P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark

485 posts, 25 pages, 209,030 views

neitix

Posts: 2

#241 • • neitix
MYYTÄVÄNÄ 1 LIPPU TAPAHTUMAAN. NOUTO HELSINGIN KESKUSTASTA.

LISÄTIETOJA: PUH. 044-5222145
Trix

Posts: 21

#244 • • Trix taustapööpöilijä

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:


---
“I don’t like them,” Tiesto said. “It brings the wrong vibe to the party. Too much drugs. I drink a little bit but the scene needs to clean up so skip those damn glow sticks. They look horrible and they’re too ravy.”

Lähde:
http://www.elektroaddict.com/.../tiesto-doesnt-like-glow-sticks-at-his-party.html
---


Eihän Tiesto voi olla väärässä, eihän?

Too ravy. :(



Mitä helvettiä? melkoista porttiteoriaa soveltaa nyt kyllä setä tässä :D vielä ei oo Tiestoa livenä nähty, pitää varmaan varastoida glow stickejä tulevaisuuden varalle jos sen joskus näkis..

Ja sitten oikeaan ongelmaan, oon koittanut nyt miettiä pääni puhki mihin tyttöset saa sen hirveän määrän polettejaan tungettua kun siellä altaassa lilluvat? Bikineissä varastotila on suht vähissä ja vastaukseksi ei nyt sitten käy myöskään piparit ja persikat posket! :D Vyölaukku? Please no.. Kaulapussi-Pussikaula? Please no..

--
Jokaisessa meissä asuu pieni pässi

ville

Posts: 3,780

#245 • • ville olen oikeasti ujo
Olis muuten huomenna!

Ja taas kerran luvattu hemmetin kylmää, taitaa olla perinteinen pacifiquesää.... toisaalta harvoinpa sitä tulee tupakkaa poltettua -15 asteen pakkasessa uimashortseissa *blush*
ville

Posts: 3,780

#246 • • ville olen oikeasti ujo
Viimehetken parannusehdotus logistiikkaan:

Joka vuosi sillä pukuhuoneiden ovella, joka on kohti ulko-ovea, on hirveä ryysis. Käytävällä on leveyttä ehkä 1.5m ja samasta aukosta on tulossa satoja ulos ja satoja sisälle. Pukuhuoneille on kuitenkin myös toinen ovi siellä altaiden puolella. Olisi aika bonus, jos jengi ohjattaisiin sieltä toiselta puolelta sisällä pukuhuoneisiin ja pois sitten tältä toiselta ovelta.
dj upi

Posts: 1,835

#247 • • dj upi

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

ville, 5.3.2010 15:42:
Viimehetken parannusehdotus logistiikkaan:

Joka vuosi sillä pukuhuoneiden ovella, joka on kohti ulko-ovea, on hirveä ryysis. Käytävällä on leveyttä ehkä 1.5m ja samasta aukosta on tulossa satoja ulos ja satoja sisälle. Pukuhuoneille on kuitenkin myös toinen ovi siellä altaiden puolella. Olisi aika bonus, jos jengi ohjattaisiin sieltä toiselta puolelta sisällä pukuhuoneisiin ja pois sitten tältä toiselta ovelta.



Jep. Viimeks tuntu muutenki puolet ajasta menevän jonottamiseen tai siihen et etsii mestaa mis ei olis niin kauheet jonot. Osa ruoasta loppu kans kesken. Nyt tarpeeks nopeakätisiä baarimikkoja päälavan puolelle ja nuff food sinne ruokapuolelle ni elämä olis asteen kivempaa. Narikka/pukuhuonejonoja tuskin nyt enää kauheasti voi nopeuttaa lukuunottamatta tuota mite quotessa oli. Siks pitääki saapua ajoissa :P
Armadance

Posts: 322

#248 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Trix, 5.3.2010 12:43:

Ja sitten oikeaan ongelmaan, oon koittanut nyt miettiä pääni puhki mihin tyttöset saa sen hirveän määrän polettejaan tungettua kun siellä altaassa lilluvat? Bikineissä varastotila on suht vähissä ja vastaukseksi ei nyt sitten käy myöskään piparit ja persikat posket! :D Vyölaukku? Please no.. Kaulapussi-Pussikaula? Please no..



Rannekukkaro!
Ainakin Helsingin Stockalla on naisten urheiluosaston kassalla myynnissä ranteeseen pujotettavia näppäriä rannekukkaroita. Materiaali lycraa tms joten ei haittaa vaikka altaassa polskiikin. Itse olen laittanut rahat minigrip pussiin ja hyvin on homma toiminut.
Armadance

Posts: 322

#249 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

ville, 4.3.2010 10:55:
---
Pacifique, 4.3.2010 10:29:

Yllämainitut asiat kukoistaa ja kehittyy, LOVE/Jack/Unity järjestää tapahtumia, tuotantopuolella on tulossa ainakin Andy Moor- ja Solarstone-kollaboraatiot sekä Unity 2010 remix ja loppuvuodesta on eräs hyvinkin spesiaali klubitapahtuma...

---


Kansa vaatii päiviä!



Komppaan ja liityn kansanliikkeeseen!
Minnalilla

Posts: 418

#250 • • Edited Minnalilla
Ilmeisesti joutuu jonottaa aika kauan?
Mitä juotavaa tuol on tarjolla? (onko perus omena siideri, kalja, lonkero) vai myös muuta?
Entä pystyykö siellä syömään?

Täällä meillä päin käynny ihan älytön säkä, mä oon flunssassa ja kaveri juuri selvinnyt oksennustaudista, mutta messissä ollaan! *hymy*

--
tilulileii!

vel

Posts: 173

#251 • • vel

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Minnalilla, 5.3.2010 21:44:
Ilmeisesti joutuu jonottaa aika kauan?
Mitä juotavaa tuol on tarjolla? (onko perus omena siideri, kalja, lonkero) vai myös muuta?
Entä pystyykö siellä syömään?

Täällä meillä päin käynny ihan älytön säkä, mä oon flunssassa ja kaveri juuri selvinnyt oksennustaudista, mutta messissä ollaan! *hymy*



Viime vuoden tarjonta oli yhtä siideriä, yhtä olutta, ei lonkeroa mutta Red Bull tytöt myi Jekku-Bullia tms kyllä. Jotain ylisuolattuja (oikein!) ranskalaissettejäkin oli tarjolla.
widowmaker

Posts: 8

#252 • • widowmaker

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

Trix, 5.3.2010 12:43:
---

Ja sitten oikeaan ongelmaan, oon koittanut nyt miettiä pääni puhki mihin tyttöset saa sen hirveän määrän polettejaan tungettua kun siellä altaassa lilluvat? Bikineissä varastotila on suht vähissä ja vastaukseksi ei nyt sitten käy myöskään piparit ja persikat posket! :D Vyölaukku? Please no.. Kaulapussi-Pussikaula? Please no..





Poleteille saa tai ainakin viime vuonna sai sellaisen söpön neonvihreän kotelon " CA2_0022-Edit.jpg "
tir

Posts: 951

#253 • • tir
illan uurastuksen jälkeen mekko valmis ja iiiihan kohta.. *jiihaa**tanssittel*
Fornarina

Posts: 283

#254 • • Fornarina
Pienet hypet päällä, ku on Serenan työntekijänä seurannu sivusta bileiden järkkäystä! 8D Ihanjustkohta mennään!
toadstool

Posts: 10

#255 • • toadstool
onko tuolla joutunut jonottaan paljonkin jos saapuu jo seiskaksi?

vai meenkö jo nyt sinne pihalle :D
Amma

Posts: 2,383

#256 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:

toadstool, 6.3.2010 02:34:
onko tuolla joutunut jonottaan paljonkin jos saapuu jo seiskaksi?

vai meenkö jo nyt sinne pihalle :D


Tarkoittanet, että jos saavut paikalle vasta seiskaksi? Nää bileet alkaa aikasin, loppuu aikasin (1.30) ja on aiempina vuosina saanut jengin liikenteeseen jo siihen aikaan, kun normibaariin menevät vasta harkitsee etkoille lähtemistä. ;)

--
*etsiskel*

toadstool

Posts: 10

#257 • • toadstool
^selvä! kiitos :D
pitänee laittaa bikinit laukkuun ja lähtee liikkeelle täältä kaukaa
RAVE4EVER

Posts: 39

#258 • • Edited RAVE4EVER ALL I WANNA DO IS DANCE
Nyt ois myyniissä 1 lippu Pacifiqueen! Muksu tuli kipeeks joten jäi hoitopaikka uupumaan:( Tarjouksia siis otetaan vastaan...Lipun voin tuoda paikanpäälle serenaan, tai sen voi noutaa turusta ennen klo 16.00
Ota siis yhteyttä pian!

p. 044 338 1576 / Vesku

#myyty#

--
ALL I WANNA DO IS DANCE

W_Gekko

Posts: 146

#260 • • Edited W_Gekko
pari kyssäriä teiltä kokeneilta: uskaltaako tonne ottaa elacineja mukaan? : / ja olin näkevinäni jossain keskustelua ruoasta, onko siellä jotain simppeliä ruoka tarjoilua?

--
O.o