Laby 2002 No go :(

30 posts, 2 pages, 4,821 views

Avatar
#1 • • Mark Guest
Olikos tälle jo jossain topicci? Njoo, streetin / labyn sivut näemmä ilmottanu tällasen "ilouutisen" et tän vuoden iso-Laby peruttu Prkl! Koko vuoden venannu et koska ne ilmottaa bileiden pvän, yhyy, toivottavasti se on sit ens vuonna niin megalomaanisen nannaa et odotus palkitaan
Avatar
#2 • • TfO Guest
no enpä yhtään ihmettele kun mietitään miten nihkeesti ihmisiä on isoihin bileisiin viime aikoina tullut...
Avatar
#3 • • jaksu Guest
harmi. mut oli kyllä joo arvattavissa. tuskin labypossellakaan oli halua ottaa isoa riskiä sen suhteen, saadaanko tupa täyteen vai ei...
Avatar
#4 • • Submotion Guest

Originally posted by jaksu:
harmi. mut oli kyllä joo arvattavissa. tuskin labypossellakaan oli halua ottaa isoa riskiä sen suhteen, saadaanko tupa täyteen vai ei...



Niinpä..

Harmi vaan, ettei oo enää Labyy tänä vuonna, mut mitäs sit sille voi, eipä mittään.

Taitaa olla aika suuret ens vuodenpuolella sit.
Avatar
#5 • • Vitsku Guest
Toivottavasti niitä pidetään sitten ensi vuonna ajoissa eli keväällä. Ei muuta kuin kova mainoskampanja ja sillä saadaan tupa täyteen.
Avatar
#6 • • --*LaURi*-- Guest

Originally posted by TfO:
no enpä yhtään ihmettele kun mietitään miten nihkeesti ihmisiä on isoihin bileisiin viime aikoina tullut...



Niinpä... Eihän sitä halua ottaa turhia riskejä.
Avatar
#7 • • bulk Guest
Itsekin oikein ihmettelen, miksi olen jaksanut raahautua ns. isoihin bileisiin:

a) kuuntelemaan isoja artisteja, jotka vetää playback -livejä,

b) kärsimään suteen menneistä järjestelyistä

c) ja vielä maksamaan tästä riemusta itseni suht kipeäksi (noin kuvainnollisesti tietty).

Miksihän ei jaksa porukka innostua, en minä ainakaan enää hetkeen. Pienet pileet kunniaan.
Avatar
#8 • • Mark Guest
Hehe, jotain valoa (ehkä) tunnelin päähän, jos kerran tänä vuonna ei päästä nauttimaan isosta labysta, niin oiskohan ens vuonna luvassa _todella_ herkkua Vai mitä tuumitte PvD:n haastattelusta Erityisesti fiilarit kohos kun herra kertoo että 2003 ois tarkotus tulla Suomeen Eli oiskohan nyt labypossella jääny todella iso kala koukkuun jo näin etukäteen ku vihjailivat että ens vuoden labyn valmistelut on jo täydessä vauhdissa, vai mikä muu organisaatio sit tois herra Dykin suomeen..? Noh, anyway, vannoutuneena kiksufanina ainaki täytyy todeta et jos toi uutinen minkä PvD haastattelussa totes EI ole ankka, on ens vuonna ainaki yks asia worth waiting for!
Avatar
#9 • • yana Guest
ei toi mun mielestä tarkoita että se välttämättä sanoisi tulevansa... no eiköhän tästäkin nyt lähde taas liikkeelle yksi "varma" tieto että se on tulossa
Avatar
#10 • • JussiS Guest

Originally posted by bulk aka. electro lt:
Itsekin oikein ihmettelen, miksi olen jaksanut raahautua ns. isoihin bileisiin:

a) kuuntelemaan isoja artisteja, jotka vetää playback -livejä,


No jos artistit ei kiinnosta sua sen vertaa, niin ehkei niitä sitten kannata tulla katsomaan. Sähän voit kuunnella levyä himassakin ja fiilistellä siellä sitten.


b) kärsimään suteen menneistä järjestelyistä


Viime aikoina järjestelyt on kussu pahemmin vaan Koneistossa, Laby ja muut isot bileet on mun mielestä selvinny ihan kunnialla järjestelyistään.


c) ja vielä maksamaan tästä riemusta itseni suht kipeäksi (noin kuvainnollisesti tietty).


Niinpä. Jos noin 30 euron lipun hinta on monesta ulkomaalaisesta esiintyjästä sun mielestä liikaa, niin ehkä kannattaa jäädä kotiin. Kummallista että ihmiset maksaa rokkikonsertteihin huomattavasti suurempia lipunhintoja ihan mukisematta. Ai niin mut klubijärkkäreittenhän pitäis vaan PLUR-hengessä ottaa turpaan bileistä et kaikilla olis hauskaa.
Esa

Posts: 947

#11 • • Esa

Originally posted by Mark:
Vai mitä tuumitte PvD:n haastattelusta Erityisesti fiilarit kohos kun herra kertoo että 2003 ois tarkotus tulla Suomeen



Mikäs siinä, mutta muistetaan myös että Carl Cox sanoi Platinum-lehdessä julkaistussa haastattelussa että tulee melko varmasti Suomeen nyt kuluvana vuonna.. eipä oo näkynyt.
Avatar
#12 • • Mark Guest

Originally posted by yana:
ei toi mun mielestä tarkoita että se välttämättä sanoisi tulevansa... no eiköhän tästäkin nyt lähde taas liikkeelle yksi "varma" tieto että se on tulossa




Hmm, herra dykille esitetty viimenen kysymys ja siihen vastaus:

Is there anything you want to say to your Finnish fans - any messages?

Believe in yourself. Thanks for supporting our music - and see you in 2003.

Käsitinköhän mä sit jotai väärin tosta? Vai onks toi taas vaan niitä läppii et kiva ku kävit nähään uudelleen mitä hoetaan sukulaisille ku tekis mieli toivottaa ne hornantuuttiin?
Avatar
#13 • • Sampson Guest

Originally posted by Esa:
Mikäs siinä, mutta muistetaan myös että Carl Cox sanoi Platinum-lehdessä julkaistussa haastattelussa että tulee melko varmasti Suomeen nyt kuluvana vuonna.. eipä oo näkynyt.



Veit naputtelun näppäimistöltäni!
Avatar
#14 • • ville Guest

Originally posted by Mark:
Käsitinköhän mä sit jotai väärin tosta? Vai onks toi taas vaan niitä läppii et kiva ku kävit nähään uudelleen mitä hoetaan sukulaisille ku tekis mieli toivottaa ne hornantuuttiin?



Huhun mukaan suomi oli ainakin tänävuonna ns B listalla monen muun paikan joukossa. Periaatteessa homma kai tarkoittaa sitä, että jos hyvää keikkaa ei mistään löydy, voisi hän suomeen tulla (=ei siis tule)

Lisäksi huhu kertoo myös, että tälle B listalle on jouduttu pienten menneisyydessä tapahtuneiden erimielisyyksien takia. Kuten Dyk itse sanoi: "I have already played there a few times and have some good memories" ....

Toisaalta äijää on yritetty tuoda tänne jo jonkun aikaa, joten itse kyllä uskon, että joku suurempi tapahtuma saa Dykin vihdoin tänne asti saapumaan.
Avatar
#15 • • Mark Guest

Originally posted by ville:

Lisäksi huhu kertoo myös, että tälle B listalle on jouduttu pienten menneisyydessä tapahtuneiden erimielisyyksien takia. Kuten Dyk itse sanoi: "I have already played there a few times and have some good memories" ....



heh, saihan scootterin äijäki pullosta päähän ku oli rantarockissa mut tuli silti uusiks

Eivaan, few times? mä oon kuullu jotai villei huhuja jostai jäämurtajabileistä joskus (?) ja jostai rantarockin stygeteltasta missä dyk ois ollu soittamassa..? Muita ei kyl tuu mieleen ton paasitornin lisäks.. Ja ku kerran GU ja MOS tänne on jo perustanu jonkulaisen "residenssi" jutun, ni luulis et se b-lista pääsis kohta eroon suomesta.. hope!
Avatar
#16 • • Quu Guest
Muistelin vaan tälläistä juttua kuulleeni, että Paul Van mikälie on "perkeleen kallis". Olisi hölmöyttä laittaa niin valtava määrä vaikka labyn resursseja yhden nimen harteille. Tai... mistä sitä tietää?

Ja en todellakaan tiedä näistä asioista niin paljoa, että mun sanoja kannattaisi lukea.
Avatar
#17 • • khatt Guest
Kallis? Ei kai?

PVD taitaa kyllä olla sitä hintaluokkaa että suomen oloissa tapahtuman olisi pakko olla one-off ja erityisesti miehen tsekkaamiselle omistettu. Eli bileen nimeksi "PAUL VAN DYK" ja lämppäreinä ne tusina peruskaura-deejiitä.

Jos labyyn toisi pvd:n ja vielä pari-kolme muuta ulkomaista artistia, hankkeesta voisi kehittyä CG:n kaltainen taloudellinen itsemurha. Sitä riskiä laby tuskin ottaa.

Suurin syy labyn perumisellehan on selkeästi "kevään (sittemmin syksyn) biletilanne". Suomen kielellä tämä tarkoittaa, että tänä vuonna on jo tulossa liian monta sellaista tapahtumaa, jonne syystä tai toisesta voidaan tuoda astetta isompia nimiä kuin labyissa on nähty. Labyn olisi niiden bileiden joukossa vaikeampi pistää galakseja törmäilemään ja valtameriä nousemaan, onhan aiemmin selkeästi käytetty hyväksi vuoden suurimman ja superlatiivisimman tapahtuman imagoa. Labylla ei myöskään ole varaa "jos tästä ei kauheasti takkiin tulisi" -linjaan.

Jään siis mielenkiinnolla odottamaan sitä seuraavaa, galaksit räjäyttävää ja kaikista paremmaksi pistävää isoa Labya
Avatar
#18 • • bulk Guest

Originally posted by JZZ:


Niinpä. Jos noin 30 euron lipun hinta on monesta ulkomaalaisesta esiintyjästä sun mielestä liikaa, niin ehkä kannattaa jäädä kotiin. Kummallista että ihmiset maksaa rokkikonsertteihin huomattavasti suurempia lipunhintoja ihan mukisematta. Ai niin mut klubijärkkäreittenhän pitäis vaan PLUR-hengessä ottaa turpaan bileistä et kaikilla olis hauskaa.



Mun mielestä bilejärkkärit haukkovat vähän turhan isoja paloja purtavaksi juuri tällä saralla. Yritetään järjestää järjettömän kokoisia megatapahtumia kymmenellä ulkomaanartistilla, joista pikkuinen bilettäjärukka ei nää korkeintaan kuin pari tahi sitten joutuu juoksemaan koko ajan.

Tähtäin kannattaisi oikeasti siirtää vähän rock-tyyppisiin ratkaisuihin: yksi iso esiintyjä, jonka ympärillä on sitten pienempien nimien dj-settejä. Pieni on kaunista,

Ehdottomasti maksan mukisematta tuon 30e, kunhan kaikki bilepaikalla on sitten kunnossa.

Tai sitten mun pitäisi vain pysyä kotona kuuntelemassa niitä levyjä, mene ja tiedä.
Avatar
#19 • • vaavu Guest

Originally posted by khatt:
Kallis? Ei kai?



Toisaalta ei PvD mistään kalleimmasta päästä ole. Kyllä sen tuominen Suomeen olisi taloudellisesti ihan realistista, ei siitä ole kysymys. Olennaista noiden isojen starojen kohdalla on, haluavatko ne ylipäätään tulla. PvD:n kohdalla kyse on tainnut olla siitä haluamisesta, ei tainnut viime Suomen-vierailu ihan sujua putkeen...

Se toinen Paul joka oikeasti on kallis on siis Oakenfold, kuuleman mukaan normaali keikkapalkkio on jotain 100kmk:n luokkaa.
Avatar
#20 • • Mark Guest

Originally posted by Varvana:
Toisaalta ei PvD mistään kalleimmasta päästä ole. Kyllä sen tuominen Suomeen olisi taloudellisesti ihan realistista, ei siitä ole kysymys. Olennaista noiden isojen starojen kohdalla on, haluavatko ne ylipäätään tulla. PvD:n kohdalla kyse on tainnut olla siitä haluamisesta, ei tainnut viime Suomen-vierailu ihan sujua putkeen...

Se toinen Paul joka oikeasti on kallis on siis Oakenfold, kuuleman mukaan normaali keikkapalkkio on jotain 100kmk:n luokkaa.



No onks sit antaa jotai mutu tietoo paljonkos tää oikeesti hyvää musaa soittava pauli (dyk) maksais? Luulis et suosion perusteella vois kyllä pyytää aika huimia taksoja.. Eikujoo on se oakieki hyvä..