut mahtavaan arvontaan jossa päävoittona on 1 pari käytettyjä sukkia. Tai jokin muu allekirjoittaneen vaatekappale =). (Toiveitakin saa esittää palkinnosta.)

...Jotenkin luulen että tämäkin topiikki sopii aikas hyvin juuri opiskelijoille, kuten tuo edellinenkin topiikkini =).

Eli sinulla parahin lukija joka olet tähän asti päässyt on valta voima ja kunnia kirjoittaa nyt joko faktaa tai fiktiota, mutta taatusti viihde arvoltaan korvaamatonta tekstiä eli pallo on sinulla tartutko haasteeseen
#2 • • Angeli Guest
Joo toss viimeviikonloppuna, kaivelin laukusta narikkaa.
Seisoskelin siinä ja ihmettelin miksei kukaa ota sitä. No siinä melkeen vartin seison ja sit tajusin kattoo et mikä mul oli sellanen isokortti mist otetaan simkortti irti.. Niin et siihen jää semmonen reikä.. ja minä tyttö luulin sitä narikkalapux...
Ja sitten hävitti kun lössi naureskeli vieress..
#3 • • MikkiHiiri Guest
Häröilyjä:

Mulle soitettii Radiomafiasta vappuna vuosii sitte ku olin johonki ihme kisaan
ilmotettu kaverin toimesta. No en kerenny vastaamaan puhelimeen
ja radiosta tuli mun käsittämättömän sika vastaaja
(en kerro mitä siinä sanottiin, se oli paha)
Anssi jätti vaa viestin et "hyi helvetti mikä jätkä"
#4 • • miikkaL Guest
Pahin sekoilu:

Pidin tuparit ja sain häädön (ehdin asua kämpässä 4 päivää) Vitutusta korosti, että viikko tämän jälkeen sain tyttären ja osoitin heti olevani "mahtava iskä"

Noh, nykyään tuo lähinnä naurattaa

[ 13 April 2002: Message edited by: delphion ]
#5 • • Ana-- Guest

Originally posted by CosmicMan:
Häröilyjä:

Mulle soitettii Radiomafiasta vappuna vuosii sitte ku olin johonki ihme kisaan
ilmotettu kaverin toimesta. No en kerenny vastaamaan puhelimeen
ja radiosta tuli mun käsittämättömän sika vastaaja
(en kerro mitä siinä sanottiin, se oli paha)
Anssi jätti vaa viestin et "hyi helvetti mikä jätkä"

*reeeeeps*
#6 • • J Raninen Guest
Tuli mieleen tällanen pikkujuttu, joka sattui pari vuotta sitten:
Pidettiin opiskelija-asuntolassa bileitä = levyt pyöri koko illan ja kovalla. Jossain vaiheessa vähän ennen puoltayötä ovikello soi, ja oven takaa löytyi hemmo kylpytakissa. Asia oli se perinteinen, eli tyttöystävä ei saa unta kun musa soi. Yritin siinä sitten leikkiä mukavaa naapuria ja sympatiseerata sanomalla "Juu, pistetään hiljemmalle. Mä tiijän ihan hyvin miten matalat äänet kuuluu; tuollakin yläkerrassa joku soittelee kontrabassoa vähän millon sattuu ja sekin kulkeutuu rakenteissa ihan kivasti ympäriinsä, saati sitten konejumputus..", johon heppu totes "Ite asiassa se olen minä, joka sitä bassoa soittelee."
Tilanne oli vähän epämukava puolin ja toisin, eikä yhtään auttanu, että kaverit repeili taustalla.
#7 • • mürkky Guest
Olinpas kerran baarissa yllättäen tuhannen humalassa. Istuin siinä pöydässä ja katoin tuhkikseen. Haa!! Siellä oli semmonen ruskee pala . No tovin sitä kattelin ja otin sen käteen siitä ja varmuudeks vielä innoissani purasin sitä..

Se oli nuuskaa...
#8 • • Jay Logic Guest
Noh. Valitettavasti itse en ole tässä tarinassa pääosassa, mutta laivalla eräs koulutoveri laattasi erään teinitytön päälle kesken panon. Tästä saatiin kuvakin ja se vissiin pääsi koulun lehden kanteen.
#9 • • Roosa Guest
Kerronpa tässä sitten kokonaisuudessaan Rauman jussi 2000-reissun,kun parhaan ystäväni kanssa tehtiin tämä matka...
Ehkä olisi ollut parempi pysyä kotona?

1. moka: Istuttiin junassa ja kaveri söi ruokaa onnistuen tiputtamaan sitä valkoiselle paidalle... eikun junan vessaan puhdistamaan paita ja legendaarinen lause "Festareilla pitää aina kärsiä"
Tästä siis kaikki alkoi.

2. Tampereella piti olla junanvaihto ja kävelimme muitten ihmisten kanssa ykkösraiteelle -ei junaa missään ja lähtöön oli enää 5min aikaa. Selvisi, että mitään junanvaihtoa ei ollutkaan, vaan saman junan etummaiset vaunut jatkoivat eteenpäin. Hyvin kulki tieto...

3. Uusi konnari kysyi, että aiommeko tosiaan mennä Raumalle... kertoi, ettei siihen aikaan enää mennyt Kokemäeltä mitään dösiä Raumalle, aamun ensimmäiset vasta klo 11 tienoilla (kello oli jotain 19?). No saimme samalla lipulla mennä Poriin asti.

4. Olimme Porin linkkuasemalla klo 23 ja dösä Raumalle oli mennyt juuri VIISI minuuttia sitten. Seuraava meni vasta puoli kahdelta yöllä...

5. Olimme lopulta Raumalla joskus kahden aikaan yöllä ja emme löytäneet festarialuetta. Kävelimme noin 4km, kunnes löysimme ensimmäisen teltta-alueen... TÄYNNÄ. Näin kävelimme yhteensä lähes 5km eteenpäin, kunnes löysimme vapaata tilaa teltallemme. Järjestäjät myös sanoivat, ettei tähän aikaan enää saisi rannekkeita mistään, mutta onneksi oli kilttejä ihmisiä ja saimme ne.

6. Saatuamme kaikki telttakamat ulos säilytyspussista, taivas antoi kaiken veden tulla sateena alas. Teltta kastui, me kastuimme, ihan kaikki oli märkänä. Jee? Teltan kokoomiseen meni ainakin 2 tuntia, koska emme edes tienneet minkä näköinen se olisi koottuna.

7. Teltta lainehti vettä sisältä, mutta onneksi meillä oli tyhjä siideripullo ja nurtsilta löytyi lasten pikkulapio, jonka avulla ladoimme vettä pulloon.

8. Tulin kuumeeseen, koska oli kastunut eikä minulla ollut edes makuupussia saatika alustaa... Kuumeen takia sain myös helposti auringonpistoksen ja olin aivan sekaisin.

9. Juhlinta oli niin ja näin... oi ihana jussi.
Kaikki vitutti

10. Soapin bileissä ei saanut mistään ilmaista vettä, joten juoksin aina teltta-alueelle juomaan ilmaista vettä. Matkaakin kertyi joka kerta aika kivasti...

11. Paluumatka sunnnuntaina ja herätys klo 9. Pidimme kunnolla meteliä, jotta muitakin olisi vituttanut (heh).
Kävelimme yli 5km, kunnes löysimme vr:n dösäaseman... tyhmät turistit joo. Lyhyemmälläkin matkalla olisi selvinnut, mutta tuli hieman kierrettyä.

12. Pääsimme dösään ja vasta Kokemäellä kerrottiin, että siellä ei pääsekään vaihtamaan junaan ratatöitten takia. Dösä ajoi suoraan Tampereelle asti, jossa meillä oli aikaa vaihtaa junaan ruhtinaalliset 5 minuuttia!!! Selvisimme juuri, mutta juna oli aivan täynnä, joten istuimme paskahuussin vieressä koko loppumatkan Stadiin. Hevijätkät vittuili koko matkan ajan ja paska haisi...

IHANAA?

Mä en reissaa enää ikinä....

edit; typoja pois

[ 13 April 2002: Message edited by: Roosa ]
#10 • • Roosa Guest
Ja toinen hyvä...

Olimme samaisen ystäväni kanssa chattailleet jo pitkään yhdessä ja samassa chatissä. Päätimme sitten nähdä yhden chattikamuistamme ja vasta tapaamisessa selvisi, että ystäväni ja tämä chat-tyyppi tuntivat toisensa jo entuudestaan!
#11 • • Orange Guest
tupla, miksi tyytyä yhteen ?

[ 14 April 2002: Message edited by: Orange ]
#12 • • Orange Guest
eräässä kahvilassa sveitsissä...

kaverit siinä jutteli jotastain ja minua ei kiinnostanut, no tekemisen puutteessa otin lusikan kahvikupista ja laitoin siihen sokeria ja aloin kuumentamaan tätä kynttilän yläpuolella (oli semmonen taidekahvila) ja homma oli jatkunu varmaan jo 30 sek (sokeri ei sula niin helposti) kun ovesta tulee sisään 4 poliisia...

ajattelin että nyt kävi "käry" ja muutuin kalpeaksi kuin homo HIV-testissä. Kaveritkin huomasivat mitä minä teen ja että poliisit siinä vieressä katselevat aika oudosti.

no törkkäsin sen lusikan takas kahviin ja hymyilin "herr polizeille" ja sitten ne vaan jatko matkaa kahvilan alakertaan.

ps. tuo on vasta siitä kiltistä pääästä, jos minä tänne pahoimmista häröilystä kirjoittaisin enhän minä uskaltaisi enää kesällä tulla takaisin.
#13 • • bulk Guest
Eilen tuli taas häröiltyä jurrissa:

Lähtiessä tuli kuvailtua oma rotsi tosi tarkkaan narikkasedälle, joka oli 'hukannut' sen sotkuiseen narikkaan. Mjuu mun rotsi sattui olemaan repussa, jonka sain myös, toisen takin ohella.

[ 14 April 2002: Message edited by: bulk aka. electro lt ]
#14 • • ricebowl Guest
Ïtelleni on sattunu monenlaisia häröilyjä, mut yhen mun villihkön naispuolisen ystävän seikkailut on kyl ygösiä. =>

Olipa kerran lauantai. Olimme paikallisessa samaisen kaverini kanssa heittelemässä tikkaa tjms. Kaverini sitten päätti lähteä radalle. Itse jäin tikkojen kanssa paikalliseen budjettivajeen takia. Kamuni _piti_ mennä palomiesten kinkereihin, mutta tekikin illan mittaan suunnanvaihdoksen tavastialle. Tavastialla babuni päätyi takahuoneeseen Pellen ja Andyn kanssa tinttaamaan. Sieltä lähtiessään voinette arvata missä kunnossa pimu oli (ottaen huomioon Pellen läsnäolon ).
Kertomansa mukaan hän meni jollekkin takahuoneen henkilölle jatkoille/nukkumaan sörkkaan kun dösiä ei tullut. Jostain !ihmeen! syystä hän päätti lähteä keskellä yötä ulkoiluttamaan asunnon omistajan koiraa..(?) Avaimetkin tuli jopa otettua mukaan. Kotvasen aikaa käveltyään hän huomasi eksyneensä. Sielä hän haahuili haparoiden koiran kanssa omistajalta lainaamat nappulakengät jalassa. Paniikin hetkellä hän sitten suuntasi hodarille. Eiku jonoon.. Loppujen lopuksi, ohikulkijan puhelinta lainattuaan, toinen tuttuni meni hakemaan häntä. Noutamista vaikeutti se, että haettava intti olevansa (todellisen olinpaikkansa, sörkan, sijasta) manskulla Tuttuni majoitti sekä tytön että koiran yöksi luokseen. Koira ja kengät palautettiin seuraavana päivänä.

Elämä on ihmeellistä. Joillekin
#15 • • Sumo Katami Guest
Meillä oli lukioaikana tapana järjestää sellaiset isot pikkujoulujuhlat ison kaveriporukan kesken ja tää tais sattua joulukuussa 1998.
Oltiin vedetty reippaanlaisesti geigyä pitkin päivää ja yötä. Juhlien "järjestetty" osuus alkoi olla loppusuoralla ja alettiin porukalla vääntäytyä jatkoille. Otettiin kaksi taksia ja kuinkas ollakaan meidän autossa kukaan ei tarkalleen tienny mihin oltiin menossa. No, kännisen tuurilla oikea talo sitten lopulta löytyi =)
Se naapuri ei kyl varmaan oo sen jälkeen enää korjannu kaverin autoo =)=)
Jatkojen isännällä oli kotitalonsa vieressä sellainen saunalla varustettu kesämökki, jossa sitten juhlat jatkui noin kahdeksaan asti aamulla.
Mä ehdin vetää tunnin unta ennenkuin piti lähteä jatkamaan matkaa, mutta muu lössi jäi sinne ja alkoi pikkuhiljaa heräillä ja availla taas pulloja.
Ne oli sit kerenny vetää viinaksia pari tuntia, kun eräs kaveri oli tullu ovesta sisään ja sanonu, että
"Hei ootteko muuten huomanneet, että teidän talo on tulessa!" Juhlaväki oli vähän aikaa luullu juttua vitsiks, mutta sitten rynnänneet ulos ja kas ilmiliekeissä se oli.
Palokuntaa siitä sit soittamaan, mutta tää tapahtu just sen pitkän palolakon aikaan, joten avunsaaminen kesti hyvän aikaa.
Kuitenkin palo saatiin lopulta sammutettua ja palopäällikkö kävi jotain sanomassa juhlaisännälle ja palokunta lähti sitten pois.
Kundit oli sit legendaarisella tavalla seisoneet rivissä hangessa, pullot käsissä ja Justus oli sanonu
"Mjoo, no eiköhän lähetä Toppariin (baari Vantaalla)?"
Ja sit ne oli lähteny ja festit jatkui vielä pari päivää.
#16 • • Star Guest
Tää ei varmaa oo kenenkää muun mielestä hauska juttu, mut mua tää kyl jaksaa naurattaa..

Tässä hieman aikaa sitten huijasin erästä "kaveriani", että olisin kiinnostunut hänestä ja se meni läpi. Sitten kirjoitin viestin jossa kerroin miten olin sitä "kaveria" huijannut ja hän oli uskonut jne.. ja mun piti lähettää kyseinen viesti hyvälle ystävälleni, mutta lähetin viestin vahingossa älle kyseiselle "kaverilleni".. oli siinä sitten selittämistä, mutta jotenkin sain selitettyä hänelle jotain ja sain hänet silti uskomaan, että olisin kiinnostunut hänestä. En sitten tiedä, onko mulla hyvät puhelahjat, vaiko onko tämä kyseinen henkilö vain niin herkkäuskoinen...
#17 • • Kakku Taikina Guest
Ei ole vielä ainakaan näköjään tullut mitään sellaista häröilyä mitä Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa oli.. Tosin on sitä itsekin joskus ihmetellyt aamulla, että mitä helvettiä tää lampunvarjostin tekee mun päässä, ja että kuka laittoi mun simmulasti jääkaappiin.

Niin sellainen Flash Back tuli hetki sitten yhdestä hienosta aamuhetkestä kun olin ollut tinttaamassa aikas reippahasti ja sitten aamuyöstä heräsin ihan helvetilliseen janoon.

Nooh kotvan siinä ihmettelin ja lähdin etsimään jotakin mehua keittiöstä, noh solussa kun asuin niin katsoin, että voisin hyvinkin sosialisoida kämppiksen mehut siitä tiskipöydän vierestä... Ensin vielä katsoin siihen purkkiin ja haistoinkin vielä. Kyllä se ihan Lemon Funlightilta vaikutti. Otin siitä sitten ihan himokulauksen aja totesin että onpas kumma maku... Katsoin uudenstaan siihen pulloon sisälle ja totesin PRRKELE täähän on saatan lantrattua Sun Lightiä. Alkoi varsin kovin kyllä mahaa polttamaan sen jälkeen ja suussa maistui ihan ööh pahalle :/. ...Tuosta tapahtumasta on kyllä jäänyt traumoja..
#18 • • d Guest

Originally posted by Star:
Tää ei varmaa oo kenenkää muun mielestä hauska juttu, mut mua tää kyl jaksaa naurattaa..

Tässä hieman aikaa sitten huijasin erästä "kaveriani", että olisin kiinnostunut hänestä ja se meni läpi. Sitten kirjoitin viestin jossa kerroin miten olin sitä "kaveria" huijannut ja hän oli uskonut jne.. ja mun piti lähettää kyseinen viesti hyvälle ystävälleni, mutta lähetin viestin vahingossa älle kyseiselle "kaverilleni".. oli siinä sitten selittämistä, mutta jotenkin sain selitettyä hänelle jotain ja sain hänet silti uskomaan, että olisin kiinnostunut hänestä. En sitten tiedä, onko mulla hyvät puhelahjat, vaiko onko tämä kyseinen henkilö vain niin herkkäuskoinen...

öö... mulle jäi vähän epäselväks, Miks sä haluut uskotella tälle "kaverille" , et oot kiinnostunu siitä ?
#19 • • Sumo Katami Guest

Originally posted by Star:
[QB]Tää ei varmaa oo kenenkää muun mielestä hauska juttu..
QB]

Oon sun kanssa samaa mieltä..

Sellainen hauska juttu tuli mieleen, kun tuolla samalla aiemmin mainitulla porukalla oltiin erään kaverin, Sampan, kotona juhlimassa ja kännäämässä.
Armottomasti tuli häppää juotua ja juhlien isäntä meni sitten sammumaan ennen aikojaan.
Mietittiin sitten, että täytyyhän hommasta jotenkin isäntää rankaista ja jääkaapista löytyi kookosrasvaa, sellainen puolen kilon paketti.
Pikkusen lämmitettiin mikrossa, että saatiin rasva notkeaksi ja vedettiin Sampalta housut kinttuun ja rasvattiin sen munat.
Aamulla aikaseen kuuluu Sampan karmeeta huutoa ja se alko sitten tivaamaan, että
"Kuka perkele mun pallit on rasvannu?"
Me tietysti, että
"Kyllä me sitä juhlaväellä ihmeteltiin, mutta itte sä ne rasvasit, ennenkuin menit nukkumaan."
Ja selitys meni läpi..

[ 15 April 2002: Message edited by: kimkatami ]
#20 • • ERROR Guest
Legendaarisimpia häröilyja joissa olen ollut mukana, oli eräs Halmark-ilta Hypessä!

Alkuillasta menimme Hulluun Kukkoon valmistautumaan aka miesten vessaan asentamaan TEKOPARRAT ja VIIKSET. Sitten vain reteesti Hypen ovelle jossa hämääntyneet portsarit vielä kysyivät paperit. Naurussa oli pitelemistä kun ystävät eivät olleet tunnistaa vaikka parrat olivat mallia Lincoln ja viikset Poirot!!!!!!