Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki

624 posts, 32 pages, 327,246 views

hane

Posts: 242

#243 • • hane
ei kai nyt ketää jouduta perumaan, oliko nää tosiaan myyty myös ovelta loppuun aiempina vuosina. jos kerrankin miettis ja pähkäilis. oispa oma auto tjn...

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Wolverine

Posts: 1,860

#244 • • Wolverine
vähän huonolta kyllä näyttää. huomenna klo 15 aukeaa lentokenttä taas mutta toi tuhkapilvi ei kyllä oo katoamassa mihinkään muutamaan päivään, väittäisin että ollaan vielä ensi viikollakin lentokiellossa. tai sit vedetään riskillä, yks kone leikkaa kiinni ja sen jälkeen mietitään että kannattiko ottaa riski.
Riku

Posts: 3,187

#245 • • Riku The Little Prince
Kannatan yksityisiä potkurikoneita! Ei kai niiden moottorit oo niin herkkiä?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Freja

Posts: 8,774

#246 • • Freja Sihteeri

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Riku, 16.4.2010 10:21:
Kannatan yksityisiä potkurikoneita! Ei kai niiden moottorit oo niin herkkiä?



Mä taas oon käsittänyt, et se ei oo pelkästään se moottori - tuhkapilvi sisältä myös kiveä, joka pilaa suht nopeesti lentsikan ohjaamon lasit.
Plus et näkyvyys ei oo kovin huippu :D

Itse bileistä, mua ei haittaa vaikka ulkomaan starat ei pääsis.
Ei kyl sinänsä ees haittaa, vaikka laaseritkaan ei ois viel Suomes ja nekin jäis.
Oon täällä siitä huolimatta :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Riku

Posts: 3,187

#247 • • Riku The Little Prince

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Freja, 16.4.2010 10:27:
Mä taas oon käsittänyt, et se ei oo pelkästään se moottori - tuhkapilvi sisältä myös kiveä, joka pilaa suht nopeesti lentsikan ohjaamon lasit.
Plus et näkyvyys ei oo kovin huippu :D

Olet oikeassa, mutta se on paljon pienempi riski, ja sen olen valmis ottamaan :D

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Whiteout

Posts: 47

#248 • • Whiteout
Whiteout Ticket Update & News

Like you have probably heard already there is some trouble in the field of aviation in Northern Europe at the moment. We are currently working hard to re-route the artists so there would be no changes in tomorrow's line-up. Meanwhile the tickets are still selling faster than ever! At the moment 80% of all advance tickets have been sold and it looks like they will be sold out once again. We'll keep you updated!

http://www.tiketti.fi/tapahtuma/7069
Herzie

Posts: 106

#249 • • Herzie
Jee, jee. Nää on ihan just.

...toivottavasti kaikki artistit saadaan paikalle.

--
Reichtum, Ansehen, alles kann man verlieren, aber das Glück im eigenen Herzen kann nur verschleiert werden und wird immer, so lange, wie du lebst, dich wieder glücklich machen.

omwoods

Posts: 8

#250 • • omwoods
Ok kai sit meen tänne! Tulkaa sanoo moi kun näette hulavanteen :) I'm serious. It's white. hahah! en malta odottaa
m1kk3

Posts: 5,560

#251 • • m1kk3 no-life
Vähän huonolle tosiaan näyttää tuo ulkomaan starojen lentotilanne... Tosin, jos ne sais ajoitettua tulemisensa tuohon klo 15 jälkeen huomiselle, ni ehkä sit... Tosin, riippuu tosiaan mistä herrat on tulossa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jokke L

Posts: 1,203

#253 • • Jokke L [GoodMusic]
löysinpäs valkosen kauluspaidan :)

farkkujen valkaisu ei oikeen onnistunu parhaalla mahdollisella tavalla, mut jos tänää kävis kattoo tost pukimost ku siel on alennusmyynti. :D

yksi pitkä yö jäljellä... *tanssittel* *känni*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#254 • • Jussi Soro choon!

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

mikke, 16.4.2010 11:32:
Tosin, jos ne sais ajoitettua tulemisensa tuohon klo 15 jälkeen huomiselle, ni ehkä sit...


Yleisesti ottaen artistit (varsinkin tämän kokoluokan) käy lähinnä kääntymässä Suomessa, eli iltakoneella maahan ja suoraan lentokentältä keikalle. Ja tuossa ylempänä ainakin Labyrinth jo tiedottikin että vaihtoehtoisiakin reittejä kartoitetaan. Itse ainakin luotan ja toivon, että artistit paikalle pääsevät.
vel

Posts: 173

#256 • • vel
Peukut pystyyn, saa nähdä... Jos pääesiintyjät kusee niin saattaa jäädä väliin kyllä, sama kuin vaikka Sonispherestä jäis Iron Maiden pois, ei se siitä huonoa tapahtumaa tee mutta ei ehkä sen arvoista enää :/
Amnesia

Posts: 888

#257 • • Amnesia

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

vel, 16.4.2010 14:02:
Peukut pystyyn, saa nähdä... Jos pääesiintyjät kusee niin saattaa jäädä väliin kyllä, sama kuin vaikka Sonispherestä jäis Iron Maiden pois, ei se siitä huonoa tapahtumaa tee mutta ei ehkä sen arvoista enää :/



Niin kauan kuin muistan, niin Laserpoint ei ole suoranaisesti loistanut line-upillaan. Se maine on kerätty muilla ansioilla, kuten organisointi, efektit, ylipäänsä bilefiiliksen luominen. Tämänvuotisesta line-upista Way out west on hyvä, mutta pariin kertaan Kaapelilla nähty. Blank & Jones menee henk koht vähän evvk-kategoriaan. Ei muuta kuin Orkkikselle lisää aikaa, ehkä joku kotimainen buukkaus lisää jne, hyvä siitä tulee *joo*
Freja

Posts: 8,774

#258 • • Freja Sihteeri
Mulle kelpais esim Soron Jussi, jos kotimaisia buukkauksia tulis lisää! :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#260 • • Freja Sihteeri

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Jake, 16.4.2010 14:22:
Annetaan Jussin ny kerrankin viettää vapaa-ilta. :)



No mitäs muita ku vapaailtaa viettäviä DJitä täs pitäis ehdottaa? :D
Kunhan siis heitin, ku tuol tuotii ilmoille et jos vaikka nykysille soittajille lisäaikaa tai si muita kotimaisii buukkauksia. Ite harvoin päässy Jussin settii kuuntelee mut aina kolahtanu. Ja enhän mä niitä päätä :D toin vaan yhen kotimaisen suosikkini esille.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been