Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon

329 posts, 17 pages, 199,681 views

k-0ne

Posts: 228

#62 • • k-0ne SESSIONS2

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

laite
Mun veikkaus on, että HAAAARPilla on tällä kertaa vain sysätty epävakaassa tilassa oleva mannerlaatta aiheuttamaan maanjäristys (!1!11!11)

Ja jos lähdetään ennustamaan, niin mun veikkauksena on, että tulevaisuudessa Uusi-Seelanti, Iran / Irak ja Filippiinit on seuraavan HAAAARP ISKUN kohteena (!!!!). En kerro tarkempia aikatauluja, mutta nämä iskut tulevat tapahtumaan sadan vuoden aikana!1!!11

p.s. hot tip: mannerlaattojen rajoista voi katsella missä on todennäköisintä että HAAAAARP iskee. Tai sit missä on todennäköisintä että kyseessä on normaali maanjäristys.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Tectonic_plates.png

edit: laitetaas linkkinä sittenkin



Joo, mut siis mähän laskin tuossa vaan met kuinka paljon energiaa se vaatis saada tommonen aikaan tyhjästä. Tää tarkottaa kuitenki sit vaan sitä et toi HAARP on testivaiheessa ja sillä voidaan tehdä vaan järistyksiä paikkoihin missä järistyksiä on normaalistikkin. Tää siis tarkottaa sitä et IMF ja Illuminati ja Temppeliritarit kontrolloi kaikkea missä voi järistä.
VAPISE KALIFORNIA!!! Islannin talouskriisikin oli varmasti HAARPin aiheuttama kun se vaikuttaa kanssa ihmismieleen!
kosmo

Posts: 759

#63 • • Edited kosmo TJH87

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

k-0ne, 25.1.2010 07:13:
Eli siis saadakseen tarpeeks energiaa järisyttelemään tommosen maapläntin ne tarvit yhden ydinvoimalan jossa on kolme reaktoria VAIN tuottamaan tarpeeks energiaa tuohon. Vai onko tässä nyt jokin mitä mä en ymmärrä kun en ole luonnontieteilijä (tai foliohattu)



Niin ja vieläpä olettaen että osa energiasta ei harpulla ammuttaessa muutu lämpöenergiaksi jne. puhumattakaan energian siirtämisestä sinne ilmeisesti kiertoradalla(?) pyörivälle harpulle! Eli pari planttia lisää...

Ainiin, mutta eihän sillä ole mitään väliä kun on roswellin alienien teknologia ja chemtrails jne. huono vastaväite!!! :D

Mistähän tarve tällaisille salaliittoteorioille kumpuaa... vai onko jengillä vaan liikaa aikaa ja liian tylsää?

edit: äh mä unohdin yhtälöstä antimaterian ja kylmäfuusion! Paul Dirac on vissii eka joka on funtsinut antimateriaa... vai väitättekö että Paul Diraccia ei oo ollu olemassa?!
xl8r

Posts: 2,227

#64 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

kosmo, 25.1.2010 09:46:
Mistähän tarve tällaisille salaliittoteorioille kumpuaa... vai onko jengillä vaan liikaa aikaa ja liian tylsää?



Mä näkisin itse syinä aika lailla tarvetta saada syyttää jotain, kun kamalia asioita tapahtuu. Ja mikäs sen parempaa, jos siitä voi saada syyttää vielä Itse Suurta Saatanaa, Amerikan Yhdysvaltoja.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

k-0ne

Posts: 228

#65 • • k-0ne SESSIONS2

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

Shishya, 24.1.2010 20:35:
Tervetuloa vuoteen 2010.

Sopimus näistä aiheesta kirjoitettiin jo 1977.
Ja miksi Haiti?


Se tapahtui niiden toimesta siksi että:

- pitää huomattavat luonnonresurssit hallussaan.



https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/ha.html

Mitä luonnonvaroja haitilla on hallussaan? Koska mä en ainakana löytäny sieltä juurikaan mitään minkä takia sitä kannattais tuhota? ja on muitakin linkkei ko CIA koska ne kuitenki sun mielestä valehtelee. Googlaa vaikka :)
k-0ne

Posts: 228

#66 • • k-0ne SESSIONS2

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

kosmo, 25.1.2010 09:46:,
Niin ja vieläpä olettaen että osa energiasta ei harpulla ammuttaessa muutu lämpöenergiaksi jne. puhumattakaan energian siirtämisestä sinne ilmeisesti kiertoradalla(?) pyörivälle harpulle! Eli pari planttia lisää...



Joo mä en ottanut tuossa huomioon MITÄÄN energian häviämistä siirron tai muun yhteydessä. Toi on siis ideaalitilanne missä sähkö on suprajohdettu suoraan reaktoriin kytketystä harpista. Mut kutne todettu ni pienempi määrä riittää ko toi o kuitenki laatan reunalla ;)
Timce

Posts: 5,381

#67 • • Timce
Sitä on pari päivää internetin ulottumattomissa ja klubbariin ilmestyy tälläinen herkkupala. :)

"Haitin luonnonvaroille" suuren suuri nauruhymiö.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ramsau

Posts: 403

#68 • • ramsau chuck my norris
Tamahan saa jo yhta surkuhupaisia salaliittoteorioita aikaiseksi kuin 9/11.
Takyon

Posts: 2,945

#69 • • Takyon Möwkö
Radio rockin korporaatiossa tänäaamuna hyvää läppää haarpista, suosittelen suuresti. Saivat puhelimeen jonkin heebon jolla jotakin käsitystä haarpin toiminnasta.

Koko pätkä löytynee lähitunteina www.radiorock.fi/podcast

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#70 • • Annakins Guest

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

Shishya, 24.1.2010 16:42:
Hakusanoilla H.A.A.R.P. Haiti Google tänään: 464 000 osumaa.

Hakusanoilla Haarp Haiti 472 000 Osumaa





Mäkin liityn niiden joukkoon, jotka peräänkuuluttavat viestiketjun avausviestin kirjoittajalta jotain muuta kuin youtube-linkin ja viittauksen google-osumien määrään.

Jos haluat asiallista keskustelua asiasta, niin ole hyvä ja aloita kertomalla esim. mikä HAARP on (koska mä en ainakaan jaksa googlettaa, varsinkaan nyt) ja sit kertomalla miksi se olisi syynä Haitin maanjäristykseen.
tbo

Posts: 935

#71 • • tbo budhisattva

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

k-0ne, 25.1.2010 07:13:
Sit jottei tää menis iahan taas puhtaaseen vituiluun, ni koitetaas kaivaa vähän ees semioikeeta dataa:



meni jo, myöhäistä. Tosin, tyypillistä suomalaisen klubikansan ahdasmielisyyttä ja kusipäisyyttä sellainen, ei ole eka kerta kun joku täällä yrittää kertoa jostain mitä ei mainostetakkaan hesarin etusivulla niin täällä on jo skeptikkoarmeija soihtujen ja talikkojen kanssa vastassa valmiina grilaamaan kerettiläisen oitis. Se on hieman perssieestä se, mun silmissäni olis oikeestaan ihanvitunsama miten väärässä tai oikeessa se viestintuoja on kunhan nää tilanteet ei aina menis ekasta vastauksesta lähtien silmittomään vittuiluun ja vihaamiseen.


Eli siis saadakseen tarpeeks energiaa järisyttelemään tommosen maapläntin ne tarvit yhden ydinvoimalan jossa on kolme reaktoria VAIN tuottamaan tarpeeks energiaa tuohon. Vai onko tässä nyt jokin mitä mä en ymmärrä kun en ole luonnontieteilijä (tai foliohattu)


DISCLAIMER: Jos mulla on laskuvirheitä tai asiavirjheitä niin pistä korjaus niin lasketaan uudestaan. Korostan vielä, et toi 500-600 on aproksimaatio koska en opiskele tai tiedä varmasti.



öö, ketjureaktio? Luotihan kulkee ihanvitunnopeasti, ja sen eteen tarvii energiaa määrän X että se kulkis vitunnopeasti, mut ei _sun_ sitä energiaa tarvii käyttää, sulle riittää vaan pieni sormen nykäys liipasimella. Tai, jos sulla on tonnin painonen kivi ihan painopisteensä vieressä jyrkänteen reunalla, ei sun tarvii tonnia kyetä nostamaan että sä saat sen kiven + muutaman muunkin kierimään rinnettä alas. Ja kun se tonnin painonen kivi lyö sun rinteen alla olevaan autoon uuden kattoikkunan niin ethän _sä_ ole edelleenkään kuluttanu energiaa enempää kuin se pienen verran mitä kulu siihen et sä saat sen murikan alas reunalta.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

k-0ne

Posts: 228

#72 • • k-0ne SESSIONS2

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

tbo, 25.1.2010 11:53:
---


meni jo, myöhäistä. Tosin, tyypillistä suomalaisen klubikansan ahdasmielisyyttä ja kusipäisyyttä sellainen, ei ole eka kerta kun joku täällä yrittää kertoa jostain mitä ei mainostetakkaan hesarin etusivulla niin täällä on jo skeptikkoarmeija soihtujen ja talikkojen kanssa vastassa valmiina grilaamaan kerettiläisen oitis. Se on hieman perssieestä se, mun silmissäni olis oikeestaan ihanvitunsama miten väärässä tai oikeessa se viestintuoja on kunhan nää tilanteet ei aina menis ekasta vastauksesta lähtien silmittomään vittuiluun ja vihaamiseen.



öö, ketjureaktio? Luotihan kulkee ihanvitunnopeasti, ja sen eteen tarvii energiaa määrän X että se kulkis vitunnopeasti, mut ei _sun_ sitä energiaa tarvii käyttää, sulle riittää vaan pieni sormen nykäys liipasimella. Tai, jos sulla on tonnin painonen kivi ihan painopisteensä vieressä jyrkänteen reunalla, ei sun tarvii tonnia kyetä nostamaan että sä saat sen kiven + muutaman muunkin kierimään rinnettä alas. Ja kun se tonnin painonen kivi lyö sun rinteen alla olevaan autoon uuden kattoikkunan niin ethän _sä_ ole edelleenkään kuluttanu energiaa enempää kuin se pienen verran mitä kulu siihen et sä saat sen murikan alas reunalta.



Vittuiluhan tää nimenomaan kaipaa. Se et syydetään kasa youtubelinkkei perusteena salaliitolle on aika paksua.

Se mitä mä koitin tuossa tuolla laskulla tavoitella on, että saadakseen aikaan tuollaisen maanjäristyksen tarvitaan energiaa. Asevertaus on oikea jos otat huomioon seuraava:
1# - sormi painaa liipasinta
2# - liipasin vetelee mekanismeja aseen sisällä osuen nalliin
3# - se sytyttää ruudin joka palaessaan vapauttaa energiaa
4# - luoti syöksyy piipusta koska se on helpoin suunta purkaa räjähdyksessä vapautunut energia

Tää taas verrattuna tuohon HAARPpiin ois suurinpiirtein:

1# - illuminati/imf/mikäikinä painaa nappia
2# - ydinvoimalan tunnin energiantuotanto menee sisään HAARPpiin
3# - HAARP ampuu ionosfääriin säteen
4# - ???
5# - Maa järisee ja kaikki kuolee?

Mikä tässä oli niin ylivoimasen vaikeeta tajuta? Kyllä sen energian pitää ilmestyä jostain, ellei ole ufoteknologiaa.
ratas

Posts: 82

#73 • • ratas
Ufoteknologia huudettu!
k-0ne

Posts: 228

#74 • • k-0ne SESSIONS2

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

Annakins, 25.1.2010 11:45:
Jos haluat asiallista keskustelua asiasta, niin ole hyvä ja aloita kertomalla esim. mikä HAARP on (koska mä en ainakaan jaksa googlettaa, varsinkaan nyt) ja sit kertomalla miksi se olisi syynä Haitin maanjäristykseen.



Koska mä olen joskus kivakin, niin tässä HAARPIn oikeet viralliset kotisivut, mikä tietty ei kerro mitään koska sitä rahottaa armeija ms muut tahot jotka ei kerro teille koko oikeaa totuutta.

Niitten mukaan myöskin tuon signaalin teho ois vaan 3.6 MW ei ihan tuota luokkaa mitä vaatis tuon energiamäärän siirtämiseen, tää tukee tuota laitteen mainintaa siitä, että toimis vain tektonisesti aktiivisilla alueilla.
tbo

Posts: 935

#76 • • tbo budhisattva
Katsokaas lapsukaiset rakkaat, ei noissa salaliittoteorioissa oo mitenkään kyse siitä että tapahtuiko X vai Y ja onko se tosi vai epätosi (räjäytetttiinkö WTC-tornit, murhasiko Oswald Kennedyn, pyörittääkö CIA maailman huumekauppaa jne jne jne jne), nämä ovat useimmiten merkityksettömiä sivuseikkoja. Kyse on siitä, että ne (toivottavasti) herättää ajattelemaan että asiat saattavat tässä meidän universumissa olla jollain muullakin tavalla kuin sillä mistä meille sanomalehtien etusivuilla ja telkkarin uutislähetyksissä kerrotaan.

Mut ymmärrän kyllä jos haluaa tuudittautua siihen viralliseen totuuteen että kiinalainen maito on turvallista juotavaa ja USAn edellinen presidentti vaan ihan rehellisesti voitti paikkansa ja meidän pääministeri on kunnon mies joka sylkee kuppiin ja ei valehtele ja ei ainakaan saanu mitään tuppeen sahattua lankkua ilmaseks saati sit antanu jotain vaalitukirahoja itelleen, koska ne on sellasia asioita joita jonkun Luotettavan Tahon pitäis hoitaa Oikein. Ja ihan niinkun se tuntu sillon josku pienenä tosi pahalta kun Äiti ekaa kertaa sano EI ja läpsäs kun Eihän Äiti Nyt Sellaista Voisi Tehdä Koska Äidin Kuuluu Pitää Huolta, niin samalla tavalla se tuntuu pahalta kun se joka ne säännöt on luonu rikkoo niitä omia sääntöjään joiden pitäis koskea meitä kaikkia. Se häiritsee ihmisen perusturvallisuuden tunnetta, ja on ihan ymmärrettävää et se reaktio siihen on kieltää se et sellasta voi tapahtua. No, ihan niinkuin äidinkin kanssa, itsenäiseksi omiin päätöksiin ja omaan ajatteluun kykeneväksi ihmiseksi kasvaminen on joskus kivuliasta. Mut kumpi onkaan parempi - se et äiti läpsäs jonka jälkeen tajus oman vastuunsa ja äidin erehtyväisyyden vai se et äiti ei oliskaa läpsässy ja olisit luullu äitiä täydelliseks?

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

ULTRAVIOLETCLAN

Posts: 62

#77 • • ULTRAVIOLETCLAN
Aika hauskaa että sinä k-One jatkuvasti dissaat noita Youtube klippejä ja sitten samaan itse sanot ETTÄ et edes katsonut nittä.HAHAHAHAHAHAAAAA.

Siis tarkoitatko että aliarvioit näiden tutkijoiden ja tiedemiesten kommentteja pelkästään siksi että et ole VAIVAUTUNUT edes katsomaan vedoten että: tiedän että se on ihan perseestä jo koska on Youtubissa....
koska sinä olet Messiah? Hahahahaha mikä läppä...

Ja nää sun hatusta heittämät datat maanjäristyksistä....hienoja mutta vieläkin haluan täsmentää että Haarp ei tuota maanjäristyksen energiaa vain (rautalangallla vääntäen)LAUKAISEE sen.


Ja miten jos menisit katsomaan niitä Youtube klippejä ihan aluksi...?


Sillä on aika paha kritisoida jotakin mistä ei ole ottanut selvää yhtään ..eiksje?
laite

Posts: 2,994

#78 • • laite MastahWankah

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

Shishya, 25.1.2010 12:26:
Aika hauskaa että sinä k-One jatkuvasti dissaat noita Youtube klippejä ja sitten samaan itse sanot ETTÄ et edes katsonut nittä.HAHAHAHAHAHAAAAA.

Siis tarkoitatko että aliarvioit näiden tutkijoiden ja tiedemiesten kommentteja pelkästään siksi että et ole VAIVAUTUNUT edes katsomaan vedoten että: tiedän että se on ihan perseestä jo koska on Youtubissa....
koska sinä olet Messiah? Hahahahaha mikä läppä...

Ja nää sun hatusta heittämät datat maanjäristyksistä....hienoja mutta vieläkin haluan täsmentää että Haarp ei tuota maanjäristyksen energiaa vain (rautalangallla vääntäen)LAUKAISEE sen.


Ja miten jos menisit katsomaan niitä Youtube klippejä ihan aluksi...?


Sillä on aika paha kritisoida jotakin mistä ei ole ottanut selvää yhtään ..eiksje?


Laitatko meille tiivistelmän mitä noissa klipeissä on? Ja mä kyllä katsoin noi läpi, mutta kuitenkin.
ratas

Posts: 82

#79 • • Edited ratas
TBO:
Ajatus ei ole kieltää voisiko jotain tapahtua, ajatus on tutkia todisteita asian puolesta ja sen jälkeen vetää näistä ne omat johtopäätökset. Ja jos esitetään päättömien mittasuhteiden väitteitä on todisteiden oltava samalla tasolla. Myös maalaisjärki ja suhteellisuudentaju ovat hyviä apuvälineitä.

Arvostan toki vaihtoehto-osaston tekemää työtä, saatte meidät lapsukaiset ymmärtämään lähdekritiikin merkityksen ja kyseenalaistamaan aktiivisesti sitä huttua mitä meille syydetään esim. internetissä.

Medialukutaito ja lähdekritiikki pakolliseksi oppiaineeksi kouluun!
laite

Posts: 2,994

#80 • • laite MastahWankah
Ai niin, HAARP in action:

http://www.iris.edu/seismon/

Kuten näkyy, Iranissa on jo aloitettu HAARP BOMBING!!! + kaikkialla muualla maailmassa. Ei taida Jenkkien HAARP olla kauhean tarkka kun osuu vähän joka puolelle maailmaa?