58 posts, 3 pages, 25,018 views
Replying to -:
DJ Inept, 23.2.2010 10:30:
...Isännöitsijä vain paiskasi kokoajan luurin korvaan, vaikka minulla oli vielä asiaa, ja sanoi erittäin raivokkaasti, että jos soitan vielä kerrankin hänelle asian tiimoilta, niin kirjallinen varoitus tulee!
Kuitenkin tuolla yläkerran naapurilla on oikeus kolistella, paukutella, naputella ja rymistellä lattiaa ja patteria vasten, niin paljon kuin sielu sietää, ympäri vuorokauden, kun nehän ovat vain niitä normaalin elämisen ääniä, ei hyvää päivää!
Replying to -:
Kuitenkin jo ensimmäisellä kerralla, kesken ensimmäisen biisin (tietenkin Formic Acid - Eternia), joku hullu mummo tuli rinkuttamaan raivokkaasti ovikelloa moneksi minuutiksi! En minä nyt kuitenkaan ihan niin kovalla kuunnellut, että se olisi ollut aiheellista!
DJ Inept, 23.2.2010 10:53:
---
Timce, 23.2.2010 10:37:
kuulokkeilla
---
Niin, kuulokkeethan ovat tietty yksi vaihtoehto joillekin! Eipä tullut edes mieleeni, koska itse en pysty kuuntelemaan kuulokkeilla, kun en halua pahentaa tinnitustani! Kerran kun kuuntelin kuulokkeilla, korvani soivat ihan hulluna hetken sen jälkeen, en halua enää ottaa sitä riskiä.
Siskon tinnitus alkoi nimenomaan kuulokkeilla kuuntelun takia, vaikka hiljaisella kuuntelikin.
Replying to -:
Jone, 23.2.2010 11:13:
---
Kuitenkin jo ensimmäisellä kerralla, kesken ensimmäisen biisin (tietenkin Formic Acid - Eternia), joku hullu mummo tuli rinkuttamaan raivokkaasti ovikelloa moneksi minuutiksi! En minä nyt kuitenkaan ihan niin kovalla kuunnellut, että se olisi ollut aiheellista!
---
Kävikö missään vaiheessa mielessä että siihen minuuttien ovikellon rinkuttamiseen olisi voinut vastata avaamalla oven ja kysymällä mikä on hätänä? Jos vuoropuhelun naapureidensa kanssa hoitaa olemalla reagoimatta heihin ongelmien ilmetessä niin ei musta ole kovin ihmeellistä että isännöitsijä ottaa pian yhteyttä.
Mun yläkerran naapurini ottaa aika herkästi yhteyttä kun kuuntelen musiikkia (ja sitä soi kotona aika harvoin nykyään), mutta se ei ole ollut mikään erityinen ongelma. Kun asiasta tullaan sanomaan, niin pahoittelen aiheuttamaani häiriötä ja vähennän äänenvoimakkuutta olipa siihen omasta mielestäni syytä tai ei. Tolla reseptillä oon nyt asunut pian kymmenen vuotta samassa talossa suhteellisen sävyisästi ja ilman varoituksia vs. alakerran naapurini, joka ei ollut ehtinyt edes vielä muuttaa taloon kun oli jo hankkinut kaikkien vihat niskaansa kolmen rapun alueelta.
DJ Inept:
Minulla ei ole mitään velvollisuutta avata oveani tuntemattomille rimputtelijoille.. Se ei ole välttämättä turvallista, ja muutenkin haluan säilyttää yksityisyyteni!
Replying to -:
Jone, 23.2.2010 11:45:
---
z, 23.2.2010 11:36:
(korjatkaa jos väärässä)
---
Olet.
DJ Inept, 23.2.2010 12:00:
Minulla ei ole mitään velvollisuutta avata oveani tuntemattomille rimputtelijoille.. Se ei ole välttämättä turvallista, ja muutenkin haluan säilyttää yksityisyyteni!
Replying to -:
Yallu, 23.2.2010 12:59:
---
DJ Inept, 23.2.2010 12:00:
---
Tässä kohtaa ei tullut mieleen, että oven avaamatta jättäminen on melko suuri kyseiselle henkilölle, joka tapahtuneen johdosta ottaa yhteyttä isännöitsijään, joka turhautuu koska valituksen kohteena oleva asukas (sinä) ei pysty sivistyneeseen keskusteluun jolla voidaan ratkaista ongelma molempia osapuolia tyydyttäväksi..
Aluksi aloin ärsyyntyä sinun kohtelustasi, mutta nyt olen ärsyyntynyt lähinnä sinun käyttäytymisestäsi..
Common sense 2.0