GU syyskuussa

110 posts, 6 pages, 17,656 views

Avatar
#61 • • drS Guest
Musta noi "varmat muttei viralliset" tiedot vois jättää pois. Mut ohan se ny rok, jos se on se sasse
Avatar
#62 • • Lank Guest
Onkos näiden GU pippaloiden päivämäärä jo varmistunut. Screenin avajaiset ovat viimeisenä viikonloppuna syyskuussa, joten tuskin tapahtuma on ainakaan silloin. Jos on niin sitten onkin ihmettelemistä kumpaan suuntaa...:eek:
Avatar
#63 • • Sampson Guest
Streetbeatin sivuilta:

"Sasha's first ever visit to Finland isn't an exlusive daydream for much longer. On Thursday, September 12th the world's greatest DJ is to be found behind the decks at an event to mark the release of his new 'Airdrawndagger' album.The party is taking place at Hesperia with Sasha playing a healthy 3½ hours set. The challenging warm up slot has been given to ever reliable Mr A."

Herranen aika... vielä Pussy Clubin bileet ilmeisesti?

http://www.streetbeat.ac/spotlight_add.shtml
Avatar
#64 • • Homegrove Guest
Piru, kerkesit ensin... :(

Heh, ei oo Pussyn bileet, Global Undergroundin omat bileet.
Avatar
#65 • • Sampson Guest


Piru, kerkesit ensin... :(

Heh, ei oo Pussyn bileet, Global Undergroundin omat bileet.



Tsekkaa toi linkki... On Pussy siinä jotenkin mukana?

edit:mulla on muuten syntymäpäivä 13. syyskuuta. Ei mikään pöllömpi synttärilahja?
Avatar
#66 • • Edited Tapi T Guest
Kyllä tossa on Pussy mukana:

Pussy Club & ]pi-ra[ Present
S A S H A
AIRDRAWNDAGGER RELEASE PARTY


Se on siinä! :006:
Hyvä veto laittaa A lämmittelemään. Onko toi torstai muuten taiteiden yö, vai mikä...?


Jos on niin sitten onkin ihmettelemistä kumpaan suuntaa...:eek:


Kauaa ei ainakaan tarttis ihmetellä. :)
Avatar
#67 • • Paarma Guest
Noniin, näyttäs torstai olevan taas toivoa täynnä. Eli tappiin asti kiukulla, seuraavana aamuna sit hakee vemppaa duunista ;)
Avatar
#68 • • Homegrove Guest
Kivaa olla opiskelija, voi vempata omalla luvalla :)
Avatar
#69 • • pinkkikissa Guest
uiiii mä tiesin ton koko ajan oli vähän vaikee olla kertomatta kenellekään ku se oli kuulemma salaisuus!


oikeestaan parempaa paikkaa ku hesperia ja pussy en keksiskään tolle :D
Avatar
#70 • • Homegrove Guest
Kuin myös. Harmitti kun meni kaljakisa ohi sen takia, että oli sworn to secrecy. :(

Paikka oli kyllä vielä pimennossa ja aika.
Avatar
#71 • • Mark Guest
Hmm, Tapsa puhui sillon GU:n syyskuun tapahtumasta, ilmeisesti tarkotettiin siis tätä, vaikka tässä ei mun käsittääkseni GU oo mukana vai? Pussy järkkää ja sashan oma levy..
Avatar
#72 • • yana Guest


Onko toi torstai muuten taiteiden yö, vai mikä...?



taiteiden yö on 2vk kuluttua. toi taitaa olla ihan vakiotorstai. tai olisi ellei näitä bileitä olisi :)
Avatar
#73 • • olliS Guest


Kuin myös. Harmitti kun meni kaljakisa ohi sen takia, että oli sworn to secrecy. :(

Paikka oli kyllä vielä pimennossa ja aika.


ei mulle niitä bissejä tarvii tarjota... enpä ollut mäkään varmasti se eka joka sashan nimen tietoon sai. ja sähän sitä sashaa jo aikasemmin spekuloit. Pieni pointti vaan, että jos kaikki ketkä tietää ovat sworn to secrecy, niin silloinhan kukaan ei voi sitä ekana kertoa...? vai oliko kisa siitä kuka bongaa ekana ton virallisen tiedon jostain webbisivulta.. vaikeeta.

Niin miten tää muuten sitten liittyy GU:hun? vai onko ne jotkin eri bileet... weird
Avatar
#74 • • Homegrove Guest
No siinä tapauksessa kaljat menee Sampsonille?

Päätöksiä päätöksiä ihmiset!
Avatar
#75 • • pinnie Guest
Ei taida olla Pussy eikä GU toi tapahtuma. Kyseisen tapahtuman järjestäjä taitaa tosin olla mukana järjestemässä GU:ta Kairossa.
Avatar
#76 • • olliS Guest


No siinä tapauksessa kaljat menee Sampsonille?

Päätöksiä päätöksiä ihmiset!


mä sain sun edellisestä poustistas sen käsityksen, että oot ite tiennyt ties kuinka kauan ja siten siis ansaitsisit ne itse... ? ;)

Mutta jos nyt välttämättä haluutte kaljat tarjota, niin mikäs siinä! Tai sit kaikki tarjoo kaikille... ööhh
Avatar
#77 • • Homegrove Guest
En ole niitä kaljoja ansainnut (*huokaus*), mikäli kisan idean ymmärsin oikein se ketä ekana postaa tänne virallisen tiedon voittaa..?

Tällä logiikalla... Ta-daa! Sampson!

Tai OlliS jos säännöt meni toisin. Eli ketä ekana tänne postaa oikean tiedon, ei välttämättä virallisen.
Avatar
#78 • • olliS Guest
No Sampson vaan totesi siinä postissa seuraavasti: Kaikki tarjoo sille joka ekana postaa tänne tiedon esiintyjästä ilmaisen drinkin sitten itse tapahtumassa? Ketkä on mukana?
ei tainnut olla mainintaa virallisesta..
Avatar
#79 • • Sampson Guest
Muahah-hah-haa :015: I feel so alive! Kaljaa. Ilmaista kaljaa. Muahah-hah-haa

Huh. Tulee ihan USA:n presidentin vaalit mieleen tästä...
Avatar
#80 • • Homegrove Guest
No teikä on sitten kuitenkin se kenelle ne kaljat tarjotaan. :)

Mitä ne maksaa Hesperiassa? ;)