Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:
iBOU,
Ottamatta kantaa oliko Haitin järistys aiheutettu vai luonnollinen.
Mitäkö sen tuhoaminen mahdollisesti hyödyttää, tai mikäli kyseessä oli normaali maanjäristys, mitä avun tarjoaminen hyödyttää?
Tässä lyhyesti perustelua.
Jenkit tarjoavat apua ja uudelleenrakennusta, johon Haiti luonnollisesti tarvii massia. No jenkkipankit sitten hyvää hyvyyttään ;) lainaavat sopivalla korolla rahaa. Haitilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa lainat, jotta saavat maan kasaan uudestaan. Muutaman vuoden päästä ollaan tietysti siinä tilanteessa, että Haitilla ei ole mahdollisuutta maksaa lainojaan takaisin. Mitä tehdä? Luonnonvaroja olisi mutta Haitilla ei ole itsellään mahdollisuutta ja valuuttaa ottaa käyttöön luonnonvarojaan kuten öljy. Lopputulos, Haiti myy lainojaan vastaan luonnonvaransa jenkeille. Eli käytännössä jenkit saavat ne ilmaiseksi, koska koko paska on jo rahoitettu jenkkirahalla.
Esimerkkejä vastavasta toiminnasta löytyy monista Väli/Etelä-Amerikan maista sekä Irakista jne.
Mielenkiintoinen näkökulma.
Chile/CIA vois sopia tähän. Kyse ei tietty ollut öljystä vaan aatteista ja kylmästä sodasta poliittisella tasolla + taloudellisista intresseistä yksityisellä sektorilla.
Tosin en oo ihan varma/vakuuttunut tuosta öljytekijästä. Luulin, että Haiti on yhtä öljyrikas maa ku meikäläiset täällä. Noin öljyntuotannollisesti.
Hetkeäkään en tosin epäile, etteikö USA:lla olisi intressejä seurata ja vaikuttaa tälläkin hetkellä mitä Haitissa/alueella tapahtuu. Siellä on vuoden päästä presidentinvaalit, ja riippumatta ehdokkaista, olen täysin varma että jenkkien tiedustelupalveluilla on jo näppinsä kovin syvällä näissäkin vaaleissa. Sitä en edes jaksa lähteä kelaamaan (liian laiska; ) kuinka monimutkainen/monikerroksinen/sekava USA:n + liittolaisten osallisuus koko alueella on.
Tähän HAARP teoriasta sen verran, en kyllä voi sanoa uskovani pätkääkään, että sitä olisi käytetty Haitissa. Tämä vajoaa valitettavasti(?) samaan kategoriaan kun monet muut salaliittoteoriat mun kirjassa, melkoista huuhaata. Uskon kyllä,e ttä salaliittoja on. Se nyt lienee aika selvää, että niitä oikeasti on. Mutta nämä 'skandaalisalaliittoteoriat' on mun mielestä monella tapaa jotenki ällöttävän 'naiiveja fantasioita', vähän Seiskaan verrattavaa lööppii (sorry :D ). Lähinnä mun pointtina on siis, että uskon että tuolla salalliittoillaan ja erittäin paljonkin, mut en vaan usko näihin Zeitgeist tyyppisiin teorioihin vaan ennemminkin 'cloak and dagger' tyyppisiin operaatioihin ja missioihin. Ehkä tää HAARP teoriaki on todellisuudessa vain yksi sellanen?
Ihan mielenkiinnosta vois lukea mitä 7 sivun alakulman pienessä artikkelissa lukee, nyt kun valtaotsikot ja etusivut täyttyy Haitin uutisista.