Replying to Yhdysvaltojen H.A.A.R.P. teknologia syy Haitin tuhoon:
genki, 25.1.2010 14:07:
mä oon pahoillani mutta nää perustelut ei vakuuta mua... tässä puhutaan taas paljon muodosta eikä sisällöstä, eli mennään ns ad hominem perusteluihin, eli 'sekopäät, vajaat etc.'
mä teen insinöörien kanssa töitä, ja kohtaan tän ajattelutavan tosi usein.. ja miltei yhtä usein mä olen onnistunut vakuuttamaan nekin mun 'hullujen ideoiden jotka ei voi toimia' toimivuudesta, ja sit ne alkuperäiset vastaväitteet on nopeasti vaiettu kuoliaaksi, enkä nykyään enää edes viitti mainita että 'hate to say i told you so'.
eli niinkuin Olli laitteli tossa - olette monet omissa mielissänne opitun ja opetetun rationalismin vankeja. eikä niistä kaltereista vapautuminen tarkoita sitä että pitää uskoa jonkin 911 teorioihin, vaan ihan et kuuntelis toisen pointin loppuun ennenku jengi lähtee heittämään hitlerkortteja ja 'kuole hippi' heittoja jotka viimeistään vie ainakin mun silmissä ns. vastapuolen uskottavuuden.
tässäkin threadissa 'shishya' on pitänyt päänsä kylmänä koko ajan, vaikka hänen pitäisi ilmeisesti olla se 'hullu' - samalla kun kivenheittäjät viskelee jotain 'kuole' läppiä... sorry mut ei vakuuta!!!
Itse en ainakaan edusta vastapuolta koska keskustelun aloittaja on täysi läppä mun silmissä.
Eikä läppiä saa ottaa tosissaan, eihän?
Suomessa saa olla aika lottovoittaja ettei tarvitsisi tehdä töitä insinöörien kanssa ;)
Kuten sanottu asioita kannattaa punnita monelta kantilta ja tutkia väittämiä, tähän vaivautuessaan shishyakin taatusti on jonkin ajan kuluttua asiasta eri mieltä tai sitten hänellä on niin hyviä perusteita esittää että me olemme eri mieltä.
Suomi, ja maailma on täynnä herkkäuskoisia ihmisiä jotka hurahtaa koska kuulostaa niin hyvältä.
Todellisuudessa ei tajuta että se porkkana mikä heiluu nenän edessä onkin keppihevonen.
Olipa tämän uskon takana sitten Joseph Alois Ratzinger, Bernard Madoff tahi Al Gore.
Itse olen pitkän savotan tämän kanssa tehnyt enkä kanna samoja uskomuksia tai arvoja kuin esim omat vanhempani ja suosittelen asioiden laaja-alaisempaa pureskelua, myös illuminaatin enteilijöille.
niin ja ps se mun tussari kuvasti nimenomaan peräänkuuluttamaasi taajuuspyssyä joka liittyy aiheeseen. anteeksi sinällään täysin turha ja raivostuttavan elitistinen sarkasmini.