485 posts, 25 pages, 223,165 views
Replying to P A C I F I Q U E : L U A U - 6.3.2010 @ Serena Waterpark:
wiwi, 4.3.2010 13:17:
Lähde:
http://www.elektroaddict.com/.../tiesto-doesnt-like-glow-sticks-at-his-party.html
---
Eihän Tiesto voi olla väärässä, eihän?
Too ravy. :(
vel, 2.3.2010 11:48:
Siellähän soitti viime vuonna joku ulkonakin kun porukka jonotti.
---
I dont like them, Tiesto said. It brings the wrong vibe to the party. Too much drugs. I drink a little bit but the scene needs to clean up so skip those damn glow sticks. They look horrible and theyre too ravy.
Lähde:
http://www.elektroaddict.com/.../tiesto-doesnt-like-glow-sticks-at-his-party.html
---
Eihän Tiesto voi olla väärässä, eihän?
Too ravy. :(
ville, 5.3.2010 15:42:
Viimehetken parannusehdotus logistiikkaan:
Joka vuosi sillä pukuhuoneiden ovella, joka on kohti ulko-ovea, on hirveä ryysis. Käytävällä on leveyttä ehkä 1.5m ja samasta aukosta on tulossa satoja ulos ja satoja sisälle. Pukuhuoneille on kuitenkin myös toinen ovi siellä altaiden puolella. Olisi aika bonus, jos jengi ohjattaisiin sieltä toiselta puolelta sisällä pukuhuoneisiin ja pois sitten tältä toiselta ovelta.
Trix, 5.3.2010 12:43:
Ja sitten oikeaan ongelmaan, oon koittanut nyt miettiä pääni puhki mihin tyttöset saa sen hirveän määrän polettejaan tungettua kun siellä altaassa lilluvat? Bikineissä varastotila on suht vähissä ja vastaukseksi ei nyt sitten käy myöskään piparit ja persikat posket! :D Vyölaukku? Please no.. Kaulapussi-Pussikaula? Please no..
ville, 4.3.2010 10:55:
---
Pacifique, 4.3.2010 10:29:
Yllämainitut asiat kukoistaa ja kehittyy, LOVE/Jack/Unity järjestää tapahtumia, tuotantopuolella on tulossa ainakin Andy Moor- ja Solarstone-kollaboraatiot sekä Unity 2010 remix ja loppuvuodesta on eräs hyvinkin spesiaali klubitapahtuma...
---
Kansa vaatii päiviä!
Minnalilla, 5.3.2010 21:44:
Ilmeisesti joutuu jonottaa aika kauan?
Mitä juotavaa tuol on tarjolla? (onko perus omena siideri, kalja, lonkero) vai myös muuta?
Entä pystyykö siellä syömään?
Täällä meillä päin käynny ihan älytön säkä, mä oon flunssassa ja kaveri juuri selvinnyt oksennustaudista, mutta messissä ollaan!
Trix, 5.3.2010 12:43:
---
Ja sitten oikeaan ongelmaan, oon koittanut nyt miettiä pääni puhki mihin tyttöset saa sen hirveän määrän polettejaan tungettua kun siellä altaassa lilluvat? Bikineissä varastotila on suht vähissä ja vastaukseksi ei nyt sitten käy myöskään piparit ja persikat posket! :D Vyölaukku? Please no.. Kaulapussi-Pussikaula? Please no..
toadstool, 6.3.2010 02:34:
onko tuolla joutunut jonottaan paljonkin jos saapuu jo seiskaksi?
vai meenkö jo nyt sinne pihalle :D