Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon

329 posts, 17 pages, 199,359 views

ULTRAVIOLETCLAN

Posts: 62

#121 • • ULTRAVIOLETCLAN
Syväekologia on uusi tieteenala ja muuttaa meidän käsitystä siitä miten elävät verkostot ovat yhteydessä tosiinsa...Pidettiin diipdaidaana kymmenisen vuotta sitten. Nyt erittäin arvokas tieteenala mm. sademetsien tutkimustyössä.

http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_ecology

Morfogenettisten verkkojen tutkiminen on sitä kans(käsite jonka Cambridgen Biokemian professori Rupert Sheldrake kehitti).

Morphogenetic fields:

http://en.wikipedia.org/wiki/Morphogenetic_field

http://en.wikipedia.org/wiki/Rupert_Sheldrake

Eli näitä katsottiin hippihörinäksi,kaukaa haetuilta esoteerisilta fantasioilta mutta nyt ovatkin osoittautuneet paikkaansapitäviksi- uusia tieteenaloja ja uusia luonnonkäyttäytymismalleja luonnontieteelle

:)

ooks mä vähä sekasi heeei
genki

Posts: 872

#122 • • genki

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

k-0ne, 25.1.2010 14:14:
---
Tais olla keskustelun aloittaja ite joka veti sen natsikortin sieltä
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=71166;pid=1303116#1303116

Mua vaan hämmentää tää et jos kerran shanti-oh-lalaa-tiede jonka tapaisille sivuille noi herran linkit vie on kerran totta niin miksei me ajeta jo ympäriinsä leijuvilla autoilla? Mä olen myös kyselyt siltä useempia tarkennuksia mm. NIISTÄ LUONNONVAROISTA. Mitään ei o kuulunut. Vailla mitään perusteita, joilla sä sanot vaikuttanees insinöörien ajatteluun, tää mies ei kyl paljoa vaikuta ainakana mun ajatteluun.



hieno homma, jatka vaan valitsemallasi tiellä, varmasti löydät onnesi. mua ei niinkään kiinnosta tää itse aihe, enkä usko että Haitin maanjäristys on millään taajuuspyssyllä aiheutettu, mutta silti koitan keskusteluissani pitää hieman kanssaeläjiä kunnioittavaa sävyä, eikä sellasta elitististä loanheittoa mitä tää threadi mun mielestä edustaa.

is what my point is.

--
crop circles in the carpet

genki

Posts: 872

#124 • • genki

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

xl8r, 25.1.2010 14:14:

Johtuneepi varmaan siitä, että joka kerta kun jotain tapahtuu maailmalla, niin aina on joku osoittamassa sormella millon mitäkin salaseuraa tai valtiota mitä ihmeellisin perustein. Sitten kun perustelut yleensä on nimettömänä (tai tekaistulla nimellä) julkaistuja youtube-videoita (tai vastaavia), ei oikein kovin vakavalla naamalla voi asiaa jaksa uskoa ja tuntuu absurdilta, että joku uskoo sokeasti siihen mitä nimetön ääni nauhalla latelee.

Tiedä sitten, onko tässä mitään perää, omia tuntemuksiani vaan.



...ja se haittaa sua siksi että...? vakavalla naamalla tässä on mun mielestä menty tän threadin suhteen, miltei joka postissa tota aloittajaa haukutaan ties mikskä kilariksi, samalla kun hän vain yrittää laittaa linkkejä ja lisätietoa aiheesta.


mun mielestä tässä tosiaan on kyse keskustelutavoista, ja tässä kohtaa shishyan 'vastustajat' on kyl must aika brutaali joukko. eikä oo eka kerta, stealthillakin näkee koko ajan et jos joku lähtee vähän testailemaan just status quon rajoja niin aikamoinen santaläjä on niskassa vakinaamoilta saman tien.


mietin vaan että onkohan näitä 'keskusteluja' mahdollista käydä sivistyneemmillä keinoilla?


ok no mut ehkä tää menee vähän offtopikkkk

--
crop circles in the carpet

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#127 • • Aziz Combat Fighter

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

genki, 25.1.2010 14:07:
---
mä teen insinöörien kanssa töitä, ja kohtaan tän ajattelutavan tosi usein.. ja miltei yhtä usein mä olen onnistunut vakuuttamaan nekin mun 'hullujen ideoiden jotka ei voi toimia' toimivuudesta, ja sit ne alkuperäiset vastaväitteet on nopeasti vaiettu kuoliaaksi, enkä nykyään enää edes viitti mainita että 'hate to say i told you so'.



Pitäähän sitä olla avoin vaihtoehtoisille tavoille tarkastella asioita - se ei tarkoita sitä, että kaikki vaihtoehtoiset tavat ajatella asioita ovat automaattisesti hyviä.


eli niinkuin Olli laitteli tossa - olette monet omissa mielissänne opitun ja opetetun rationalismin vankeja. eikä niistä kaltereista vapautuminen tarkoita sitä että pitää uskoa jonkin 911 teorioihin, vaan ihan et kuuntelis toisen pointin loppuun ennenku jengi lähtee heittämään hitlerkortteja ja 'kuole hippi' heittoja jotka viimeistään vie ainakin mun silmissä ns. vastapuolen uskottavuuden.



Nojoo, moinen onkin huonoa käytöstä. Meikä tässä vielä nyt odottelee ensimmäistäkään argumenttia minkään HAARP-projektin puolesta. Tuossa on kasa youtube-linkkejä ja epämääräisesti asian ympäriltä kaivettuja käsitteitä kuten transhumanismi ja permakulttuuri, jotka eivät millään tavalla liity HAARPiin tai Haitiin.


tässäkin threadissa 'shishya' on pitänyt päänsä kylmänä koko ajan, vaikka hänen pitäisi ilmeisesti olla se 'hullu' - samalla kun kivenheittäjät viskelee jotain 'kuole' läppiä... sorry mut ei vakuuta!!!



Enemmän se on hauska kuin hullu :) Mutta jos joku kirjoittaa tuollaista tavaraa mitä Shisya kirjoittaa, niin tokihan siltä voi pyytää tarkennuksia.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#130 • • Aziz Combat Fighter

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

genki, 25.1.2010 14:13:
---
joo no niinkuin sanoin - fantastisten todisteiden määrittely on suht subjektiivista, eikä se itte asiassa ollu edes mun pointti alunperin. lähinnä kiinnostaa miksi jengi lähtee niin innoissaan teilaamaan jotain toisinajattelijaa, varsinkin sellaiset henkilöt jotka usein myös ajattelee itse toisin.



No, ei minua sinänsä kiinnosta se onko väite tai väitteen esittäjä toisinajattelija, vaan se, onko väite itsessään uskottava ja miten se perustellaan. Mutta tosiaan, se siitä.


ja tosiaan - ei mulla ole intoa lähteä mihinkään metakeskusteluun siitä et kuka on oikea skeptikko ja kuka ei. mun silmissä kaikki jotka epäilee mitään asiaa ja haluaa perusteluja on skeptikkoja, huolimatta siitä kuinka vakuuttavat perustelut niillä on.



Äh, älä sano et sulla ei oo intoa puhua siitä mikä on skeptikko ja heti perään haasta ihmistä huutamaan että sun määrittelysi on aivan väärä :D Mutjoo, ei puhuta siitä. Google kertoo skeptisyydestä kaiken olennaisen sille, joka haluaa etsiä.
genki

Posts: 872

#131 • • genki

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

Vihreä humanisti, 25.1.2010 14:21:
---

Enemmän se on hauska kuin hullu :) Mutta jos joku kirjoittaa tuollaista tavaraa mitä Shisya kirjoittaa, niin tokihan siltä voi pyytää tarkennuksia.



täs mun pointti. NIIN usein internetissä jengi käy aivan kuumana kimppuun jos ei heti tule täydellistä tieteellistä kokonaiskatsausta asiaan. jos homma menee yli hilseen (itsellä tai yleisesti), niin ihminen helposti heittäytyy defenssiin joka meillä suomalaisilla on yleensä tylytys ja adhominemvittuilu. kiinnostaa vaan, että miksei sit just naureta sitä juttua ohi, vaan lähetään siihen et VITTU NYT HILJAA HULLU. kuulostaako suomalaiselta perusäijältä? ;]]]]


sori mä oon vaan TTOOOOSI allerginen sellaselle perus suomiäijäasenteelle missä kaikki on hörhöjä tai sekopäitä jos ajattelee toisin ja kaikki perustelut ei ole 110% vedenpitäviä.

missä on hauskuus tällasista spekuloinneista???

OK no mut NYT ehkä hilpasen tästä keskustelusta ja annan HAAAAARPIN jyrää!

--
crop circles in the carpet

tbo

Posts: 935

#132 • • Edited tbo budhisattva

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

xl8r, 25.1.2010 14:14:

Johtuneepi varmaan siitä, että joka kerta kun jotain tapahtuu maailmalla, niin aina on joku osoittamassa sormella millon mitäkin salaseuraa tai valtiota mitä ihmeellisin perustein. Sitten kun perustelut yleensä on nimettömänä (tai tekaistulla nimellä) julkaistuja youtube-videoita (tai vastaavia), ei oikein kovin vakavalla naamalla voi asiaa jaksa uskoa ja tuntuu absurdilta, että joku uskoo sokeasti siihen mitä nimetön ääni nauhalla latelee.

Tiedä sitten, onko tässä mitään perää, omia tuntemuksiani vaan.



Eikö muka "terrorismia" käytetä ihan samanlaisena läppänä? Tollee pikasen uutiskatsauksen perusteella se näyttää olevan vastuussa ihan niistä samoista asioista joista niitä salaliittoteorioita syytetään, erona on vain lähde. Pitäiskö "terrorismin" olla uskottava selitys ihavvaasiks et se tulee "viralliselta taholta"?
(tässä yks päivä, eilen tai toissapäivänä, uutisoitiin et "Osama" oli ääninauhalla "ottanu vastuun" joulupäivän "terrori-iskusta". Käsi ylös jos uskot siihen että kyseessä oli ihan oikea terrori-isku, tai jos uskot et puhuja oli Osama tai jos uskot että sillä olis asian kanssa mitään tekemistä.)

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

genki

Posts: 872

#133 • • genki

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

Vihreä humanisti, 25.1.2010 14:24:
Äh, älä sano et sulla ei oo intoa puhua siitä mikä on skeptikko ja heti perään haasta ihmistä huutamaan että sun määrittelysi on aivan väärä :D Mutjoo, ei puhuta siitä. Google kertoo skeptisyydestä kaiken olennaisen sille, joka haluaa etsiä.



joo oot ihan oikeessa mulla oli ehkä väärä ajatus sanan merkityksestä, mut mun mielestä silti toi on vähän tollasta saivartelua et mitä se tarkoittaa.

meh meh!

oispa aikaa niin mietittäis asioita oikein kunnolla.. :d mut pitää painua palaveriin!

--
crop circles in the carpet

remotion

Posts: 5,283

#135 • • Edited remotion nostatus guru

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

genki, 25.1.2010 14:07:
mä oon pahoillani mutta nää perustelut ei vakuuta mua... tässä puhutaan taas paljon muodosta eikä sisällöstä, eli mennään ns ad hominem perusteluihin, eli 'sekopäät, vajaat etc.'

mä teen insinöörien kanssa töitä, ja kohtaan tän ajattelutavan tosi usein.. ja miltei yhtä usein mä olen onnistunut vakuuttamaan nekin mun 'hullujen ideoiden jotka ei voi toimia' toimivuudesta, ja sit ne alkuperäiset vastaväitteet on nopeasti vaiettu kuoliaaksi, enkä nykyään enää edes viitti mainita että 'hate to say i told you so'.


eli niinkuin Olli laitteli tossa - olette monet omissa mielissänne opitun ja opetetun rationalismin vankeja. eikä niistä kaltereista vapautuminen tarkoita sitä että pitää uskoa jonkin 911 teorioihin, vaan ihan et kuuntelis toisen pointin loppuun ennenku jengi lähtee heittämään hitlerkortteja ja 'kuole hippi' heittoja jotka viimeistään vie ainakin mun silmissä ns. vastapuolen uskottavuuden.

tässäkin threadissa 'shishya' on pitänyt päänsä kylmänä koko ajan, vaikka hänen pitäisi ilmeisesti olla se 'hullu' - samalla kun kivenheittäjät viskelee jotain 'kuole' läppiä... sorry mut ei vakuuta!!!



Itse en ainakaan edusta vastapuolta koska keskustelun aloittaja on täysi läppä mun silmissä.
Eikä läppiä saa ottaa tosissaan, eihän?

Suomessa saa olla aika lottovoittaja ettei tarvitsisi tehdä töitä insinöörien kanssa ;)

Kuten sanottu asioita kannattaa punnita monelta kantilta ja tutkia väittämiä, tähän vaivautuessaan shishyakin taatusti on jonkin ajan kuluttua asiasta eri mieltä tai sitten hänellä on niin hyviä perusteita esittää että me olemme eri mieltä.

Suomi, ja maailma on täynnä herkkäuskoisia ihmisiä jotka hurahtaa koska kuulostaa niin hyvältä.
Todellisuudessa ei tajuta että se porkkana mikä heiluu nenän edessä onkin keppihevonen.
Olipa tämän uskon takana sitten Joseph Alois Ratzinger, Bernard Madoff tahi Al Gore.

Itse olen pitkän savotan tämän kanssa tehnyt enkä kanna samoja uskomuksia tai arvoja kuin esim omat vanhempani ja suosittelen asioiden laaja-alaisempaa pureskelua, myös illuminaatin enteilijöille.

niin ja ps se mun tussari kuvasti nimenomaan peräänkuuluttamaasi taajuuspyssyä joka liittyy aiheeseen. anteeksi sinällään täysin turha ja raivostuttavan elitistinen sarkasmini.
phanatic

Posts: 1,123

#136 • • phanatic

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

tbo, 25.1.2010 14:27:
---
Eikö muka "terrorismia" käytetä ihan samanlaisena läppänä? Tollee pikasen uutiskatsauksen perusteella se näyttää olevan vastuussa ihan niistä samoista asioista joista niitä salaliittoteorioita syytetään, erona on vain lähde. Pitäiskö "terrorismin" olla uskottava selitys ihavvaasiks et se tulee "viralliselta taholta"?



Terrorismiväitteen uskottavuus ei millään tavalla vaikuta H.A.A.R.P.-väitteen uskottavuuteen. Suhtaudutko molempiin väitteisiin yhtä skeptisesti? Vai onko toinen uskottavampi siksi, että se mainitaan / ei mainita "virallisella taholla"?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#138 • • Edited Aziz Combat Fighter

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

tbo, 25.1.2010 14:27:
---
Eikö muka "terrorismia" käytetä ihan samanlaisena läppänä? Tollee pikasen uutiskatsauksen perusteella se näyttää olevan vastuussa ihan niistä samoista asioista joista niitä salaliittoteorioita syytetään, erona on vain lähde. Pitäiskö "terrorismin" olla uskottava selitys ihavvaasiks et se tulee "viralliselta taholta"?



"Terrorismin" syyttäminen terrori-iskuista on vähän eri kalibeeria, kuin tietyn valtionviraston tutkimuslaitoksen syyttäminen spesifistä luonnonmullistuksesta poliittisesti merkityksettömällä alueella.


(tässä yks päivä, eilen tai toissapäivänä, uutisoitiin et "Osama" oli ääninauhalla "ottanu vastuun" joulupäivän "terrori-iskusta". Käsi ylös jos uskot siihen että kyseessä oli ihan oikea terrori-isku, tai jos uskot et puhuja oli Osama tai jos uskot että sillä olis asian kanssa mitään tekemistä.)



Tekijä on itse myöntänyt toimineensä Arabian niemimaan Al-Qaedan asialla, ja Osama tunnetusti tukee ja rahoittaa Al-Qaedan solujen toimintaa. Kyseinen isku oli Al-Qaedan isku, joten on todennäköistä, että sen takana oli Osama. Eli joo, täältä käsi ylös, koska ajatus siitä että tunnettu terroristi joka on ennenkin tehnyt terrori-iskuja oli jälleen kerran terrori-iskun takana on uskottava ja todennäköinen.
ULTRAVIOLETCLAN

Posts: 62

#139 • • Edited ULTRAVIOLETCLAN
Okei kerrataan vielä kerran.
Hyvä että tulee niin paljon palautetta koska joakiselle "tapan sut hippi jos et ole hiljaa komentille" löytyy silmäpareja jotka kiinostuu aiheesta ja tekee OMIA johtopäätöksiä asiasta.
En taistele teitä vastaan kenenkään pyrin vain harjoittamaan sanavapauttan ja seisomaan maailmankuvan takana joka luo mahdollisuuksia sen sijaan että kieltää niitten olemassaolon.
'
Siitähän tässä onkin kyse.. Sen sijaan että nielaisee jonkun"..tieteellisen konsenssin, tai armeijan virallisen lausunnon..." kylmiltään niin voi itse mennä ja tutkia, puhua ihmisten kanssa , ihmiset jotka tekee töitä alalla , ymmärtää politiikasta, luonnontieteistä, globalisaatiosta, vapaasta mediankulusta ja disinformaatiosta.

Vihreälle Humanistille...kysyttiin uusista luonnontieteistä ja aloista ja vastasin asiallisesti..syy siihen että pidät niitä epämääräisinä lienee lähinnä sinun oma lyhyt historia niiden parissa. Halusin tuoda sen esiin siksi että on syntynyt uusia tieteenaloja jotka ovat yleisesti hyväksyttyjä eivätkä ole välttämättä levinneet tänne vielä. Olenkohan kenties oikeassa? Saatan olla väärässäkin.
Kerron toki lisää koska olen tehnyt molempien kanssa töitä vuosia.

Ja Remotion viitaten tuohon uhkaukseen niin pyydän ystävällisesti että otat sen pois koska pidän sen vakavana kunnianloukkauksena vaikka onkin virtuaalinen.

Ja kaikille vain rauhaa ja avarakatseisuutta kehiin..
Maailma on vastakohtien planeetta,sairas ja paratiisi saman aikaa, dualistinen temmellyskenttä jossa jokainen saa itse VALITA mihin keskittää tietoisuutensa. Ja kyllä jokin voi olla yhtä ja toista samaan aikaan. Sodassakaan ei ole hyviksiä ja pahiksia on vain ihmisiä.

Rauhaa .)

Älä usko minuun vain tee omat johtopäätöksesi. En ole profeetta vain tyyppii joka diggaa tuoda erilaisia ajtuksia esiin...miksi? Koska pystyn siihen ja haluan tehdä maailmasta hieman paremman paikan..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#140 • • Aziz Combat Fighter

Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:

Aztee, 25.1.2010 14:34:
---
T-mu, 25.1.2010 14:18:
en oo lukenu koko ketjua mutta eiks oo mitään tsäänssii että tää vois vaan johtua mannerlaattojen liikkeistä?

---


mitään ei voi nykyään tapahtua vaan luonnonmullistuksena.. kaikki on amerikan syytä!



Tarkennetaan vielä, että mitään sellaista pahaa ei voi tapahtua mustille ihmisille, mistä ei valkoinen ihminen olisi jollain tavalla vastuussa.