.Airave sillon joskus (lopetuspileissä RMB:tä katsomassa Teatrossa tosin olin, näkemässä että taisi ihmisillä olla ihan kivat bileet )
.Hallucinogen 20.4. - tiketti ei laittanu lippuja
78 posts, 4 pages, 14,961 views
Originally posted by KuntaKinte:
Sekä Platipuksen eli maailma parhaimman trance levy-yhtiön vierailu suomessa. Syy: Turku.
Originally posted by Erno:
vituttaa vielki vähä et missasin prodigyn 93' (muistaaxeni) wanhal
Originally posted by Mimako:
Ja sitten se peruuttamaton vitutus. Vappuna -98 tai niillä main Kaisaniemessä olisi soittanut Tony de Vit. Mä panostin dokausvappuun Lost & Foundissa, jossa kännissä oletin hetken aikaa olevani sittenkin lesbo, kun ns. kaikki tutukin on... Mieluummin olisin ollut the late great TdV:n keikalla.
Oliks kukaan ja oliko kivaa??
Originally posted by Jay Logic:
Esther dissaa D
Originally posted by Felis:
Onneksi kuitenkin suurin osa foorumin lukijoista osaa pienellä mielikuvituksella ymmärtää otsikon
Originally posted by Varvana:
Sitäpaitsi asiaa voidaan ajatella myös siitä näkökulmasta, että bileiden hyvyys voitaisiin määritellä jotenkin objektiivisesti, havaitsijasta riippumatta. Silloinhan tuo alkuperäinen otsikko olisi ihan järkevä.
Originally posted by jUSSi:
ei nää mun mielestä mitenkään erikoiset kemut olleet... parhaat vibat lähti Halolta ja Indigolta ko. kemuissa. Pääsali oli aika ruma ja ääni oli jostain pimeästä paikasta... Platipusin tuotantojen taso ei ulottunut näiden kemujen musiikilliseen antiin (IMO)