Vaikka itsekin Muropaketissa välillä pyörin, niin olen kyllä ihan tarkoituksellisesti vältellyt tuota ketjua. Jo heti otsikko on täysin perseestä, "bileet joissa uidaan viinassa", voi elämän kevät
Olettaisin, että tällä hetkellä siellä paasataan siitä että onko kaikki näissä bileissä kuoseissa vaiko ei, en halua tsekata.
Ylipäänsä olen ajat sitten lopettanut konemusiikkiaiheisten ketjujen lukemisen nörttifoorumeilla. Ei siitä yksinkertaisesti tule hevon helvettiä. Niille, jotka kirjoittavat molemmille foorumeille: pretty fucking please, älkää perustako konemusiikkiaiheisille bileille ketjuja sinne. Niistä ei ole mitään hyötyä. Joka kerta vituttaa kun näkee, että joku on taas bumpannut jotain Pacifique- tai Konemetsä- ketjua.
Sama pätee oikeastaan kaikkiin muihinkin aiheisiin, jotka on minulle jotenkin tärkeitä. Muro sopii lähinnä paskanjauhantaan tuoreista kouluammuskeluista ja muista "breaking news"- tason jutuista, yleiseen fleimaukseen ja siihen mihin se kai alunperin on tarkoitettu, eli nörttien juttuihin.