Talkoobileet & biletalkoot 2002

269 posts, 14 pages, 39,288 views

#241 • • mmm... Guest

Originally posted by i L E:
mistä ne etukäteen tietää mitä löytyy ja paljon löytyy..

Ai niin, sori. Unohdin kokonaan ettei ne osaa ollenkaan ajatella.

Huoh.. Aika synkältä näyttää tuon paikan löytymisen suhteen. Taitaa käydä niin että pitää järjestää metsätalkoot.
#242 • • Anonymous Guest

Originally posted by H.Abismo:
[QB]Tosta Lahden situaatiosta.. Onks se Malskin keskustan tehdas jo purettu?
QB]

Siellä toimii tehdas vielä melko täydellä teholla... Ja vaikka oliskin tyhjillään on varmaan vähän liian keskustassa
#243 • • LyoN Guest
Soittelin jokin aika sitten tuonne Hyvinkään Villatehtaalle. Tilanne oli se, että kompleksista löytyy yli 2000m^2:n halli, jossa mm. ne levymyyjäiset järjestettiin. Hallin ilmeisesti voisi vuokrata, mutta se tuskin soveltuisikaan meidän tarkoitukseemme. Hallissa kun ei ole lainkaan erillisiä huoneita.

Tiedustelin myös muita mahdollisia tiloja tehtaan alueelta, mutta kontaktihenkilön mukaan muita soveltuvia / vapaita tiloja ei ole.

Tilanne on nyt siis se, että talkoobileitä tuskin tulee ainakaan tänä kesänä, koska tiloja ei olla saatu kirveelläkään mistään. Tresin kanssa ollaan jo tosin hieman alustavasti puhuttu bileiden järkkäyksestä joskus myöhemmin vuoden aikana -> eihän talkoobileiden pakko ole olla kesällä.

Mutta edelleen: Jos joku tietää potentiaalisia tiloja täällä etelämpänä niin ilmoitelkaahan...
#244 • • Anonymous Guest

Originally posted by mmm...:
Ai niin, sori. Unohdin kokonaan ettei ne osaa ollenkaan ajatella.

Huoh.. Aika synkältä näyttää tuon paikan löytymisen suhteen. Taitaa käydä niin että pitää järjestää metsätalkoot.

kummasti ne on AINA oikeessa paikassa oikeeseen aikaan...
#245 • • HardS Guest

Originally posted by pinnie:
mun suussa on radiolähetin. siitä ne kuulee.

tiesin tän.

tytöt kuiskaa rivoja sun mikkiin..

ps. tää topic alkaa oleen aika turha.
#246 • • anton Guest
Hmmn.. Ei jaksa ny kahlaa koko topiccia läpi, mut nämä juhlat taitavat olla aika lailla jäissä?
#247 • • Homegrove Guest
Niinkin voi varmaan sanoa.

Itse ehdottaisin sanaa unohdettu. Kuopattu käy kanssa hyvin.
#248 • • JussiS Guest
Juu, eiköhän tässä vaiheessa homman voi jättää ihan suosiolla.
Ante

#249 • • Ante
Koskaan ei ole liian aikaista aloittaa jo seuraavan kesän suunnitteluja ;) - topikki vain uusiksi. Hyvä yritys kuitenkin, ja ehkä tästä myös näkee että bileitten järkkääminen tätä kautta tälle yleisölle ei ole ihan yksinkertainen juttu.
#250 • • anton Guest

Ante: Koskaan ei ole liian aikaista aloittaa jo seuraavan kesän suunnitteluja ;)

-Toisaalta, miks tän tapahtuman pitäisi juuri nimenomaan olla kesällä. Talvihan on Suomessa pitkä ja pimeä, tjeu! :eek:
#251 • • JussiS Guest

-Toisaalta, miks tän tapahtuman pitäisi juuri nimenomaan olla kesällä. Talvihan on Suomessa pitkä ja pimeä, tjeu! :eek:

Jos joku innostuu vetämään tällaisen järjestämistä, niin siitä vaan, multa saa täyden tuen. Itse en ainakaan lähde enää päävastuuseen ko. asiassa.

Viime kerralla porukka oli innostunutta kovastikin soittamaan, mutta yleistä järjestäjäporukkaa ei löytynyt juuri mistään. Muutamia paikkoja vain käytiin katsomassakin.

Harmittaa, että kerran saatiin toimimaan hyvin tällaiset bileet, toisella kertaa porukalla ei enää ollut innostusta...
#252 • • J.Doe Guest

Viime kerralla porukka oli innostunutta kovastikin soittamaan, mutta yleistä järjestäjäporukkaa ei löytynyt juuri mistään. Muutamia paikkoja vain käytiin katsomassakin.

Harmittaa, että kerran saatiin toimimaan hyvin tällaiset bileet, toisella kertaa porukalla ei enää ollut innostusta...

En ehkä sanoisi ettei ollut innostusta. Tai no, tavallaanhan toi kyllä sen puutteeseen kaatui kun ehdotuksia mahdollisiksi bilepaikoiksi tuli melko nihkeästi. En oikeen jaksa uskoa, että suomesta olisi tämänkaltaiselle tapahtumalle paikat kokonaan loppuneet, vai onko tilanne todellakin näin huono?

Luulen, että paikan ja ajan varmistuminen olisi saanut useat empivätkin tekijät mukaan. Eikös näin käynyt viimekerrallakin?
#253 • • JussiS Guest

Luulen, että paikan ja ajan varmistuminen olisi saanut useat empivätkin tekijät mukaan. Eikös näin käynyt viimekerrallakin?

Joo, näin siinä kävi. Silloin kylläkin Tres ja muistaakseni Ville ja Vaavu kävivät aktiivisesti tsekkailemassa itse paikkoja ympäriinsä.

Kyllä tuollainen paikka pitäisi löytyä, vaikkei se helppoa olekaan. Vaatimuksena kun on, että pitäisi olla n. 4 eri salia, suhteellisen halpa vuokra, suhteellisen lähellä Helsinkiä, ja vielä mieluiten siinä kunnossa ettei paikka romahda niskaan.

Varmaankin heti kun tuollainen paikka löytyisi, saataisiin bileet pystyyn.
#254 • • Dj Vertigo Guest
Tuntuu vaan yleisestikin siltä, että vaikka porukka kirjottelee mitä vaan "kyllä mä teen ja hankin blaa blaa" ni kun tosi paikka tulee eteen, että pitäis jotain OIKEESTI tehdä, niin sitten O just mummo kuollu, kissa hukassa, ja kipeenä....

Itse henk. koht tällasiin - "joo joo" tapauksiin on törmännyt liian usein...
#255 • • Technomaniac! Guest
Kaveri oli kuulemma hiljattain ollut joissain kekkereissä Fiskarssilla...Siellä oli ilmeisesti ollut ainakin se perkuleen iso sali käytössä ja chilli oli ollut samassa huoneessa kuin Kasteessa.
Mieleeni tulikin, että onko Fiskars@Porvoo varmasti poissuljettu mahdollisuus? Jos siellä kerran järjestetään muita bileitä, miksei myös uusia talkoobileitä???
#256 • • JussiS Guest

Kaveri oli kuulemma hiljattain ollut joissain kekkereissä Fiskarssilla...Siellä oli ilmeisesti ollut ainakin se perkuleen iso sali käytössä ja chilli oli ollut samassa huoneessa kuin Kasteessa.
Mieleeni tulikin, että onko Fiskars@Porvoo varmasti poissuljettu mahdollisuus? Jos siellä kerran järjestetään muita bileitä, miksei myös uusia talkoobileitä???

IMO selvittämisen arvoinen asia. Joku joka on halukas ottamaan selville asian, voi sen varmaankin tehdä, ihan ennakkokyselyperiaatteella.

Tressiltä saa varmaankin yhteystiedot, jos on jossain tallessa?
#257 • • Tres Guest

Et ilmeisesti seurannut keskustelua keväämällä:
Kysehän ei tänä vuonna ollut siitä, etteikö tilaa olisi saanut
käyttöön sen takia että olemme järjestämässä teknobileet,
vaan pelkästään siitä syystä että ko. tilassa ei vapaita ja
meille sopivia päivämääriä kesäksi enää siinä vaiheessa
ollut, kun asiaa ruvettiin varsinaisesti ajamaan.

Lisäksi yleinen mielipide tuntui olevan sen tyyppinen, että
mieluummin jossain uudessa paikassa jos mahdollista, mutta
tokihan Fiskars on edelleen aivan potentiaalinen paikka.
#258 • • Technomaniac! Guest

Et ilmeisesti seurannut keskustelua keväämällä:
Kysehän ei tänä vuonna ollut siitä, etteikö tilaa olisi saanut
käyttöön sen takia että olemme järjestämässä teknobileet,
vaan pelkästään siitä syystä että ko. tilassa ei vapaita ja
meille sopivia päivämääriä kesäksi enää siinä vaiheessa
ollut, kun asiaa ruvettiin varsinaisesti ajamaan.

Lisäksi yleinen mielipide tuntui olevan sen tyyppinen, että
mieluummin jossain uudessa paikassa jos mahdollista, mutta
tokihan Fiskars on edelleen aivan potentiaalinen paikka.

Niin tosiaan...kyllä sitä keskustelua tuli keväämmällä aktiivisesti seurattua, mutta oli päässyt unohtumaan nämä seikat.
Minun mielestäni Fiskars olisi kyllä edelleen aivan loistava vaihtoehto, jos vaikka saataisiin talven aikana järkättyä sinne bileet.Kyseinen paikka oli varsinkin monipuolisten tilojensa ja sijaintinsa puolesta tosi hyvä. Olen ehdottomasti avustamassa, jos jotain saataisiin aikaan.
#259 • • Anonymous Guest
Niin, en tiedä missä vaiheessa tämä talkoobileet-projekti on ja onko sitä enää, mut ajattelin kertoa yhdestä "mahdollisesta" paikasta missä ne voisi pitää.

Tiedoksi jo heti etukäteen, etten ole asiasta ottanut sen enempää selvää, joten en tiedä lain säädäntöjä ja tilanomistajien käytäntöjä.

Itse kun asun Leppävaarassa, niin se vanha Maxihan puretaan ensi vuoden alussa sen jälkeen, kun koko liike muuttaa viereiseen uuteen ostariin.

Tuli vaan sellainen ajatus mieleen, että kun vanha Maxi on tyhjillään ja siellä edelleen kun on sammutusjärjestelmät, tuuetukset, varauloskäynnit yms yms, niin se voisi olla mahtava paikka pitää bileet. En sitten tiedä suostuisko tilan omitaja siihen, en näe syytä miksi ei jos niille maksettais vähän vuokraa.

Tällainen vinkki vain niille, jotka olisivat tästä kiinnostuneita ja yhä edelleen etsivät hyvää bilepaikkaa talkoobileisiin.
#260 • • jUSSi Guest

Itse kun asun Leppävaarassa, niin se vanha Maxihan puretaan ensi vuoden alussa sen jälkeen, kun koko liike muuttaa viereiseen uuteen ostariin.

Tuli vaan sellainen ajatus mieleen, että kun vanha Maxi on tyhjillään ja siellä edelleen kun on sammutusjärjestelmät, tuuetukset, varauloskäynnit yms yms, niin se voisi olla mahtava paikka pitää bileet. En sitten tiedä suostuisko tilan omitaja siihen, en näe syytä miksi ei jos niille maksettais vähän vuokraa.

Tällainen vinkki vain niille, jotka olisivat tästä kiinnostuneita ja yhä edelleen etsivät hyvää bilepaikkaa talkoobileisiin.

Ei ainakaan tila lopu kesken :D

nimim. "7 huonetta alakerrassa ja 6 yläkerrassa + 3 vip-loungea"