======Bileet...Väliin... Hyvät... Sinä... Toinen paikka... V

78 posts, 4 pages, 13,899 views

Avatar
#41 • • riddla Guest
Todella paljon jäi kaivelemaan kun 3 päivän keittoputken jälkeen ei vaan kyennyt 6.10. 2001 Bad Companya kattomaan!
Word to promoters, uusinta olis varmaan tervetullut!
Avatar
#42 • • Boot Guest
Viime vuoden kesäkuun alussa Hardfloor kävi heittämässä settiä vanhalla ja olin samaan aikaan töissä Down by the Laiturissa. Jälkeenpäin porukan kehut ei ainakaan pienentänyt ankaraa sudetusta. Silloin kyrsi!
Avatar
#43 • • lelle Guest
sven väth nosturilla.
Avatar
#44 • • yana Guest

Originally posted by Boot:
Viime vuoden kesäkuun alussa Hardfloor kävi heittämässä settiä vanhalla ja olin samaan aikaan töissä Down by the Laiturissa. Jälkeenpäin porukan kehut ei ainakaan pienentänyt ankaraa sudetusta. Silloin kyrsi!



ne bileet oli kyl suurimmaks osaks vaan sita hardfloorin venailua, vaikka niitten meininki olikin sitten aika asiallista niin ei tossa kauheesti mun mielestä olis missannu
Avatar
#45 • • Anonymous Guest

Originally posted by Saga:
sven väth nosturilla.



Todellakin! milloin nämä bileet oli? ei O minkäänlaista muistikuvaa tälläsestä.
Avatar
#46 • • jUSSi Guest

Originally posted by KuntaKinte:
Todellakin! milloin nämä bileet oli? ei O minkäänlaista muistikuvaa tälläsestä.



oisko ollu vuonna 2000 eräs torstai-ilta (kuukautta en muista), popzoon järjestämä hyvin vähän mainostettu tapahtuma, joka oli jotenkin sidoksissa tähän vuoden 2000 kulttuuripääkaupunki-juttuun...
Avatar
#47 • • Anonymous Guest

Originally posted by jUSSi:
oisko ollu vuonna 2000 eräs torstai-ilta (kuukautta en muista),



Varmastikin joskus keväällä. olin silloin valtion kustantamalla 6kk lomalla
onneks tota ei mainostettu. olis joutunu varmasti lähtee bundelle.
Avatar
#48 • • Boot Guest

Originally posted by yana:
ne bileet oli kyl suurimmaks osaks vaan sita hardfloorin venailua, vaikka niitten meininki olikin sitten aika asiallista niin ei tossa kauheesti mun mielestä olis missannu



Missasin mä Hardfloorin, jo toisen kerran. Eka kerta oli Y2K Love Paradessa. Jonain päivänä........
Avatar
#49 • • kesis Guest

Viime vuoden kesäkuun alussa Hardfloor kävi heittämässä settiä


Tuolta en voinu olla pois vaikka meikän jälkikasvun laskettu syntymä aika osui juuri samalle päivälle. No hyvin silti kerettiin takas kotia ennen H hetkeä.

Mutta parhaat bileet jotka jääny väliin omalta kohdalta Sven Väth
Avatar
#50 • • SAMi Guest

Originally posted by Boot:
Viime vuoden kesäkuun alussa Hardfloor kävi heittämässä settiä vanhalla ja olin samaan aikaan töissä Down by the Laiturissa. Jälkeenpäin porukan kehut ei ainakaan pienentänyt ankaraa sudetusta. Silloin kyrsi!



keikka oli Vertigon 2.v synttärit, ja paikkana Arkadia.

[ 26 April 2002: Message edited by: SAMi ]
Avatar
#51 • • topspy Guest

Originally posted by ville:
bunker

noista bileistä puhutaan varmaan vielä 50 vuoden päästä ...



samaten... ei vaan jaksanut yksin lähteä
Avatar
#52 • • e-cho Guest
Irrationaalisen kysymyksenasettelun unohtaen voisi kyllä todeta parhaimpien missaamieni (kotimaisten) bileiden olevan todennäköisesti juurikin tuo tässäkin keskustelessa jo monesti mainittu Bunker. Toisaalta eipä paljoa jaksa(nut) harmittaa, sillä syy missaamiseen oli erinomainen: The End @ Kåren, Turku. Parempaa settiä kun en ihan heti muista kuulleeni, kuin mitä pojat pistelivät soittaen..

--
lenn/e
Avatar
#53 • • SAMi Guest

Originally posted by e-cho:
Irrationaalisen kysymyksenasettelun unohtaen voisi kyllä todeta parhaimpien missaamieni (kotimaisten) bileiden olevan todennäköisesti juurikin tuo tässäkin keskustelessa jo monesti mainittu Bunker. Toisaalta eipä paljoa jaksa(nut) harmittaa, sillä syy missaamiseen oli erinomainen: The End @ Kåren, Turku. Parempaa settiä kun en ihan heti muista kuulleeni, kuin mitä pojat pistelivät soittaen..

--
lenn/e



pääsee katsasta 1/3 niist äijist vappuna!!
ite olin the end@hype, ukot rokkas ja soundi oli paras mitä oon koskaan kuullu tähän mennes!!
Avatar
#54 • • plink Guest
Milssi keväällä Gloriassa intin takia.

edit: Milssi jäi muuten myös JKL:ssä väliin, koska olin viikkoa vaille 18!!

[ 28 April 2002: Message edited by: plink ]
Avatar
#55 • • Dragonfly Guest
En tiiä oisko ollu parhaat bileet, jos oisin sinne päässy, mut matkaseuraan iskeneen vatsataudin takia jäi bulgariassa 4000 hengen rantabileet väliin toissa kesänä.. Edelleen ottaa ihan hillittömästi päähän!
Avatar
#56 • • Mimako Guest

Originally posted by Saga:
sven väth nosturilla.



Samat sanat. Olin vielä harkinnut lähteä, mutta jäin h-hetkellä kotiin 2 km:n päähän katselemaan telkkaria, "kun ei nyt oikeen jaksa lähtee"... (Pelkästä laiskuudesta johtuvat bileiden missaamiset vituttavat ainakin itseäni enemmän kuin esim. rahan-, tiedon-, tai seurueen puutteesta johtuvat ns. force majeuret.)

Eikä aivan vähää -tuta jo etukäteen ensi perjantain Unity The Reopening, me hölmöt kun päätettiin jättää se väliin samalle illalle suunnitellun mutta sittemmin perutun Picotton keikan tähden. Unity-liput menivät loppuun 1 vrk:ssa, eli ei nyt sit mennä mihinkään! Piruvie, mutta kyseessä on sentään force majeure.

Ja olinhan aikoinaan Bunkerissa sentään
Avatar
#57 • • Anonymous Guest
Sven Väthin lisäksi pari muutakin missattua bilettä on jäänyt harmittamaan.

Kaksi Koneistoa tietenkin. Syy: Turku.
Sekä Platipuksen eli maailma parhaimman trance levy-yhtiön vierailu suomessa. Syy: Turku.
Lisäksi vois lisätä vielä Unityt vuosilta 96-98. Syy: Ikä. onneks sain nyt lipun avajaisiin

[ 29 April 2002: Message edited by: KuntaKinte ]
Avatar
#58 • • J Raninen Guest

Originally posted by Saga:
sven väth nosturilla.


Jep. Ja yhtään ei laimentanu -päähänottoa- se, että ns. kaverit soitteli & tekstaili ennen keikkaa, keikan aikana ja jälkeen erilaisia "jeesusmikäfiilis"-viestejä
-Terveisiä vaan Karvaselle & Hapolle..
Avatar
#59 • • Mimako Guest

Originally posted by KuntaKinte:
Sekä Platipuksen eli maailma parhaimman trance levy-yhtiön vierailu suomessa.



Aaagh! Tämän olin ehtinyt jo hetkeksi aikaa unohtaa nyt, kun tapahtuneesta on 2½ vuotta. Haavat aukesivat taas, suola liukenee lihasnesteeseen...

Ja sitten se peruuttamaton vitutus. Vappuna -98 tai niillä main Kaisaniemessä olisi soittanut Tony de Vit. Mä panostin dokausvappuun Lost & Foundissa, jossa kännissä oletin hetken aikaa olevani sittenkin lesbo, kun ns. kaikki tutukin on... Mieluummin olisin ollut the late great TdV:n keikalla.

Oliks kukaan ja oliko kivaa??

[edit: TdV]

[ 02 May 2002: Message edited by: Mimako ]
Avatar
#60 • • Erno Guest
vituttaa vielki vähä et missasin prodigyn 93' (muistaaxeni) wanhal