Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:
kajis,
- Muutama känniääliö (Näistä varmaa turha valittaa ja niitä mahtuu bileisiin kun bileisiin, mutta mieleen jäi pienikokoinen valkoista hupparia pitävä urpo, ja valkoista t-paitaa missä luki ITALIA pitävä moukka. Tämä turbokaksikko skannaili uhreja tosi ilkein ilmein ja jos joku sattui hipaisemaan niin tönästiin avokäsin ja haastettiin riitaa.)
Huonoja stereoideja.
kajis,
- Tanssia saa mun mielestä kuinka villisti tahansa ja ihan missä tahansa, mut ois kiva jos ottais kummiskin muut huomioon, varsinkin ahtaassa tilassa niinkun siellä ihan edessä.
Paskoja huumeita.
kajis,
- Jotkut voisivat opetella käytöstavoille.
Liikaa päihteitä, liian vähän oikeita huumeita.
neppu*, 18.4.2010 13:51:
Bileet oli loistavat, mutta mistä kummasta niitä känni/huumeörvelöjä oli tänä vuonna eksynyt lasereihin jotenkin erityisen paljon?
Extacy , mitä se on? - kysy mummo juoppoputkassa.
lioness, Siinä sitä sitten odoteltiin kahden myyjän välissä ainakin kymmenen ihmisen saadessa juomaa minun vuorollani! En tykkää, mulle on tollaset jutut kun asiakaspalvelu tiskillä niin tärkee juttu, et voi joskus pilata jopa koko illan tai vastaavasti pelastaa sen.
Juo vettä vessasta, nää oli tanssiaiset eikä dokausjuhlat.
lioness,
Paikalla oli mielestäni melkoisen paljon Kääliöitä. Kaikki tönii ja tuijottaa vaan sitä omaa iki-ihanaa napaansa. Ei mitään kunnioitusta kanssa bilettäjiä kohtaan. Siihen kunnioitukseen olen kuitenkin tämän genren bileissä tottunut.
Perseestä nykäisty päihdekulttuuri, viini ja veri virtaa Suomen maassa - LiSÄÄ OiKEiTA HUUMEiTA, lisää hyvää oloa KAiKiLLE!
Joanna, Lisäksi oli harmi miten ihmiset tappeli ja töni toisiaan kuin missäkin perusbaareissa.Tämä on nykyään turhankin yleistä meininkiä bileissä :( Itse olen tottunut siihen että tanssiville annetaan tilaa eikä kävellä vain tylysti päin kun tilaa on kiertääkin.
Huonoja huumeita ja liian suuria egoja, tunne tulee sisältä pannaan sinne sisälle siis oikea sekoitus kemikaaleja - testolla tulee tiejyriä.
Samu*,
Meikäläinen tais olla yksi kääliöistä ja se hävettää. Tuli melkoisen tiskillä jonottamisen jälkeen tilattua seisoskeluun kyllästyneenä kerralla 4 salmaria ja 2 paukkua ja se oli sitten sitä myöden siinä.
Ei se haittaa jos oot hyvis oli sitten kännis tai mehuissa, kuhan et oo kenenkään naamas.
Caro²,
Ei viitsinyt. Yks nappi / alkopäissään oleva 2-3 hengen(?) kääpiöbodariporukka (alle 190cm mittasia) veteli jotain pikkusta pataan siinä sisääntulon lähettyvillä noin klo 03:08. Tulihan siihen poketkin paikalle mutta tää yks näistä kolmesta bodarista lähti melonit kainalossa taksin tanssilattian suuntaan blondin emännän halaillessa.
En sitte tiedä onko kyseinen pataan ottanu kaveri soittanu poskea suurissa elämäntunnoissaan vai mitä, mutta tämmöstä tällä kertaa.
Isot ku hakkaa pieniä ne on power-tripillä ja siihen ei tartte ku lihaa , napeilla ne halailis siät jätkää. Mitenkään tilannetta näkemättä, kuhan liitin sut mun manifestoon.