GU syyskuussa

110 posts, 6 pages, 17,665 views

Avatar
#81 • • ville Guest
<spekulointia>
Tässä taisi käydä niin, että tapsa oli kuullut, että sasha tulee suomeen ja koska samalla puhuttiin koko ajan GU:n jatkosta Helsingissä, joku laski 1+1=2 eli kaikki olivat varmoja, että sasha tulee GU bileisiin.
<spekulointia>

Sitten taru tempasee ja järkkää nämä bileet. Pussyn porukka taitaa olla aika vahvasti bileiden takana, mutta bileet eivät ole pussyn nimellä.

]pi-ra[ on bileitä järkkäävä toinen osapuoli, joka on järjestänyt bileitä egyptissä, joissa sasha on soittanut. Tätä kautta koko homma on varmaan lähtenyt liikkeelle.

Päivä on vähän hankala, mutta hesperia on huomattavasti parempi kuin vanha, joten kokonaisuus on plussan puolella.

Sasha ja 3.5 h soittoaikaa :004:
Avatar
#82 • • olliS Guest


No teikä on sitten kuitenkin se kenelle ne kaljat tarjotaan. :)

Mitä ne maksaa Hesperiassa? ;)


no niinpä se taidan minä olla... sori Sampson. Mä voin kyl tarjota sulle yhen lohdutukseks :)

edit: kiitos ville infosta
Avatar
#83 • • Sampson Guest



no niinpä se taidan minä olla... sori Sampson. Mä voin kyl tarjota sulle yhen lohdutukseks :)

edit: kiitos ville infosta



Jep. Näinhän siinä kävi. Mahtava vallan tunne ja yhtäkkiä syöksy masennuksen syövereihin. Hitto.

Luulen, että sillä mielettömällä kaljamerellä johon me sut upotetaan voit tarjoo Homegrovellekin? ;)
Avatar
#84 • • olliS Guest




Jep. Näinhän siinä kävi. Mahtava vallan tunne ja yhtäkkiä syöksy masennuksen syövereihin. Hitto.

Luulen, että sillä mielettömällä kaljamerellä johon me sut upotetaan voit tarjoo Homegrovellekin? ;)


juu helposti... :003: (voittajana helppo hymyillä) nice to get to know you guys.
Avatar
#85 • • Homegrove Guest
Älä vielä innostu. Lopputulos on kuitenkin, että saat kaksi kaljaa koko iltana, multa ja Sampsonilta, eli et kostu yhtään mitään kun lupasit tarjota kummallekin yhden. :D
Avatar
#86 • • olliS Guest


Älä vielä innostu. Lopputulos on kuitenkin, että saat kaksi kaljaa koko iltana, multa ja Sampsonilta, eli et kostu yhtään mitään kun lupasit tarjota kummallekin yhden. :D


fiddu. mua on vedätetty :009: mä kyllä myös odotan muidenkin osallistuvan.. right? ;) alkaa menee totally OT.
Avatar
#87 • • Individual Guest
Nyt kun arvuuttelu tästä artistista on ohi...
niin asiasta jotain tietävät voisivat valaista tietämätöntä siitä, että minkälaista settiä on luvassa ja kuinka kova dj on oikeastaan kyseessä...( Kyllähän häntä tunnutaan eri julkaisuissa ja medioissa hehkutettavan, mutta...)

T:Tero
Avatar
#88 • • Sampson Guest
Mitenhän tästä miehestä aloittaisi kertomaan... huh.

Sashasta löytyy infoa tietysti http://www.djsasha.com sivuilta. Kannattaa sieltä käydä bio lukemassa. Loveparadessa soitti tänä vuonna. Se on ainoa hetki kun oon ite kuullut miestä paikan päällä ja siitä ei oikein kuvaa saanut kun setti oli niin lyhyt. Harmi kun ei näkyny missään jatkoilla soittamassa. Ainakaan ei silmään sattunut.

Mutta kai ansioista jotain kertoo että valittiin Muzik Magazinen #1 parhaaksi DJ:ksi maailmassa ja DJ Magazine rankkas miehen John Digweedin jälkeen maailman toka parhaaksi viime vuonna.
Avatar
#89 • • Paarma Guest


Nyt kun arvuuttelu tästä artistista on ohi...
niin asiasta jotain tietävät voisivat valaista tietämätöntä siitä, että minkälaista settiä on luvassa ja kuinka kova dj on oikeastaan kyseessä...( Kyllähän häntä tunnutaan eri julkaisuissa ja medioissa hehkutettavan, mutta...)

T:Tero



Pitkän linjan DJ ja tuottaja, ei siis mikään yhden yön ihme.. Unohdetaan brittijournalistien rassaava hypetys, _kukaan_ tuskin voi venyä lehdistön yyberhehkustusten asettamiin ennakko-odotuksiin (tästä syystä suosittelenkin lehtien karttamista). Osaa kuitenkin hommansa ja laadukasta saundia varmasti luvassa. Genreinä kuultavissa tod.näk progea laajalla skaalalla, breaksejä, melodisempaa, ehkä trancempaakin matskua, kenties tech-tavaraakin.
Avatar
#90 • • Homegrove Guest
Tyylilaji olisi melodinen proge varmaankin. Tylsää hetkeä ei pitäisi olla luvassa.

Settejä löytyy suht helposti netistä jos osaa hakea.
Avatar
#91 • • Tapi T Guest
Kamoon Sampson, Homegrove ja olliS. Jos se päättäminen ja arpominen on noin vaikeeta, niin tarjotkaa yhdessä tuumin bisset sille fiksulle, joka keksi koko topiikin aloittaa... :D
Avatar
#92 • • yana Guest
imo tänne ei pitäisi paljastella noita staroja vaikka sen saisi "varmana tietona" selville. ihan sen takia että tuon tason tyypeille on suht helppo peruakin keikka ja jos sitä on ehditty "virallisena tietona" hehkuttaa jo pitkän aikaa monelle voi pettymys olla varsin suuri joka sitten purkautuu vittuiluna järjestäjälle. mielummin odottaa siihen asti kun näkee nimen flabassa tai jossain muunlaisessa mediassa promoottorin itsensa hyväksymänä julkisena tietona.
Avatar
#93 • • Homegrove Guest
Siksi pidinkin asiasta turpani kiinni.
Avatar
#94 • • Edited olliS Guest
enhän mäkään sitä nimeä suoraan kertonut. kunhan annoin ihmisten arvailla...:rolleyes: eikä tätä ole mitenkään varmana virallisena tietona hehkutettu, eikä todellakaan pitkän aikaa. kunhan nyt oli pienestä leikkimielisestä skabasta kyse, ok yana?

Originally posted by Tapi T:
bisset sille fiksulle, joka keksi koko topiikin aloittaa...

ok, jos saat mut tanssilattialta revittyä pois.. voi olla aika vaikeeta :011:
Avatar
#95 • • Wayne G Guest



Mitä ne maksaa Hesperiassa? ;)




Tais olla 4.5e 0,4l:)
Avatar
#96 • • Jokke Guest


Kamoon Sampson, Homegrove ja olliS. Jos se päättäminen ja arpominen on noin vaikeeta, niin tarjotkaa yhdessä tuumin bisset sille fiksulle, joka keksi koko topiikin aloittaa... :D



:002: Ympäri käydään ja yhteen tullaan. Nyt kun salaisuuden verho on vedetty 12.9 tapahtuman edestä pois, voidaankin palata alkuperäiseen aiheeseen. Kuka siis soittaa seuraavissa GU-bileissä ja milloinkahan nää bileet on? ;)

Oletan että ainakin HG:llä on tähän esittää oma teoriansa...
Avatar
#97 • • Target Guest
Totta. Eihän kukaan vielä mitään bissejä saakaan koska artistia ei ole vielä paljastettu. Kiitti Jokke! Tuon sulle muutaman Makuunin etusetelin ;)

edit : Niin tämän siis postasi Sampson (ei ollut mikään virallinen Targetin tiedote...)
Avatar
#98 • • Lank Guest
Taitaa tulla aika jännä syyskuu kun on nää bileet, GU:t? ja Screenit.....:D
Avatar
#99 • • olliS Guest
ja takaisin lähtöruutuun... :)
Avatar
#100 • • rubio Guest
Ovatko ennakot jo myynnissä ja paljonko maksavat/tulevat maksamaan?