Originally posted by petrus.g:
Eli ääni multa Porvoon suuntaan.
Pioneer DJM500 mikseri ja teknarit on myöskin käytettävissä.
Minä annan kanssa ääneni Porvoolle.
Mulla on myös DJM600 ja teknarit käytettävissä.
269 posts, 14 pages, 39,040 views
Originally posted by petrus.g:
Eli ääni multa Porvoon suuntaan.
Pioneer DJM500 mikseri ja teknarit on myöskin käytettävissä.
Originally posted by J.Doe:
Mitä paikkaan tulee, oli fiskars loistava, mutta ehkäpä jonkun uuden paikan löytäminen ja sen tilojen suunnittelu toisi erilaisuutta viimevuotiseen.
Originally posted by NoStatus:
- joku muu nimi kuin Kaste II. Jotenkin Kaste-nimi kuuluu vain Kasteelle, ja eiköhän 3000 ihmisellä riitä mielikuvitus uuden yhtä hyvän nimen keksimiseen.
Originally posted by --*LaURi*--:
Mitä viime vuonnahan oli sillian , että roudaajat jne. ei joutunut maksamaan sisäänpääsy maksua. Tässä kävi niin , että paikalle tuli joitakin ihmisiä jotka kantoivat yhden skannerin tai savukoneen ja muuten oleskeli paikalla ja näin ei joutunut maksamaan sisäänpääsy maksua.
yksi huone henkilökunnalle ja dj:lle voisi olla hyvä esim. levyjen säilytykseen ja nukkumiseen jos joutuu roudaamaan koko yön. Viimeksi meinasin ainakin itse pyörtyä laskuhumalan takia ja jouduin lähtemään kotiin. Vieläkin hävettää.
Originally posted by LyoN:
Tuosta paikan valinnasta...
Eräs kaverini ehdotti tuossa viikonloppuna VR:n konepajaa Pasilassa. Mielestäni ei yhtään pöllömpi ajatus. Minulla tosin ei ole mitään käsitystä paikan vuokrasta, mikä taitaa olla kuitenkin melko suuri(?).
Kyseessähän ei olisi mikään uusi aluevaltaus tai "neitseellinen maaperä", mutta ehdotus tuokin. Muita?
Originally posted by Lily:
Tai sitten oli niitä, jotka olivat mukana auttamassa, mutta silti maksoivat sisäänpääsymaksun.. ihan vain periaatteen vuoksi
ei kyl ookkaan pöllömpi idea. Mut vo olla kyl aika hintava...ja saakos sinne muuten tarpeeksi monta huonetta?