30 posts, 2 pages, 5,225 views
Originally posted by jaksu:
harmi. mut oli kyllä joo arvattavissa. tuskin labypossellakaan oli halua ottaa isoa riskiä sen suhteen, saadaanko tupa täyteen vai ei...
Originally posted by TfO:
no enpä yhtään ihmettele kun mietitään miten nihkeesti ihmisiä on isoihin bileisiin viime aikoina tullut...
Originally posted by bulk aka. electro lt:
Itsekin oikein ihmettelen, miksi olen jaksanut raahautua ns. isoihin bileisiin:
a) kuuntelemaan isoja artisteja, jotka vetää playback -livejä,
b) kärsimään suteen menneistä järjestelyistä
c) ja vielä maksamaan tästä riemusta itseni suht kipeäksi (noin kuvainnollisesti tietty).
Originally posted by Mark:
Vai mitä tuumitte PvD:n haastattelusta Erityisesti fiilarit kohos kun herra kertoo että 2003 ois tarkotus tulla Suomeen
Originally posted by yana:
ei toi mun mielestä tarkoita että se välttämättä sanoisi tulevansa... no eiköhän tästäkin nyt lähde taas liikkeelle yksi "varma" tieto että se on tulossa
Originally posted by Esa:
Mikäs siinä, mutta muistetaan myös että Carl Cox sanoi Platinum-lehdessä julkaistussa haastattelussa että tulee melko varmasti Suomeen nyt kuluvana vuonna.. eipä oo näkynyt.
Originally posted by Mark:
Käsitinköhän mä sit jotai väärin tosta? Vai onks toi taas vaan niitä läppii et kiva ku kävit nähään uudelleen mitä hoetaan sukulaisille ku tekis mieli toivottaa ne hornantuuttiin?
Originally posted by ville:
Lisäksi huhu kertoo myös, että tälle B listalle on jouduttu pienten menneisyydessä tapahtuneiden erimielisyyksien takia. Kuten Dyk itse sanoi: "I have already played there a few times and have some good memories" ....
Originally posted by JZZ:
Niinpä. Jos noin 30 euron lipun hinta on monesta ulkomaalaisesta esiintyjästä sun mielestä liikaa, niin ehkä kannattaa jäädä kotiin. Kummallista että ihmiset maksaa rokkikonsertteihin huomattavasti suurempia lipunhintoja ihan mukisematta. Ai niin mut klubijärkkäreittenhän pitäis vaan PLUR-hengessä ottaa turpaan bileistä et kaikilla olis hauskaa.
Originally posted by khatt:
Kallis? Ei kai?
Originally posted by Varvana:
Toisaalta ei PvD mistään kalleimmasta päästä ole. Kyllä sen tuominen Suomeen olisi taloudellisesti ihan realistista, ei siitä ole kysymys. Olennaista noiden isojen starojen kohdalla on, haluavatko ne ylipäätään tulla. PvD:n kohdalla kyse on tainnut olla siitä haluamisesta, ei tainnut viime Suomen-vierailu ihan sujua putkeen...
Se toinen Paul joka oikeasti on kallis on siis Oakenfold, kuuleman mukaan normaali keikkapalkkio on jotain 100kmk:n luokkaa.