Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki

624 posts, 32 pages, 326,170 views

Avangion

Posts: 2,529

#521 • • Avangion Punakardinaali
Käydään lyhyempi lista eli minukset ensin:
Pääartistien puuttuminen, jolel nyt ei voinut mitään.
Alex Kunnarin setti oli semitylsä. En ymmärtänyt mikä oli homman nimi.
Eikö mies vain ollut vedossa vai kiukuttiko, kun joku muu onnistui järjestämään isot hyvät bileet, niin niitä piti yrittää sabotoida...? *grr*

Oikeastaan kaikki muu olikin sitten pelkkää plussaa.
Bileet järjestävälle taholle vain isoa kättä, kehuja sekä kiitoksia! *plur* Rakastan teitä.
mieletön valoshow; kauniit laserit ja niitähän tosiaan riitti! *hihu*, liikkuvat trussit oli todella ovela veto. Valoshowta pystyi muuttamaan lennosta. En ole ennen nähnyt.
Upeaa Labyn/Laserin väki! Lisää tällaista (Toivottavasti vastaisuudessa vain on parempi tuuri artistien suhteen.)! KIITOS! *kumartel*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

YourSelf

Posts: 305

#523 • • YourSelf

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Freja,

Nii ja jos miettii sitä, et tosiaan päälavan edusta oli täynnä niin.. öööh.. Eiks kaikis isois bileis oo sama? Iha sama mikä keikka tai festari tai konemusabileet, ni yleensä siel edessä on aikamoinen tungos jos joku haluu nähä artistin läheltä :DDD


AArg.. Ei pidä kirjoittaa mitään hätäpäissä tänne kun joutuu selventämään asiaa myöhemmin..

Joo, näinhän aina käy.. Sit jos haluaa enemmän tilaa, peruttaa taaksemas.. Luonnollista.
Tässä tapaukseessa anniskelualueen aidat tai ihmisvirta joka oli ohjattu kulkevaks alueelle tulivat vastaan. Joutui peruttamaan anniskelualueen takaosiin löytääkseen tyydyttävän paljon tilaa..
Mut sitä löytyi. Ja kivaa oli.*hihu*
Herzie

Posts: 106

#524 • • Edited Herzie
Aivan loistavat kemut. Nämä menee kyllä mun Suomi-bileiden kärkeen. Mitä artisteihin tulee niin hyvin suomalaiset paikkasi. Itse en ainakaan jäänyt kaipaamaan ulkomaalaisvahvistuksia. Hienoa muuten, että suurin osa bilettäjistä oli panostanut valkoiseen dresscodeen. Kavereita oli vaan joskus mahdotonta löytää siitä valkoisesta massasta. *iloinen*

Hirveä nälkä yllätti siinä yhden aikaan. Yritettiinkin metsästää jotain ruokakojua tms., mutta tuloksetta. Oltiin paikalla siinä yhdeksän pintaan ja oli kyllä aika pitkä aika olla syömättä varsinkin kun polkan tahti oli mikä oli. Tulikin tanssittua lähes tauotta loppuun asti. Myös joitain istumapaikkoja olisin kaivannut, että olisi hetkeksi päässyt lepuuttamaan selkää ja jalkoja. Mutta kuten sanotaan, hätä keinot keksii. Tyhjän mahan täytti kalja ja selän lepuuttamiseen kelpasi mustien verhojen takaa löytyneet ikkunalaudat. *tirsk*

Kiitos vielä CHOON:in poppoolle bussikyydin järjestämisestä ja tietysti kaikille muille reissussa
mukana olleille. Olette parhaita. *sydän*

P.s. Iso + vielä siitä, että kerrankin oli tilaa tanssia. Viime Vantaan Onnelan keikasta jäi mieleen vain tuuppivat ihmiset, päälle kaatuneet siiderit ja valkovenäläiset sekä lasinsirpaleet lattialla.

--
Reichtum, Ansehen, alles kann man verlieren, aber das Glück im eigenen Herzen kann nur verschleiert werden und wird immer, so lange, wie du lebst, dich wieder glücklich machen.

kajis

Posts: 345

#525 • • kajis

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

ezzy, 19.4.2010 11:23:
---
kajis, 19.4.2010 10:16:
---
YourSelf, 19.4.2010 09:53:

Mutta se ahtaus?! WTF?
Tungetaan paikka niin täyteen ettei mahdu kunnolla liikkumaan. Saleen saa ärtymystä pintaan joka tällä kansalla helposti purkautuu väkivaltana. Ja semmoisen näkeminen lisää viihtyvyyttä kaikilla. Menee DJ:tten luoma fiilis ihan harakoille..


---



Mielenkiintoinen kommentti. Tuota suuremmaksi ei venueta tämmösiä bileitä varten Suomessa saada, joten kaikki sun tähänastiset bileet ovat olleet vielä ahtaampia(ko?) Hollantia lukuunottamatta.. Edessä pukkas joo olee vähän ahdasta mutta hallissahan kokonaisuudessaan oli tilaa vaikka kuinka. Suomen suurin sisätiloissa järjestetty konemusiikkitapahtuma, niin onhan se ilmiselvää että sinne tulee paljon porukkaa. Niitä silmät kiinni, kuuden metrin säteellä pyöriviä karusellitanssiliikeitä pitäisi rajottaa niin ehkä ahtaus saattaisi yhtäkkiä kadota ;)

---


Miten niin ei saa isommaksi, kun koko Hima & Sali oli suljettuna? Isompia ei vaan saa tolla rahamäärällä tai yleensäkään tolla kävijämäärällä.





Tarkotin just sitä että tota isompia ei järjestetä muunmuassa noiden syiden takia mitä itse luettelit :P Isoimmat bileet mitä Suomessa tällä hetkellä sisätiloissa järjestetään ^^ Messukeskus on varmaan turha fantasia.. Vaatiihan noi mestat meinaan kaikki paloturvallisuushyväksynnät sun muut tärkeet seikat mm. tarjoilun yms suhteen.
MichaelVanLynx

Posts: 1

#526 • • MichaelVanLynx polkkatoonari
Nättiä oli *aplodit*

s8 ja tabin soittamat biisut kun vielä sais listana jostain ?!
(tai sitten oon vaan sokia ja ne oli jo jossain esilla) *toktok*

- M -
UkeUke

Posts: 394

#527 • • UkeUke
Erityisen hienoa oli musta se, että ihmiset oikeesti panosti teemaan :)
Whiteout

Posts: 47

#529 • • Whiteout
2010_S.jpg

Labyrinth & Laserpoint Thanks You!

What can we say? Despite the unfortunate cancellations Saturday's Labyrinth // Laserpoint // Whiteout was probably the greatest event we've ever organized.

Our local superstar DJ's and artist came to help us out and the atmospehre was unbelievable. This combined with all the 3000 people dressed in white, the biggest laser show ever seen in Northern Europe, epic pyrotechnics and the massive technical production never before seen in Finland made this event a truly remarkable experience.

A huge thanks to all of you 3000 people who came dressed in white as well as everyone who helped us to create this milestone; Orkidea, Heikki L, Mr A, JS16, Proteus, Alex Kunnari, Super8, Tab, Flight, Orion, Anton Sonin, Jace, Casper, Paul Easy, T. Rio, Pietari, Leo Laker, Carbon Based, Nexus Extreme Jenny & performers, Kryon design team, UU Theory, Heineken, Kia, MTV, NRJ, Broadway Finland, Sessions crew, light operators, laser technicians, Pyroman, sound & technical crew, as well as all the volunteers who worked around the clock and made this event possible.

Thank you and see you next year: http://www.facebook.com/event.php?eid=114318618597607

PS. We'll be adding tons of photos to our Facebook page. Join here: http://www.facebook.com/pages/Helsinki-Finland/LABYRINTH-LASERPOINT/25432723089
antonsonin

Posts: 2,712

#531 • • antonsonin laserpoint.

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

dj upi, 19.4.2010 11:42:
---
Wert, 19.4.2010 10:20:
---
dj upi, 19.4.2010 10:17:
---
Wert, 19.4.2010 10:15:
---
dj upi, 19.4.2010 10:12:
Hei mikä toi kontrolleri tos Anan vasemman käden vieressä on? :O

http://www.sessions2.com/galleries.php?gallery_id=406&pic_id=21

---


iPad ;) ei vaan... Lemur V2 taitaa olla...

---


Kummaa ku en tunnistanu. Oon vaan netissä noita nähny. Kukas tommosella soitteli? Willi weikkaus et Orkkis?

---


Wrong.. Anton Sonin ja Efo

---


Props!



Taitaa olla myös ensimmäinen kerta kun noita ollaan suomessa käytetty DJ setissä :)
dj upi

Posts: 1,835

#532 • • dj upi

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

antonsonin, 19.4.2010 14:19:
---
dj upi, 19.4.2010 11:42:
---
Wert, 19.4.2010 10:20:
---
dj upi, 19.4.2010 10:17:
---
Wert, 19.4.2010 10:15:
---
dj upi, 19.4.2010 10:12:
Hei mikä toi kontrolleri tos Anan vasemman käden vieressä on? :O

http://www.sessions2.com/galleries.php?gallery_id=406&pic_id=21

---


iPad ;) ei vaan... Lemur V2 taitaa olla...

---


Kummaa ku en tunnistanu. Oon vaan netissä noita nähny. Kukas tommosella soitteli? Willi weikkaus et Orkkis?

---


Wrong.. Anton Sonin ja Efo

---


Props!

---


Taitaa olla myös ensimmäinen kerta kun noita ollaan suomessa käytetty DJ setissä :)



Täytynee sulta tiedustella privassa lisää :P
Jokke L

Posts: 1,203

#534 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

UkeUke, 19.4.2010 13:00:
Erityisen hienoa oli musta se, että ihmiset oikeesti panosti teemaan :)



ai. mun mielest oli yllättävänki paljo sellasia ketkä ei ollu yhtää valkosis.. toki riippuu miten asiaa katsoo :)

emmä ymmärrä minkä takii joku sanoo et siel oli kauhee tungos. tungetaan sama ihmismäärä onnelaan ja katotaan sitte. eikä tota ihmismäärää voi oikeen pudottaa minkä päästää sisään, järjestäjät jää hyvin äkkii tappiolle. mun mielest ei oo kertaakaa ollu ahdasta, tiivis tunnelma ehkä hetkittäin mut se kuuluu ehdottomasti asiaan. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

UkeUke

Posts: 394

#535 • • UkeUke

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

jokke_, 19.4.2010 14:31:
---
UkeUke, 19.4.2010 13:00:
Erityisen hienoa oli musta se, että ihmiset oikeesti panosti teemaan :)

---


ai. mun mielest oli yllättävänki paljo sellasia ketkä ei ollu yhtää valkosis.. toki riippuu miten asiaa katsoo :)

emmä ymmärrä minkä takii joku sanoo et siel oli kauhee tungos. tungetaan sama ihmismäärä onnelaan ja katotaan sitte. eikä tota ihmismäärää voi oikeen pudottaa minkä päästää sisään, järjestäjät jää hyvin äkkii tappiolle. mun mielest ei oo kertaakaa ollu ahdasta, tiivis tunnelma ehkä hetkittäin mut se kuuluu ehdottomasti asiaan. :)


Nojoo, mä en vaan oottanu, että Suomessa porukka osais niinkin hyvin dresscoden mukaan mennä :) Ja totta! Mun mielestä tuolla oli siis tosi hyvin tilaa, ainut paikka missä oli vähän enemmän tungosta oli röökipaikka, mut sopu sijaa antoi ;)
calvin

Posts: 513

#536 • • calvin
Olipahan taas hyvät kekkerit *aplodit*
Laaserit oli upeet ja naiset oli kauniina, palvelu pelas tiskeillä tod nopeesti ja veskiin pääsi aina ilman jonotusta. Nii ja muzakit oli kohdillaan.. T.Rio, Orkkis, Super8 & Tab oli illan päräyttävimmät, +Ortofonin pisteellä oli kans hyvä meno !

Ainoot miinukset oli ettei ruokaa saanu mistään ja välillä meinas vähä happi loppua kesken. Meikä kiittää *piis*
remotion

Posts: 5,283

#537 • • Edited remotion nostatus guru
tuo on hyvin asetettu määrä tuo 3000. 3500henkeä vielä menee mutta rupeaa olemaan hitusen jo tiukkaa tanssin suhteen..

Muinoin joskus kiss fm radion ensimmäisissä isoissa bileissä ei ollut mitään rajoitusta populan suhteen ja jopa merikaapelihallin keskellä sai olla ns. jonossa jos halusi päästä johonkin suuntaan liikkumaan.

Joskus tullut tölvittyä laserpoint organisaatiota mutta kyllä nyt täytyy vain myöntää että homma rullaa nykyään todella korkealla ammattitaidolla. Mad props!


[img]http://remotion.1g.fi/kuvat/Laserpoint%202010/whiteout19.jpg/small[/img]
Lisää mun näpsimiä kuvia täältä: http://remotion.1g.fi/kuvat/Laserpoint+2010/
mardis

Posts: 334

#538 • • mardis Humppa-Hannele
Kyllä noissa white partyissä vaan on sitä jotain *sydän* Eipä oo muuten mitään valitettavaa näistä bileistä (paitsi että smirret loppu baarista kesken ja siiderinä niillä oli pahaa Strongbowta) (mut sekin tuntui kuitenkin maistuvan) *hih*

--
~Dancers have happy feet~

Damien

Posts: 2,882

#539 • • Damien [tr3ox]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

kajis,
- Muutama känniääliö (Näistä varmaa turha valittaa ja niitä mahtuu bileisiin kun bileisiin, mutta mieleen jäi pienikokoinen valkoista hupparia pitävä urpo, ja valkoista t-paitaa missä luki ITALIA pitävä moukka. Tämä turbokaksikko skannaili uhreja tosi ilkein ilmein ja jos joku sattui hipaisemaan niin tönästiin avokäsin ja haastettiin riitaa.)



Huonoja stereoideja.

kajis,
- Tanssia saa mun mielestä kuinka villisti tahansa ja ihan missä tahansa, mut ois kiva jos ottais kummiskin muut huomioon, varsinkin ahtaassa tilassa niinkun siellä ihan edessä.



Paskoja huumeita.

kajis,
- Jotkut voisivat opetella käytöstavoille.



Liikaa päihteitä, liian vähän oikeita huumeita.

neppu*, 18.4.2010 13:51:
Bileet oli loistavat, mutta mistä kummasta niitä känni/huumeörvelöjä oli tänä vuonna eksynyt lasereihin jotenkin erityisen paljon?



Extacy , mitä se on? - kysy mummo juoppoputkassa.

lioness, Siinä sitä sitten odoteltiin kahden myyjän välissä ainakin kymmenen ihmisen saadessa juomaa minun vuorollani! En tykkää, mulle on tollaset jutut kun asiakaspalvelu tiskillä niin tärkee juttu, et voi joskus pilata jopa koko illan tai vastaavasti pelastaa sen.



Juo vettä vessasta, nää oli tanssiaiset eikä dokausjuhlat.

lioness,
Paikalla oli mielestäni melkoisen paljon Kääliöitä. Kaikki tönii ja tuijottaa vaan sitä omaa iki-ihanaa napaansa. Ei mitään kunnioitusta kanssa bilettäjiä kohtaan. Siihen kunnioitukseen olen kuitenkin tämän genren bileissä tottunut.



Perseestä nykäisty päihdekulttuuri, viini ja veri virtaa Suomen maassa - LiSÄÄ OiKEiTA HUUMEiTA, lisää hyvää oloa KAiKiLLE!

Joanna, Lisäksi oli harmi miten ihmiset tappeli ja töni toisiaan kuin missäkin perusbaareissa.Tämä on nykyään turhankin yleistä meininkiä bileissä :( Itse olen tottunut siihen että tanssiville annetaan tilaa eikä kävellä vain tylysti päin kun tilaa on kiertääkin.



Huonoja huumeita ja liian suuria egoja, tunne tulee sisältä pannaan sinne sisälle siis oikea sekoitus kemikaaleja - testolla tulee tiejyriä.

Samu*,
Meikäläinen tais olla yksi kääliöistä ja se hävettää. Tuli melkoisen tiskillä jonottamisen jälkeen tilattua seisoskeluun kyllästyneenä kerralla 4 salmaria ja 2 paukkua ja se oli sitten sitä myöden siinä.



Ei se haittaa jos oot hyvis oli sitten kännis tai mehuissa, kuhan et oo kenenkään naamas. *sydän*

Caro²,
Ei viitsinyt. Yks nappi / alkopäissään oleva 2-3 hengen(?) kääpiöbodariporukka (alle 190cm mittasia) veteli jotain pikkusta pataan siinä sisääntulon lähettyvillä noin klo 03:08. Tulihan siihen poketkin paikalle mutta tää yks näistä kolmesta bodarista lähti melonit kainalossa taksin tanssilattian suuntaan blondin emännän halaillessa.

En sitte tiedä onko kyseinen pataan ottanu kaveri soittanu poskea suurissa elämäntunnoissaan vai mitä, mutta tämmöstä tällä kertaa.



Isot ku hakkaa pieniä ne on power-tripillä ja siihen ei tartte ku lihaa , napeilla ne halailis siät jätkää. Mitenkään tilannetta näkemättä, kuhan liitin sut mun manifestoon.