======Bileet...Väliin... Hyvät... Sinä... Toinen paikka... V

78 posts, 4 pages, 13,864 views

Avatar
#61 • • Zam Guest
.LoveParade - kertaakaan en oo viälä päässy,
.Airave sillon joskus (lopetuspileissä RMB:tä katsomassa Teatrossa tosin olin, näkemässä että taisi ihmisillä olla ihan kivat bileet )
.Hallucinogen 20.4. - tiketti ei laittanu lippuja
Avatar
#62 • • jUSSi Guest

Originally posted by KuntaKinte:
Sekä Platipuksen eli maailma parhaimman trance levy-yhtiön vierailu suomessa. Syy: Turku.



ei nää mun mielestä mitenkään erikoiset kemut olleet... parhaat vibat lähti Halolta ja Indigolta ko. kemuissa. Pääsali oli aika ruma ja ääni oli jostain pimeästä paikasta... Platipusin tuotantojen taso ei ulottunut näiden kemujen musiikilliseen antiin (IMO)
Avatar
#63 • • Jokke Guest

Originally posted by Erno:
vituttaa vielki vähä et missasin prodigyn 93' (muistaaxeni) wanhal



Kultturitalolla. Ei mitenkään elämää suuremmat bileet. Päälimmäisenä juhlista mieleen jäi tajuton kuumuus, jostain käsittämättömästä syystä tyyliin puolenyön tienoilla lopetettu anniskelu, nilkoissa pyörivä kertakäyttömukien meri ja LFO:n kavereiden kesken setin antama uhkaus vetää Prodigyn MC:tä lättyyn jo se ei liukene lavalta huutamasta ja pilaamasta heidän esiintymistään.
Avatar
#64 • • yana Guest

Originally posted by Mimako:

Ja sitten se peruuttamaton vitutus. Vappuna -98 tai niillä main Kaisaniemessä olisi soittanut Tony de Vit. Mä panostin dokausvappuun Lost & Foundissa, jossa kännissä oletin hetken aikaa olevani sittenkin lesbo, kun ns. kaikki tutukin on... Mieluummin olisin ollut the late great TdV:n keikalla.

Oliks kukaan ja oliko kivaa??



paitsi että se peruttiin jo jonkunaikaa ennen vappua...
Avatar
#65 • • Mimako Guest
Kiitos tiedosta, onpahan elämässä taas yksi tekemättömien asioiden stressi vähemmän (aivan oikein, jotkut meistä stressaavat _aivan kaikesta_)!
Avatar
#66 • • te i nie m mi Guest
mä en oo ollu kummassakaan koneistossa, aina joutunu bostaan ulkomailla sen aikaa.

ja nyt ne siirrettiin helsinkiin.
voi möhnä.
Avatar
#67 • • yöperhonen Guest
Kyllä niitä oli ihania bailuja mitkä jäi väliin. Mutta mä jotenkin enemmän kaipaan sen meiningin ja ilmapiirin jotka olivat 6-3 vuotta sitten. Tulen aina muistamaan Nylonin iltoja oom, Orkidean Unityn ja muita bailuja.Kaisaniemissa oli paljon siistiä bailuja ja ensimmäiset Lepalon Labyrintit oli paljon parempi kun nykyiset Harmittaa kun en ollut Planet of Love biileissä ja Ministry of Sound monet kemut jäi väliin,onneksi silloin kun ne oli Fenniassa olin mukana ja tykkäsin tosi paljon
Avatar
#68 • • Jorz Guest
Viimekesäinen Unity, Orkidean 10v-dj-bileet. Kaverin vippi taskussa mutta prkl kun en saanut ketään messiin niin lähdin sitten porukan mukana Ihanaan. Hauskaahan sielläkin oli, mutta hiukan sapetti jälkeenpäin, kun luki porukan kommentteja Unitysta..

Helmikuinen Tropic tietty ottaa päähän, kun sitä oli fiilistellyt jo monta viikkoa ennakkoon. Onneksi kulut sentään korvattiin..

Aina ei voi voittaa.
Avatar
#69 • • esther Guest
ei paljon älyttömämpää topikkia voisi olla. propsit aloittajalle äärimmäisestä typeryydestä.
Avatar
#70 • • Jay Logic Guest
Esther dissaa maalla, merellä ja ilmassa. :D
Avatar
#71 • • Jokke Guest

Originally posted by Jay Logic:
Esther dissaa D



Jep, mutta näen pointin.

Mikä on paras biisi mitä ette oo koskaan kuullut?
Avatar
#72 • • Felis Guest
Onneksi kuitenkin suurin osa foorumin lukijoista osaa pienellä mielikuvituksella ymmärtää otsikon muodossa 'Bileet, joiden missaaminen harmittaa eniten'. Ei se pilkku aina ole se paras kaveri.
Avatar
#73 • • Jokke Guest

Originally posted by Felis:
Onneksi kuitenkin suurin osa foorumin lukijoista osaa pienellä mielikuvituksella ymmärtää otsikon



Minkä vuoksi en aiemmin ollut avannut sanaista arkkuani. Nyt vain kiusaus kasvoi liian suureksi.
Avatar
#74 • • vaavu Guest
Sitäpaitsi asiaa voidaan ajatella myös siitä näkökulmasta, että bileiden hyvyys voitaisiin määritellä jotenkin objektiivisesti, havaitsijasta riippumatta. Silloinhan tuo alkuperäinen otsikko olisi ihan järkevä.

Eri asia sitten voidaanko niin tehdä. Osa bilekokemusta on aina väistämättä subjektiivinen, kuten hankaako uudet kengät ja kaatoiko jeppe tuopin niskaan. Toisaalta voisin kyllä kuvitella että ainakin saman alaryhmän sisällä voidaan määritellä tiettyjä attribuutteja, joiden perusteella bile voidaan rankata huonoksi tai hyväksi. Esimerkiksi nimekkäät soittajat, hyvät setit, hyvä ääni, hyvä tekniikka, hyvät dekot, innovatiivinen bilekonsepti jne. Silloin muuta kautta näistä osa-alueista tiedon saava henkilö voi päätellä missaamansa bileen hyvyystason ja verrata näitä tasoja muihin bileisiin.


Noniin, pistetäänpä se pilkku takaisin sinne kaappiin.
Avatar
#75 • • Homegrove Guest
Monet Screenit, päällimäisenä Dave Seaman joulukuu 2000 (kuumeessa), Anthony Pappa lokakuu (?)2001 (persauki), Sander Kleinenberg (keikalla samaan aikaan, ei sikäli harmita, keikka on aina keikka).
Avatar
#76 • • jUSSi Guest

Originally posted by Varvana:
Sitäpaitsi asiaa voidaan ajatella myös siitä näkökulmasta, että bileiden hyvyys voitaisiin määritellä jotenkin objektiivisesti, havaitsijasta riippumatta. Silloinhan tuo alkuperäinen otsikko olisi ihan järkevä.



eiks tähän voitaisi suunnitella jokin standardi kyselylomake, jossa olisi rasti ruutuun -tyylillä (tai arvioi välillä 1-5) kysymyksiä kuten:

1) oliko musiikki liian lujalla?
2) oliko bilepaikan yleinen puhtaus riittävä
3) oliko vessoja riittävästi
4) tarjoilu sujui hyvin ja nopeasti
5) oliko äänentoisto liian hiljaisella
6) etc.

sitten kyllä-vastausten lukumäärästä voisi laskea jonkinmoisen pistmäärän ja näin ollen verrata kemuja toisiinsa. Ei pitäis olla paha nakki ja sitten siitä vaikka web-lomake niin johan on helppoa vertailla

edit: typot

[ 28 May 2002: Message edited by: jUSSi ]
Avatar
#77 • • lelle Guest

Originally posted by jUSSi:
ei nää mun mielestä mitenkään erikoiset kemut olleet... parhaat vibat lähti Halolta ja Indigolta ko. kemuissa. Pääsali oli aika ruma ja ääni oli jostain pimeästä paikasta... Platipusin tuotantojen taso ei ulottunut näiden kemujen musiikilliseen antiin (IMO)




hitto, mä olin niin mehuissa koko kemut.
platipus sound systemin-live ainakin oli herkkua.
melkein koko muun ajan käytin helvetilliseen känniördäämiseen bäkkärillä, mutta kivaa oli.

sitten näitä missattuja juttuja. tässä kevään mittaan ollut parikin jotka harmittaa ihan sikana, kuten mills, may ja mr.c.
prkle...
Avatar
#78 • • Anonymous Guest
Pari hyvää bilettä on tullu missattua nyt kevälläkin. Vappuna olis ehdottomasti pitäny mennä 3mioon. sen sijaam vietin vappua perinteiseen malliin
Lisäks viime viikonlopun aquasky olis ehdottomasti pitäny nähdä ainakin miksauksen perusteella