P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark

485 posts, 25 pages, 209,514 views

Daniel Braun

Posts: 1,626

#103 • • Daniel Braun wednesday?
Eiiiii näin :D
Mä oon paripäivää jahkaillu ihan vaan saamattomuuttani noiden lippujen kanssa, jos sitä sit varauksesta vapautuvia kyttäilis :D
Samu81

Posts: 1,224

#104 • • Samu81 kokolihaa
Mikäs noissa varatuissa lipuissa oli se aika, jonka sisällä ne piti lunastaa tahi muuten vapautuivat takaisin kiertoon? Entä onko tietoa noista Helsinki 10:n lipuista?

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

dj upi

Posts: 1,835

#105 • • dj upi

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Samu*, 14.1.2010 15:53:
Mikäs noissa varatuissa lipuissa oli se aika, jonka sisällä ne piti lunastaa tahi muuten vapautuivat takaisin kiertoon? Entä onko tietoa noista Helsinki 10:n lipuista?



En tiä mut aina pitäis 10 aikaan aamulla käydä kyselee/soittelee.

HKI 10 ei ainakaan sillon 11.1 tienny koko lipuista mitään. Mikähöhän olis nyt tilanne?
hohto

Posts: 26

#107 • • hohto koneradio

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Samu*, 14.1.2010 15:53:
Mikäs noissa varatuissa lipuissa oli se aika, jonka sisällä ne piti lunastaa tahi muuten vapautuivat takaisin kiertoon? Entä onko tietoa noista Helsinki 10:n lipuista?



Ite varasin liput maanantaina 11.1. tiketistä nettivarauksella ja siinä luki että varaus on voimassa lauantaihin 16.1. asti.
djavol

Posts: 160

#108 • • djavol Angel Of Sin
Jep-jep... Mä varasin kanss 11 päivä ja huomenna sitten noutamaan *jiihaa* Vaikka mailiin tipahtaneessa vahvistuksessa lukee "voimassa 16.1 asti" eli luulis et se tarkoittais, et 16 päivä ne sais vielä... Tyhmä ku oon *pepsodent* Ja nyt ei muuta ku laihikselle *vink* *vink*

--
Do not mess with me

Samu81

Posts: 1,224

#109 • • Samu81 kokolihaa

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

dj upi, 14.1.2010 15:55:
---


En tiä mut aina pitäis 10 aikaan aamulla käydä kyselee/soittelee.

HKI 10 ei ainakaan sillon 11.1 tienny koko lipuista mitään. Mikähöhän olis nyt tilanne?



Arvostaisin suuresti jos viittisit tietoa saadessasi ilmoittaa vaikka tänne :)

Tosin itsehän olen duunissa klo.16 saakka, voi *ittujen *ittu. Eivät nämä kyllä vuosi sitten näin nopeasti menneet... *grr*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

dj upi

Posts: 1,835

#110 • • dj upi

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Samu*, 14.1.2010 21:28:
---
dj upi, 14.1.2010 15:55:
---


En tiä mut aina pitäis 10 aikaan aamulla käydä kyselee/soittelee.

HKI 10 ei ainakaan sillon 11.1 tienny koko lipuista mitään. Mikähöhän olis nyt tilanne?

---


Arvostaisin suuresti jos viittisit tietoa saadessasi ilmoittaa vaikka tänne :)

Tosin itsehän olen duunissa klo.16 saakka, voi *ittujen *ittu. Eivät nämä kyllä vuosi sitten näin nopeasti menneet... *grr*



Sori siis tarkotin että jos haluu Tiketistä piljetin ni pitää sieltä kysellä aina aamuisin. Normikäytäntö siis. Kavereilla saattaa olla mulle jo lippu joten ehjkä vielä veivaan tätä juupas-eipäs linjaa lähdön kanssa.
_Rinde_

Posts: 13

#111 • • _Rinde_ think pink
Joo-o, liput meni sit ohi nenän vissiin...Jos joltain löytyy ylimääräsiä niin viestiä/soittoa 044 9493146
illusion

Posts: 1,061

#112 • • illusion team-sauna :D
Lippuja sai vielä aamulla Helsinki 10:sta, myyjä epäili että tänään myydään loputkin.
Eli nopeesti vaan sieltä kysymään *vink*
vel

Posts: 173

#113 • • vel
Ensimmäistä paria trokataan jo huuto.net:ssä järjettömään ylihintaan, aika perseestä mutta minkäs teet. Helsinki 10 lienee ainoa muu oljenkorsi, peruutuslippuihin ei järin kannata luottaa.

Lähempänä normaalihintaa saattaa saada taas kun päästään kohti maagista viikonloppua, esim. täällä oli viime vuonna myynnissä ylimääräiseksi käyneitä lippua. Eipä noidenkaan varaan voi oikein laskea tosin...
MIUH

Posts: 33

#115 • • MIUH
Mulle voi tulla kans tarjoomaan jos jollain on 2 ylimäärästä lippua jossain vaiheessa elämää!

--
Hei beibit mis on reivit ?

_Rinde_

Posts: 13

#117 • • _Rinde_ think pink
Jes!!!!! Siellä hki10 oli vielä muutama lippu, varattu on 3kpl ja ukko niitä hakemassa justiinsa! Jipii :)
Pacifique

Posts: 91

#118 • • Pacifique
PACIFIQUE LUAU LIPPUPÄIVITYS

Normaalihintaiset Pacifique Luau liput on myyty ja varattu loppuun ennätysajassa vain 5 päivää myynnin alkamisesta. Rajattu määrä VIP-lippuja on vielä jäljellä Helsinki 10:ssä.

Lisätietoja: http://www.pacifique.fi/tickets.shtml

Aloha!
_Rinde_

Posts: 13

#119 • • _Rinde_ think pink
Hei pacifique-konkarit, kertokaas vähän missä pidätte rahoja jne. Tää on mun eka kerta, aina myöhästyny lipuissa tai ollu raskaana tms *justjoo*