mua kiinnostais teidän mielenpiteed kovasti...
t. LUNIK
ps: check out www.streetparade.com
34 posts, 2 pages, 5,787 views
Originally posted by sniper:
Technopohjainen musiikki,(enkä nyt tarkoita vain technoa, vaan kaikkea ambientin ja hardcoren välillä) aiheuttaa suomessa yleensäkin vain paheksuntaa.
Originally posted by Lunik:
Helsinki on asukkaiten mukaan isompi kaupunki kuin Zürich
Originally posted by Tapi T:
Tietääkö joku miten on asian laita muissa maissa? Onko siis "tekno" hyväksytympää muissa maissa kun täällä Suomessa? Esimerkkejä, pliis!
Tietääkö joku miten on asian laita muissa maissa? Onko siis "tekno" hyväksytympää muissa maissa kun täällä Suomessa? Esimerkkejä, pliis!
mun mielestä Hesassa puuttuvat hyvät clubit. tai olenko väärässä? minä tunnen vain dtm joka on ollut auki jo useita vuosia.
mitäs tarkoittaa sun mielest 'pyllytapahtuma'? voin vain sanoa että viime vuonna meill oli 750'000 ihmistä zürichin streetparade:illa.
Helsinki on asukkaiten mukaan isompi kaupunki kuin Zürich
Ei muuten ole, Helsingissä on asukkaita vähän yli 500 000 ja Zürichissä on melkein miljoona.
Originally posted by tenor:
offtopic, mutta..
Kaupunkien asukasmääriä mittaillessa lasketaan yleensä myös muut lähellä olevat, selkeästi kaupunkiin kuuluvat alueet - eikä siis hallinnollisten rajojen sisällä asuvien ihmisten määrää. Esimerkiksi New Yorkin kaupungin alueella asuu n. 8 miljoonaa ihmistä, mutta alueella n. 20miljoonaa. Helsingin kohdalla nämä tarkoittavat kaupunkeja kuten Espoo ja Vantaa. Asukkaita Helsingissä on siis reilu miljoona. Jos vertaillaan kaupunkeja, niin Zürichin kaupungissa asui v.2000 337900 ihmistä. On se vähän vajaa miljoonasta..
Eipä taida sellaisia olla, jossa joka päivä olisi takuuvarmasti hyvä meno, mutta yleensä löytyy joku mesta missä on juuri sitä mitä illalta hakeekin. Mikä riittää mainiosti minulle.
Originally posted by espoo_rumpshaker:
if huge-ass events with the same names every time (väth, beyer, liebing, rush, hell, hawtin, etc.) are your cup of tea you're likely to fare well, but again, if you've heard those guys play a couple of times it does get a bit boring..
olen tulossa elokuussa taas Helsinkiin pariks viikoksi ja ehkäpä onnistun menemään uloskin pari iltaa. kun kyllä teidän bileissä viihtyy ihan hyvin. kiitos vinkeistä....
LUNIK
Originally posted by Make:
Voi kun nää bileet olisi Kaisaniemessä
Originally posted by bulk aka. electro lt:
Mikähän siinä on syy, että Kaisaniemessä ei karkeloita järkätä? Ravintoloitsija tms ei tykkää? On meinaan yksi parhaista bilemestoista kautta aikain.
Originally posted by Make:
En tiedä oliko se viimeinen sinetti vuoden 2000 bileet, kun kytät tuli keskeyttämään terassi bileet liian lujan musan takia.