121 posts, 7 pages, 89,430 views
Replying to Oikeat vehkeet aloittelevalle deejiille:
---
---
Ajattelin tilata
HERCULES DJ CONSOLE RMX
http://www.thomann.de/fi/hercules_dj_console_rmx.htm
Eli kyseinen masiina kiinnostaa, jos joku voisi kertoa onko hinta-laatusuhteeltaan parempaa laitteistoa aloittelijalle tarjolla. All-in-one settiä tietokoneelle olen siis hakemassa.
---
Suosittelen, todella hyvä laitos.
---
2nd that. Rahoille vastinetta.
---
---
---
Ajattelin tilata
HERCULES DJ CONSOLE RMX
http://www.thomann.de/fi/hercules_dj_console_rmx.htm
Eli kyseinen masiina kiinnostaa, jos joku voisi kertoa onko hinta-laatusuhteeltaan parempaa laitteistoa aloittelijalle tarjolla. All-in-one settiä tietokoneelle olen siis hakemassa.
---
Suosittelen, todella hyvä laitos.
---
2nd that. Rahoille vastinetta.
---
Yallu: Millä setupille olet itse soittanut viimeisimmät settisi?
ps. kuulosti hyvältä !
Periaatteessa tässä haen juuri sitä, että mikä noissa toisissa maksaa niin paljon enemmän. Jotenkin tuntuu, että tuo Hercules-merkki ei ole ainakaan toistaiseksi vielä saavuttanut sellaista suosiota, että siitä voitaisi pyytää yhtä korkeita hintoja.
Äänenlaatu kuitenkin melko tärkeä asia jos baarissa soitetaan jne. .
Mitä nuo booth/send ovat?
Ite oon muutamia erinlaisia soittimia koitellu (Numark, Vestax, Pioneer) ja kyllä pioneerit on itelle aina ollu ne varma toimisimmat ja muutenkin mielekkäät. Muihin on tullut aina jotain vikoja jotka ovat pahasti haitanneet laitteen käyttöä. Itellä oli kans joskus nuo CDJ-100:set ja niissä hieman häiritsi kun ei kyseiset laitteet RW:tä toistaneet mutta muuten kyllä tarpeeksi toimivat pelit.minkälaisia cd levareita suosittelisitte aloittelevalle tyypille.
iteltä löytyy kyl iha vinyylisoittimet mutta mietin että josko sitä joskus koklaisi cd-levareita. mutta ei kehtais hirveitä summia vaan testaamisen takia maksaa joten olen miettinyt tota pioneer cdj-100 millaisia kokemuksia on noista?
Scrachään niillä ei kyllä pysty! Täytyy aika paljon pistä lisää rahaa jos haluaa pioneerin jolla voi scratchätä (siis uutena). Ja siis en ihan ymmärrä mitä tolla kuljettamisella tarkotat, mut siitä ei biisiä voi kelata vaan sillä voi "hienosäätää" biisiä kohille.. (En paremmin osaa/jaksa nyt selittää..!?)^
millaset noi cdj-200 on, pystyykö niillä "skrätsää"/tai kuljettaa sitä biisiä sillä jogwheelillä. ja eikös se soita jo noita mp3sia.
ite näin sellaiset yhtien psykekemujen chillipuolel käytös ootko ite soitellu missää bileissä niillä, et onko niissä kapasiteettia semmoseen.
minkälaisia cd levareita suosittelisitte aloittelevalle tyypille.
iteltä löytyy kyl iha vinyylisoittimet mutta mietin että josko sitä joskus koklaisi cd-levareita. mutta ei kehtais hirveitä summia vaan testaamisen takia maksaa joten olen miettinyt tota pioneer cdj-100 millaisia kokemuksia on noista?