GU syyskuussa

110 posts, 6 pages, 17,663 views

Avatar
#41 • • drS Guest
mut kuitenkin, sharam tai dubfire yksinään taas tuskin olisivat niitä kovimpia DJ-vieraita Suomessa
Avatar
#42 • • Sampson Guest
Tällä viikolla kuulemma julkistetaan esiintyjä... (nimettömänä pysyvä tietolähde kertoi) Kaikki tarjoo sille joka ekana postaa tänne tiedon esiintyjästä ilmaisen drinkin sitten itse tapahtumassa? Ketkä on mukana?
Avatar
#43 • • Homegrove Guest
Oon inessä, vaikka sitten kaatuu kyllä suunnitelma olla itse tapahtumassa selvinpäin jos ehdin ensin.
Avatar
#44 • • Mimako Guest

Originally posted by Make:
Mitäs jos se meneekin näin : syyskuussa John Digweed, lokakuussa Danny Tenaglia, marraskuussa Sasha ja joulukuussa Deep Dish ja paikka Ravintola Kaisaniemi?

Ei paha



Ei saa kirjottaa tollasia! Mulla on krapula, itku herkässä ja panettaa ilmankin yllä olevan kaltaisia kiihottavia vihjailuja
Avatar
#45 • • Homegrove Guest

Mulla on krapula, itku herkässä ja panettaa



Kukaan mies ei voi olla kaikkea noita kolmea samaan aikaan, kaks ehkä menisi vielä.
Avatar
#46 • • yana Guest

Originally posted by Mimako:
Ei saa kirjottaa tollasia! Mulla on krapula, itku herkässä ja panettaa ilmankin yllä olevan kaltaisia kiihottavia vihjailuja



liian suuri kiusaus siis spekuloida lisää. entäs jos ensi kuussa vesilaitoksella menee piuhat sekaisin ja kuumavesihanasta alkaa tulla blandismiksereitä ja kylmähanasta finlandiavodkaa. ja marraskuussa voitat lotossa täyspotin. WOW!
Avatar
#47 • • Mimako Guest

Originally posted by Homegrove:
Kukaan mies ei voi olla kaikkea noita kolmea samaan aikaan, kaks ehkä menisi vielä.



Mutta jos krapulassa on nainen, kuten täällä, niin nuo kaksi muutakin tunnetta voivat olla läsnä samaan aikaan. Vesihanasta saisikin muuten tulla juuri nyt pikkasen kossua ja blandista... Ja GU syyskuuhun äänestän Sashaa, mutta saas nähdä...
Avatar
#48 • • olliS Guest

Originally posted by Sampson:
Tällä viikolla kuulemma julkistetaan esiintyjä... (nimettömänä pysyvä tietolähde kertoi) Kaikki tarjoo sille joka ekana postaa tänne tiedon esiintyjästä ilmaisen drinkin sitten itse tapahtumassa? Ketkä on mukana?

nimeä en paljasta, mutta se alkaa S:llä, eikä se oo Sdigweed (arvuutus: S _ S _ _ )
Avatar
#49 • • Tapi T Guest

Originally posted by olliS:
(arvuutus: S _ S _ _ )


Kukahan toi mahtaa olla? (jos tämä on totta, niin monen rukouksiin ollaan vastattu.)

[ 13 August 2002: Message edited by: Tapi T ]
Avatar
#50 • • nuh Guest

Originally posted by olliS:
nimeä en paljasta, mutta se alkaa S:llä, eikä se oo Sdigweed (arvuutus: S _ S _ _ )



Sasse?
Avatar
#51 • • Homegrove Guest
Duubi duubi dub dub dub. Sassea en olekaan vuoteen kahteen kuullut.
Avatar
#52 • • Wayne G Guest
Kaveri taitaa olla syntyperältään Walesista....


Nimimerkki: A.Coe
Avatar
#53 • • Homegrove Guest
Menee vaikeeksi... Kenelle se kalja nyt sitten tarjotaan...?
Avatar
#54 • • olliS Guest

Originally posted by Homegrove:
Menee vaikeeksi... Kenelle se kalja nyt sitten tarjotaan...?


no mulle tietysti (tää ei oo enää arvuuttelua)
Avatar
#55 • • Homegrove Guest
OK. Tarjoon sulle.
Avatar
#56 • • Mikko Guest
onkos näille bileille jo päivämäärää/paikkaa? koska saa lippuja?
Avatar
#57 • • Sampson Guest

Originally posted by olliS:

no mulle tietysti :008: (tää ei oo enää arvuuttelua)



Selvä. Mä tarjoon kans prkl. Sovitaan joku paikka joskus jossain.

[ 13 August 2002: Message edited by: Sampson ]
Avatar
#58 • • Homegrove Guest
Haluan tässä välissä huomauttaa, että tämä voi olla varma tieto, muttei virallinen
Avatar
#59 • • Wayne G Guest
Nopeet_juo_hitaat!
Avatar
#60 • • Edited olliS Guest

Originally posted by Homegrove:
Haluan tässä välissä huomauttaa, että tämä voi olla varma tieto, muttei virallinen


juurikin näin..