Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon

329 posts, 17 pages, 199,367 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#161 • • Aziz Combat Fighter

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

ETJ, 25.1.2010 15:19:
---
Annakins, 25.1.2010 15:11:
Miks just Haiti?

---


öljy. päästään venezuelan kanssa samalle järvelle.


eiköhän siellä jenkeillä ole oikeasti omat intressit siitä miksi ne on niin "avuliaita", mut onhan se haarp todennäköisempi syy maanjäristykselle isojen laattojen välissä, kun mitä mitä niiden laattojen liikehdintä.



Mä en myöskään vieläkään ymmärrä miten infrastruktuurin tuhoaminen ja satojen tuhansien ihmisten tappaminen hyödyttää niitä öljynporaajia. Koko maa on tällä hetkellä hirveässä kaaoksessa, jonka johdosta öljynporaaminen alueella on käytännössä mahdotonta ja pitkään.
Funktion

Posts: 1,720

#162 • • Funktion over 9000
Pikaisesti kun yritin tän kuitenkin semisti ajatuksen kanssa lukea läpi, niin pari kohtaa mulla jäi mieleen jotka pisti hymyilemään.

1. Transhumanismi jne. (?) : "BOOMfestival on hyvä tiedonlähde".. Nyt jumalauta oikeesti. :D Anteeksi kamalasti ennakkoluuloinen asenteeni, mutta siis... Sä sanot täällä että yks maailman suurimmista hippikokoontumisista jossa tajuntaa laajennetaan urakalla, on HYVÄ TIEDONLÄHDE yhtään millekään vakavasti otettavalle?

(Disclaimer: oon ollut ko. kekkereillä, nautin niistä suunnattomasti, enkä suinkaan dissaa näitä hippejä muuten kuin nyt tässä yhteydessä, tieteeseen liittyvistä tietolähteistä puhuttaessa)

2. Lähteeksi esität youtube videoita, blogikirjoituksia nimimerkiltä "Rainbowwarrior2005" (:D), etkä yhtäkään vakavasti otettavaa tiedejulkaisua, tutkimusta tahi muuta oikeasti varteenotettavaa.

3. Et hyväksy yhtäkään vastaväitettä jota sulle esitetään, tai kun sulta pyydetään jonkinmoista vakuuttavaa infoa, tutkimustulosta tms. linkkaat vain lisää em. blogeja jne.

En ole se tyyppi joka ekana sanoo "haha folihattuilua" ja mietin kohtis kriittisesti asioita, mutta kun sinä pohjaat väitteesi google hakuhitteihin, blogeihin ja youtubevideoihin, on sulla väitteet aika heikolla pohjalla.

Piis laav kukkii ja silleen!

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

ULTRAVIOLETCLAN

Posts: 62

#163 • • Edited ULTRAVIOLETCLAN
En usko että on ainuttakaan ihmistä maapallolla joka ymmärtäisi miten fysikaalinen maailma toimii kokonaisuudessaan.
Ja miksei ne voisi muuttua-perustele?

Nuo sun mainitsemat opit ovat vain teorioita ja erilaisten teorioiden yhteenkasattuja rykelmiä jotka pätee tähän jaettuun olemassaolon aikaan. Eivät välttämättä huomiseen..

bbc.n artikkeli aiheesta:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/1991223.stm

Physicsworldin artekkeli asiasta:

http://physicsworld.com/cws/article/print/17200

Kumosin juuri sun väitteen fysiikan lakien muuttumattomuudesta ;)(Ehkä)

Ja siitä todistusaineistosta Haarpista jotka kaikki kyselee ja johon ei kuulema saa laittaa mitääön mikä ei ole super hifia tai Youtubea niin vielä kerran.

Yhdysvaltojen sotakoneiston ase Haarp:



&NR=1










&feature=related
OlliS

Posts: 3,999

#164 • • OlliS Further

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

tbo

Haitin keissin suhteen en pidä HAARPia välttämättä uskottavana selityksenä, mutta en myöskään sulje sitä pois. On spekuloitu et Norjan joulukuun spiraalivaloilmiö olis ollu mahdollinen HAARP-testi, jolla olis peukaloitu tätä pohjoisen pallonpuoliskon säätä ja aiheutettu tämä tänhetkinen kylmä aalto, mut en mee sanomaan siitäkään sen enempää, muuta kun sen että vitut oli mikään ryssien ohjuskoe.


http://www.daily.pk/norway-time-hole-%E2%80%9Cleak%E2%80%9D-plunges-northern-hemisphere-into-chaos-14311/
tbo

Posts: 935

#165 • • tbo budhisattva

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

phanatic, 25.1.2010 15:18:

Eli siis tuohon kannattaa suhtautua vähintään samalla skeptisyydellä kuin "meidän" sanomalehdissä oleviin Osama-juttuihin, eikös?



No toki. Tosin, "Pääministeri Putnille raportoineet venäläiset tiedemiehet" on jo lähtökohtasesti viksumpi lähde kuin "nimetön ääninauha". Mut sitä raporttia olis tietty kiva vilkasta.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Ergilion

Posts: 751

#166 • • Ergilion
42xuyad.jpg

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

OlliS

Posts: 3,999

#167 • • OlliS Further

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

ville


Kylmänä ja kylmänä.... jatkuvasti vastauksissaan shishya luettelee termejä joita ei itsekään tajua tai ei ainkaan vaivaudu niitä selittämään. Lisäksi tietysti vedetään klassikko "et vain ole herännyt". Siten hänen osaltaan argumentointi tuntuu helposti menevät siihen, että heitetään vaan uusia ajatuksia ja lennokkaita sanoja, mutta ei viitsitä selittää edes niitä edellisiä.


Miten niin ei itse tajua? Se että sä et tajua, ei tarkoita etteikö topikin aloittaja tajuaisi. Jos lukisit perustelut ja annetut viitteet, niin ehkä itsekin tajuaisit.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#168 • • Edited Aziz Combat Fighter

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

Shishya, 25.1.2010 15:36:
En usko että on ainuttakaan ihmistä maapallolla joka ymmärtäisi miten fysikaalinen maailma toimii kokonaisuudessaan.



No ei tietenkään, kun "koko fysikaalisen maailman kokonaisuutta" ei tunneta.


Ja miksei ne voisi muuttua-perustele?



En mä tietenkään voi perustella tällaista, tähän mennessä ei ole saatu vain mitään viitettä siitä, että luonnonlait jotenkin jatkuvasti muuttuisivat. Se ei, tietenkään, tarkoita sitä, etteivätkö ne koskaan voisi muuttua. Sellaisen väittäminen olisi dogmaattisuutta, ei tieteellisyyttä.


Nuo sun mainitsemat opit ovat vain teorioita ja erilaisten teorioiden yhteenkasattuja rykelmiä jotka pätee tähän jaettuun olemassaolon aikaan. Eivät välttämättä huomiseen..



Kukaan, joka toteaa asiasta X että se on "vain teoria" ei ymmärrä, mitä "teoria" tarkoittaa. Teoria on selitys sille, miksi jokin havaittu ilmiö on niinkuin se on. Teoriaa ei voida havaita. Teoria muuttuu. Teorian tehtävä on ennustaa jo havaittujen ilmiöiden pohjalta mitä tulee tapahtumaan jatkossa. Painovoima on vain teoria, joka kertoo, että kappaleilla on massastaan riippuva painovoima - tämä teoria kertoo meille, että maan päällä olevat esineet tippuvat maata kohti. Tätä ei ole aina tiedetty, mutta omenat putosivat silti puusta. Teoria painovoimasta kertoo miksi ne omenat putoavat.


bbc.n artikkeli aiheesta:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/1991223.stm

Physicsworldin artekkeli asiasta:

http://physicsworld.com/cws/article/print/17200

Kumosin juuri sun väitteen fysiikan lakien muuttumattomuudesta ;)(Ehkä)



Etkä kumonnut - lueppa huolellisesti:

"Precise measurements on the light from distant quasars suggest that the value of the fine-structure constant may have changed over the history of the universe. If confirmed, the results will be of enormous significance for the foundations of physics"

BBC:n uutinen toistaa samat sanat - on havaittu ehkä jotain, joka merkitsee ehkä sitä, että olemassaoleva teoreettinen malli ei ole tarkka. Artikkeli on julkaistu 2002, ja asiasta en minä ainakaan ole sen koommin kuullut. Tietääkseni valon nopeus tyhjiössä on edelleen muuttumaton.


Ja siitä todistusaineistosta Haarpista jotka kaikki kyselee ja johon ei kuulema saa laittaa mitääön mikä ei ole super hifia tai Youtubea niin vielä kerran.

Yhdysvaltojen sotakoneiston ase Haarp:



&NR=1

&feature=related



Katsotaanpa.

edit; Hahahahahahahahahahahahahahaha ei jumalauta mitä läppää, varsinkin toisessa klipissä. Siinä vaiheessa oli pakko painaa stoppia kun Jesse Venturan päähän "säteilytetään ääntä" työntämällä piezot kiinni leukaluuhun. Miksi nuo "säteilyvehkeet" vaatii aina fyysistä kontaktia?

En tiedä edes mistä päästä aloittaisin purkamaan tuota läppää. Jos tuon tiukempaa faktaa ei löydy, niin se siitä sitten.
ULTRAVIOLETCLAN

Posts: 62

#170 • • ULTRAVIOLETCLAN
etkä kumonnut - lueppa huolellisesti:

Sanoin (Ehkä) :)
Aztee

Posts: 686

#171 • • Aztee

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

astaroth, 24.1.2010 23:26:
---
Shishya, 24.1.2010 22:50:
En ole foliohattu siinä merkityksessä vaikka koen sen jokseenkin loukkaavana komenttina sinulta k-One mutta voisin kuvitella että olet tottunut tällaiseen käyttäytymiseen. Toisaalta voisin kuvitella että
a) et käynyt katsomassa ainuttakaan linkkiä

---

vilkaisin jokaista linkkiä ja niistä yksikään ei ollut mikään varteenotettava lähde


---
b) tieteelliset faktat ovat sinulle faktoja vasta silloin kun ilmestyvät hesariin

---

ne ovat "faktoja" (as in: sillä hetkellä luotettavin testattava ja tutkittu selitys) sitten siinä vaiheessa, kun näistä tieteellisistä asioita oikeasti ymmärtävä yhteisö pääsee konsensukseen aiheesta


---
c) oletko sitä mieltä että Nicola Teslan oli myös sekopää( Haarp perustuu Teslan työhön).

---

millä tavalla tesla liittyy tähän? jos mafioso tiputtaa vasikan rotkoon, niin en minä siitä syytä newtonia


---
d) et ole opiskellut tiedettä tai luontotieteitä

---

oletko itse?


---
Jos olen niin sekopää niin mistä syystä mitattiin niin korjkeita ULF taajuuksia Haitissa sinä aikana kun järistys sattui. Ainoa toinen paikka jossa tällaisia taajuksia näkee on Haarpin koealueilla.

---

kuka mittasi? missä tulokset?


---
Ja mistä ilmestyivät päiväsaikaan revontulivalot?.

---

pics or didn't happen


---
Odotan vastausta sinulta.

---

sä aloitit, sä valaiset meitä. niin se menee


---
Ja faktat ovat edelleen:
Supervaltioilla on hallussaan hyvin kehittynyttä teknologiaa josta tiedämme hyvin vähän

---



Shishya vastaa näihin ny yhellä postauksella niin saatan ehkä jaksaa lukea.. pistän popcornit samal mikroon -->
ville

Posts: 3,780

#172 • • Edited ville olen oikeasti ujo

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

OlliS, 25.1.2010 15:40:
Miten niin ei itse tajua? Se että sä et tajua, ei tarkoita etteikö topikin aloittaja tajuaisi. Jos lukisit perustelut ja annetut viitteet, niin ehkä itsekin tajuaisit.



Mä olen lukenut ne perustelut (jos siis puhutaan näitä luonnontiedejutuista) ja ne on suoraan sanottuna aika mambojamboa vailla mitään tieteellistä pohjaa, vaikka asia josta puhutaan, vaatisi kylmiä faktoja. Missaanko jotain, onko anti epäselvää vai "faktat" joita tänne kirjoitetaan niin järjettömän monitulkintaista, että siinä ei oikeasti ole järkeä... vaikea sanoa, tästä voi valita sen kohdan jonka haluaa.

Mitä taas tulee argumentointiin ylipätään, niin idea olisi kertoa ihan itse mitä tarkoittaa, sen sijaan, että heitetään kerta toisensa ympäripyöreyksiä ja heti perään nettisivuja, jotka jättää enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia. Ei keskustelua yksinkertaisesti voi käydä niin, että joka kerta kun kysyy jotain saa vastaukseksi hirveän kasan materiaalia ja sanoo: "lue tuolta".

Eli siis täällä vaaditaan vastauksia, ihan itse kirjoitettuna ja mietittynä. Linkkejä faktoihin, kylmää todistusaineistoa, jotka todistaa sen, mitä puhutaan.

Ei ole vaikeuksia tajuta, jos siihen annetaan eväät. Jos eväitä ei ole, tajuaminen vaatii omia tulkintoja ja niitä ei halua tehdä. Jos tehdään tulkintoja, se alkaa olla arpomista ja arpominen taas on ei ole tajuamista, vaan luuloa. IMO jokainen sai luulla (ja uskoa) ihan mitä haluaa, mutta omien luulojen väittäminen yleiseksi totuudeksi onkin jo toinen juttu.
iBOU

Posts: 555

#173 • • iBOU marX escobar

Vihreä humanisti, 25.1.2010 15:27:
---
ETJ, 25.1.2010 15:19:
---
Annakins, 25.1.2010 15:11:
Miks just Haiti?

---


öljy. päästään venezuelan kanssa samalle järvelle.


eiköhän siellä jenkeillä ole oikeasti omat intressit siitä miksi ne on niin "avuliaita", mut onhan se haarp todennäköisempi syy maanjäristykselle isojen laattojen välissä, kun mitä mitä niiden laattojen liikehdintä.

---


Mä en myöskään vieläkään ymmärrä miten infrastruktuurin tuhoaminen ja satojen tuhansien ihmisten tappaminen hyödyttää niitä öljynporaajia. Koko maa on tällä hetkellä hirveässä kaaoksessa, jonka johdosta öljynporaaminen alueella on käytännössä mahdotonta ja pitkään.



Ottamatta kantaa oliko Haitin järistys aiheutettu vai luonnollinen.

Mitäkö sen tuhoaminen mahdollisesti hyödyttää, tai mikäli kyseessä oli normaali maanjäristys, mitä avun tarjoaminen hyödyttää?

Tässä lyhyesti perustelua.

Jenkit tarjoavat apua ja uudelleenrakennusta, johon Haiti luonnollisesti tarvii massia. No jenkkipankit sitten hyvää hyvyyttään ;) lainaavat sopivalla korolla rahaa. Haitilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa lainat, jotta saavat maan kasaan uudestaan. Muutaman vuoden päästä ollaan tietysti siinä tilanteessa, että Haitilla ei ole mahdollisuutta maksaa lainojaan takaisin. Mitä tehdä? Luonnonvaroja olisi mutta Haitilla ei ole itsellään mahdollisuutta ja valuuttaa ottaa käyttöön luonnonvarojaan kuten öljy. Lopputulos, Haiti myy lainojaan vastaan luonnonvaransa jenkeille. Eli käytännössä jenkit saavat ne ilmaiseksi, koska koko paska on jo rahoitettu jenkkirahalla.

Esimerkkejä vastavasta toiminnasta löytyy monista Väli/Etelä-Amerikan maista sekä Irakista jne.
Funktion

Posts: 1,720

#174 • • Edited Funktion over 9000

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

tbo, 25.1.2010 15:15:
BTW, kun nyt ite otin ton joulukuun Norjan spiraaliufokeissin esille, niin tässäpä se uutinen josta mä sen bongasin: http://www.daily.pk/norway-time-hole-%E2%80%9Cleak%E2%80%9D-plunges-northern-hemisphere-into-chaos-14311/

Siellä kuulen jo skeptikkojen virittelevän iskuria taas tavalliseen tapaan, mut läppä onkin se et toi Pakistan Daily News ei paljoa eroa meidän normi sanomalehdistä. Ei sen parempi, mut ei sen huonompikaan - mut ennen kaikkea se on malliesimerkki siitä miten meidän todellisuutta muokataan. Täällä lännessä tollaset uutiset ei todellakaan eksy mihinkään iltikseen paitti sinne hullu maailma-osastolle (no okei, on noillakin se disclaimer siellä pohjalla), mut tuolla sitä ei ainakaan automaagisesti dumata pelkästään sillä f-alkuisella sanalla.



Tästä oli puhetta yhden norjalaisen tutun kanssa. Kyseisen tutun veli tosiaan työskentelee EISCATilla siinä Tromsön lähellä, jonain täysin ei-tieteeseen liittyvänä teknikkona tms., mutta kuitenkin. :) Harmi kyllä niillä jotka siellä työskentelee on aika vahvat salassapitovelvollisuudet, vaikka homma ei mitenkään salaista ookaan. Niin ja tosiaan, Suomikin on mukana samassa projektissa.

Anywhoo, tuo Norjan spiraali ei siis ollut eka mitä siellä on nähty.

Pari linkkiä jotka aika tyhjentävästi selittää mistä on kyse. Ei huuhaata, ei salaliittoja, vaan ihan selittettävissä olevaa juttua. :)

Vuoden 1996 samanlainen keissi;

http://articles.adsabs.harvard.edu/cgi-bin/nph-iarticle_query?bibcode=2000ESASP.443..477B&db_key=AST&page_ind=1&plate_select=NO&data_type=GIF&type=SCREEN_GIF&classic=YES

EISCATin Ionospheric heating projektin sivu;

http://www.eiscat.se:8080/heating/

edit: typot

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

k-0ne

Posts: 228

#176 • • Edited k-0ne SESSIONS2
Aletaan heti dissaan wikipedialinkkiä, mut missä tuolla on Haiti?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_proven_oil_reserves

Lisätty pari muuta:
http://www.scaruffi.com/politics/oil.html
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2178rank.html


Mut sit taas tulee väite et CIA ei o luotettava ja toi toinen on mitä on. Ja sit on taas salaliittoi. Rainbowwarrior05 on paljo luotettavampi lähde Haitin öljylle
tbo

Posts: 935

#177 • • tbo budhisattva

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

Vihreä humanisti, 25.1.2010 14:35:

"Terrorismin" syyttäminen terrori-iskuista on vähän eri kalibeeria, kuin tietyn valtionviraston tutkimuslaitoksen syyttäminen spesifistä luonnonmullistuksesta poliittisesti merkityksettömällä alueella.



Tässä nyt ei ollu kyse siitä, vaan siitä et molemmille (Osaman osuus joulun "iskussa" ja HAARPin osuus maanjäristyksessä) löytyy suunnilleen yhtä pitäviä todisteita. "Terrorismi" ja "salaliittoteoria" on niin kovin kätsyjä termejä, niitä voi viskellä sinne tänne miettimättä yhtään sen tarkemmin mitä niiden takana on, iisii kun voi dumata sillä yhdellä sanalla nii ei tarvii kelailla sen enempää.


Tekijä on itse myöntänyt toimineensä Arabian niemimaan Al-Qaedan asialla, ja Osama tunnetusti tukee ja rahoittaa Al-Qaedan solujen toimintaa. Kyseinen isku oli Al-Qaedan isku, joten on todennäköistä, että sen takana oli Osama. Eli joo, täältä käsi ylös, koska ajatus siitä että tunnettu terroristi joka on ennenkin tehnyt terrori-iskuja oli jälleen kerran terrori-iskun takana on uskottava ja todennäköinen.



No niin no, miten sen nyt ottaa. Henk. koht mä pidän tarinaa Al-Qaedasta CIAn käsikassarana neukkujen Afganistanin sodassa huomattavasti enemmän uskottavana kuin tarinaa Al-Qaedasta jonka suu vaahdossa koraanin säkeitä molottavat Pahat Radikaalit Islamistit olis ihan itse keskenään USA-vihapäissään kyhänny kasaan. Miten niin Osama "tunnetusti" rahottaa terrori-iskuja? Kuka tämän "tunnetun" faktan on meille kertonut? CIA? Jenkkien armeija? Miten tämä rahoitus hoidetaan pakomatkalla luolasta toiseen jossa väijyy ties miten helvetisti NATOn, jenkkien, XEn, muiden maiden ja ties kenen armeijaa ja tiedustelupalvelua? Missä välissä ehditään käydä sairaalassa hakemassa dialyysihoitoa? Onko Osamaa enää edes olemassa? Oliko koko joulukuun isku vain tekaistu syy että Euroopan lentokentät saadaan vuorattua henkilöskannereilla?

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

genki

Posts: 872

#178 • • genki
voikohan jenkit oikeasti ikinä onnistua tekemään jotain siten, että kenelläkään ei olis asiaan nokan koputtamista. kaikki odottaa että ne auttaa jos jossain tapahtuu katastrofi tai diktaattorit rupeaa sekoilemaan, mut jos ne menee auttamaan tai taltuttamaan tilannetta, yleinen mielipide on pääasiassa vastainen. väärin tehdään, liian vähän apuja, logistiikka takkuilee etc..

oliskohan maailma parempi paikka jos vain yks päivä obama & co sanois että sori, nyt me ei lähdetään mihinkään säätämään vaikka mitä tapahtuisi, vaan laitetaan (viimein) kotimaan asiat kuntoon ja käytetään kaikki resurssit siihen? ehkä olisi, koska tällä hetkellä jenkkiapu on sellainen illuusio mikä vähentää vastuun tunnetta esim. katastrofitilanteissa kautta maailman koska ainakin alitajuisesti ajatellaan että kyllähän ne nyt sen pääasiassa hoitaa..

olis vaan hauska nähdä joskus sellainen maailma missä ei olis tällaista ihme 'amerikka' tyyppistä entiteettiä joka aiheuttaa niin paljon hämmennystä globaalisti. vois keskittyä enemmän siihen et mitä ite tekee, kuin että mitkä jotkut muut jossain tekee.

--
crop circles in the carpet

iBOU

Posts: 555

#179 • • iBOU marX escobar

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

Vihreä humanisti, 25.1.2010 14:35:
---
tbo, 25.1.2010 14:27:




Tekijä on itse myöntänyt toimineensä Arabian niemimaan Al-Qaedan asialla, ja Osama tunnetusti tukee ja rahoittaa Al-Qaedan solujen toimintaa. Kyseinen isku oli Al-Qaedan isku, joten on todennäköistä, että sen takana oli Osama. Eli joo, täältä käsi ylös, koska ajatus siitä että tunnettu terroristi joka on ennenkin tehnyt terrori-iskuja oli jälleen kerran terrori-iskun takana on uskottava ja todennäköinen.



Tekijä on itse myöntänyt? Kenen mukaan ;)? Onko hän antanu virallisen haastattelun suorassa lähetyksessä, jossa hän on näin myöntänyt :D?

Tottakai jenkit sanoo että se oli Osama ja Al Quaida. Sillä saa 1000 x enemmän huomiota ja määrärahoja "terrorismin vastaiseen sotaan", kuin jos ne sanoo et joo se oli yks opiskelija jolla kilahti.
iBOU

Posts: 555

#180 • • iBOU marX escobar

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

genki, 25.1.2010 16:57:

oliskohan maailma parempi paikka jos vain yks päivä obama & co sanois että sori, nyt me ei lähdetään mihinkään säätämään vaikka mitä tapahtuisi, vaan laitetaan (viimein) kotimaan asiat kuntoon ja käytetään kaikki resurssit siihen? ehkä olisi, koska tällä hetkellä jenkkiapu on sellainen illuusio mikä vähentää vastuun tunnetta esim. katastrofitilanteissa kautta maailman koska ainakin alitajuisesti ajatellaan että kyllähän ne nyt sen pääasiassa hoitaa..



Tuskin tulee käymään, miten muuten jenkit sais eri puolilta maailmaa haltuunsa tarvitsemansa luonnonvarat?