:D:D:D I have no future!
329 posts, 17 pages, 211,804 views
Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:
laite
Mun veikkaus on, että HAAAARPilla on tällä kertaa vain sysätty epävakaassa tilassa oleva mannerlaatta aiheuttamaan maanjäristys (!1!11!11)
Ja jos lähdetään ennustamaan, niin mun veikkauksena on, että tulevaisuudessa Uusi-Seelanti, Iran / Irak ja Filippiinit on seuraavan HAAAARP ISKUN kohteena (!!!!). En kerro tarkempia aikatauluja, mutta nämä iskut tulevat tapahtumaan sadan vuoden aikana!1!!11
p.s. hot tip: mannerlaattojen rajoista voi katsella missä on todennäköisintä että HAAAAARP iskee. Tai sit missä on todennäköisintä että kyseessä on normaali maanjäristys.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Tectonic_plates.png
edit: laitetaas linkkinä sittenkin
k-0ne, 25.1.2010 07:13:
Eli siis saadakseen tarpeeks energiaa järisyttelemään tommosen maapläntin ne tarvit yhden ydinvoimalan jossa on kolme reaktoria VAIN tuottamaan tarpeeks energiaa tuohon. Vai onko tässä nyt jokin mitä mä en ymmärrä kun en ole luonnontieteilijä (tai foliohattu)
kosmo, 25.1.2010 09:46:
Mistähän tarve tällaisille salaliittoteorioille kumpuaa... vai onko jengillä vaan liikaa aikaa ja liian tylsää?
Shishya, 24.1.2010 20:35:
Tervetuloa vuoteen 2010.
Sopimus näistä aiheesta kirjoitettiin jo 1977.
Ja miksi Haiti?
Se tapahtui niiden toimesta siksi että:
- pitää huomattavat luonnonresurssit hallussaan.
kosmo, 25.1.2010 09:46:,
Niin ja vieläpä olettaen että osa energiasta ei harpulla ammuttaessa muutu lämpöenergiaksi jne. puhumattakaan energian siirtämisestä sinne ilmeisesti kiertoradalla(?) pyörivälle harpulle! Eli pari planttia lisää...
Shishya, 24.1.2010 16:42:
Hakusanoilla H.A.A.R.P. Haiti Google tänään: 464 000 osumaa.
Hakusanoilla Haarp Haiti 472 000 Osumaa
k-0ne, 25.1.2010 07:13:
Sit jottei tää menis iahan taas puhtaaseen vituiluun, ni koitetaas kaivaa vähän ees semioikeeta dataa:
Eli siis saadakseen tarpeeks energiaa järisyttelemään tommosen maapläntin ne tarvit yhden ydinvoimalan jossa on kolme reaktoria VAIN tuottamaan tarpeeks energiaa tuohon. Vai onko tässä nyt jokin mitä mä en ymmärrä kun en ole luonnontieteilijä (tai foliohattu)
DISCLAIMER: Jos mulla on laskuvirheitä tai asiavirjheitä niin pistä korjaus niin lasketaan uudestaan. Korostan vielä, et toi 500-600 on aproksimaatio koska en opiskele tai tiedä varmasti.
tbo, 25.1.2010 11:53:
---
meni jo, myöhäistä. Tosin, tyypillistä suomalaisen klubikansan ahdasmielisyyttä ja kusipäisyyttä sellainen, ei ole eka kerta kun joku täällä yrittää kertoa jostain mitä ei mainostetakkaan hesarin etusivulla niin täällä on jo skeptikkoarmeija soihtujen ja talikkojen kanssa vastassa valmiina grilaamaan kerettiläisen oitis. Se on hieman perssieestä se, mun silmissäni olis oikeestaan ihanvitunsama miten väärässä tai oikeessa se viestintuoja on kunhan nää tilanteet ei aina menis ekasta vastauksesta lähtien silmittomään vittuiluun ja vihaamiseen.
öö, ketjureaktio? Luotihan kulkee ihanvitunnopeasti, ja sen eteen tarvii energiaa määrän X että se kulkis vitunnopeasti, mut ei _sun_ sitä energiaa tarvii käyttää, sulle riittää vaan pieni sormen nykäys liipasimella. Tai, jos sulla on tonnin painonen kivi ihan painopisteensä vieressä jyrkänteen reunalla, ei sun tarvii tonnia kyetä nostamaan että sä saat sen kiven + muutaman muunkin kierimään rinnettä alas. Ja kun se tonnin painonen kivi lyö sun rinteen alla olevaan autoon uuden kattoikkunan niin ethän _sä_ ole edelleenkään kuluttanu energiaa enempää kuin se pienen verran mitä kulu siihen et sä saat sen murikan alas reunalta.
Annakins, 25.1.2010 11:45:
Jos haluat asiallista keskustelua asiasta, niin ole hyvä ja aloita kertomalla esim. mikä HAARP on (koska mä en ainakaan jaksa googlettaa, varsinkaan nyt) ja sit kertomalla miksi se olisi syynä Haitin maanjäristykseen.
tbo, 25.1.2010 11:53:
---
mun silmissäni olis oikeestaan ihanvitunsama miten väärässä tai oikeessa se viestintuoja on
Shishya, 25.1.2010 12:26:
Aika hauskaa että sinä k-One jatkuvasti dissaat noita Youtube klippejä ja sitten samaan itse sanot ETTÄ et edes katsonut nittä.HAHAHAHAHAHAAAAA.
Siis tarkoitatko että aliarvioit näiden tutkijoiden ja tiedemiesten kommentteja pelkästään siksi että et ole VAIVAUTUNUT edes katsomaan vedoten että: tiedän että se on ihan perseestä jo koska on Youtubissa....
koska sinä olet Messiah? Hahahahaha mikä läppä...
Ja nää sun hatusta heittämät datat maanjäristyksistä....hienoja mutta vieläkin haluan täsmentää että Haarp ei tuota maanjäristyksen energiaa vain (rautalangallla vääntäen)LAUKAISEE sen.
Ja miten jos menisit katsomaan niitä Youtube klippejä ihan aluksi...?
Sillä on aika paha kritisoida jotakin mistä ei ole ottanut selvää yhtään ..eiksje?