LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki

44 posts, 3 pages, 7,911 views

pimeys

Posts: 24

#21 • • pimeys
Tässä on Helsingin klubi-iltojen kirkas ykkönen.

PLUR. <3
Mio

Posts: 1,010

#22 • • Mio
Mielenkintoinen ja erittäin onnistunu ilta oli kyll! Tanssi vei mukaansa ja aikasesta herätyksestä huolimata oli vaikeuksia poistua paikalta. Pitää tulla uusiks!
samlainio

Posts: 1,264

#23 • • samlainio

Replying to LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki:

pimeys, 23.1.2010 08:00:
Tässä on Helsingin klubi-iltojen kirkas ykkönen.



toi on kyl totta! Täydellinen Ug konsepti. Eilen tuli kyl silti sellanen olo, ett se deejii koppi vien siinä tanssilattialla tilaa, ku porukkaa ois halunnu sinne, muttei mahtunu. Ja soundi oli pikkasen liian lujalla. Biisit oli tosin loistavia! Me like!
FreeMan

Posts: 48

#24 • • FreeMan
Kutonen rokkas, upea konsepti ! DJ pöytä oli kivasti siin alhaalla keskelle yleisön tasolla.
Oli vaan liian täynnä kutonen taas.
Kuukunen

Posts: 244

#25 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Mulla on viimeksi ollut yhtä hauskaa klubilbileissä Berliinissä, se kertoo jo paljon. Onnistunut konsepti, ei mitään häiritseviä lamppuja :P jaksaa paremmin tanssiakin. Lopuksi oli niin siistiä kun valot sytytettiin, ympärillä oli hikisiä ja väsyneitä ystäviä ja kaikilla onnellinen ilme naamalla. Harmi ettei Tonilla vaan ollut Bellsejä mukana, se olisi kyllä sekoittanut päät lopullisesti...

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Lil Tony

Posts: 775

#26 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor
KIITOS YLEISÖLLE !

Harvoin pääsee soittamaan 7 h settiä Suomessa noin hyvälle yleisölle. Tanssit alkoi 21.30 ja päättyi 03.55...

Mitä Sam Lainio tossa mainitsi musiikin volumesta. Pahoittelen erittäin paljon, että se muutaman kerran oli selkeesti liian lujalla ja yläpää voittoinen ja taisi olla pari dbtä liian lujalla yleisesti volumet. Toi johtuu täysin siitä että PA millä soitan on niin suuntaava, että en pysyt kuulemaan koppiin volumea kunnolla, ja on niin pimeetä että ei nää Ranen nappeja missä asennossa EQ on. Sekä mun monitorit oli liian hilljaa päätteistä. Kohta missä koppi sijaitsee, siihen tuplaantuu bassot eli tuntuu koko ajan, että on bassoa ihan liikaa. Ensi kerralla täytyy pyytää, että PAssa ei ole niin paljon headroomia. Ekalla kerralla soitin kuulemma liian hiljaa, mutta se on parempi niinpäin. Kiitosksia sille joka tuli sanomaa että vola oli liian lujalla, se auttaa aina tilannetta. Mutta kornia, että kun tipauttin volaa niin samantien joku tulee sanomaan että laita lujempaa :D

Mitä tulee kopin paikkaan niin se on ns `part of the concept`. Koko homman ydin piilee nimenomaan siinä. Se tuntuu muutenkin luontevimmalta paikalta dj kopille. Tilaahan se vie sille ei mahda mitään, mutta tiivistunnelma alusta loppuun luo fiilistä.

Mitä tulee omiin fiiliksiin illan suhteen niin siihen nähden että ns kaikki oli mennyt v**uiksi alkuillasta ilta oli ihan luxus. Kun tulin mestoille noin 20:00 kamat ei toiminut, toinen kanava pimeenä. No se saatiin 21:10 valmiiksi, aiheutti pikasen stressiä heti alkuun. Syynä hajonnut piuha, joka ei ollut äänentoistolafkan vika vaan meidän omissa piuhoissa. Mutta kaikista nihkein juttu oli se, että olin polttanut tota iltaa varten noin 50 uutta killeri biisiä mitä olin tossa haalinut loman aikana kasaan. Paljon biisejä, jotka on ens kevään/kesän isoimpia house/techouse/techno hittejä. Laitoin ekan cdn sisään niin siinä oli vain yksi 65 minuuttinen biisi, ja sama show seitsemän muun cdn kanssa. Eli olin jotenkin saannut poltettua biisit yhteenpötköön ilman track markkeja, joka on musta mahdotonta, mutta tulihan toikin testattua :) Normallisti teen sen itunesin playlistin kautta, mutta mulla oli itunes jotenkin jumissa ja tein sen toisella ohjemalla, joka teki elämää suuremman tepposen. Loppu vähän levyt kesken. Mitä tästä opimme, testaa himassa että levyt toimii. + läppäri millä piti nauhoittaa koko ilta ei ikinä saapunut, mutta onneksi ne jotka oli paikalla ei missanut mitään. Niinpä, kannattaa olla mestoilla

Summa summaarum: Musiikillisesti en ollut itseeni täysin tyytyväinen, koska olin suunitellut peak hour setin noiden uusien biisien mukaan, jotka jäi soittamatta, mutta ei tuntunut menoa haittaavaan. Harmitti pikkasen toi vola homma kun se ei pysynyt täysin hallinnassa, onneksi tuli soitettua selvinpäin koska noin iso PA voi tehdä pahaa tuhoa ellei ole todella tarkkana ja lue yleisöä. Hymyileviä ihmisiä tanssilattia täynnä alusta loppuun, yski jurrinen talutettiin ulos. Paikka oli loppuunmyyty 23:00 aikoihin. Jengi tuli heti 21.00 jälkeen, joka super positiivista. Sanoinko jo, että paljon tyttöjä lattialla :)

Tästä on hyvä jatkaa ja aina voi yrittää pistää paremmaksi, sehän tän homman ydin on. Looking for the perfect night since 1989.

Illan technobiisi: Robert Hood - Stereotype 2
Illan techybiisi : Dixon, Henrik Schwarz - Chicago (live at Flow festival versio) Innervision.
Illan housebiisi : Armando - Dont take it (Ame remix)
Illan discobiisi : Frankie Knuckles - Only the strong will survive (Idjut boys edit to get credit)
Illan nudisco : Simian Mobile Disco - Cruel Intention (Maurice Fulton rmx)
Illan klassikko : Arnold Jarvis - Take Some time out
Illan bootleg : Azari & III - Reckless With Your love (Dixon remake)

Ps. Jengi jotka tulee Darkroomin tanssilattialle näpyttelemään kännykkällä tekstareita häiritsee. Ekaksi siitä tulee liikaa valoa ja ei kauhean kohteliasta.

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#27 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki:

Kuukunen, 23.1.2010 12:15:
Harmi ettei Tonilla vaan ollut Bellsejä mukana, se olisi kyllä sekoittanut päät lopullisesti...



Toukokuun 28. lupaan ottaa bellsin mukaan, joka on siis seuraava Darkroom missä itse soitan. Seuravassahan on nimeltä mainitsematon dj vieras 26.3.

Ps. Kävihän moga laitoin vahingossa dj nimen hetkeksi tohon kuka on tulossa. Noh jos joku onnellinen sen bongasi niin please pidä mölyt mahassa, mut ei se onneksi ollut kuin 2 sekunttia näkyvillä. Tekevälle saattuu, sanoi faija kun löin vahingossa kirveellä itseäni päähän pikku poikana, kun hakkasin kirveen tylpällä päällä naulaa:)

--
Jazz Is a Teacher

GERTY

Posts: 411

#28 • • GERTY

Replying to LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki:

Lil Tony,
Ps. Jengi jotka tulee Darkroomin tanssilattialle näpyttelemään kännykkällä tekstareita häiritsee. Ekaksi siitä tulee liikaa valoa ja ei kauhean kohteliasta.



Ihan helvetisti! Pari kertaa joutui lähteen käveleen.

Muutoin -kiitti =)
Gnizhak

Posts: 701

#29 • • Gnizhak iku
Aivan mahtava klubikonsepti, koko illan toimivaa soundia ja muutenkin miellyttävä tunnelma koko tilassa. Valitettavasti syyllistyin itse jossain vaiheessa jumittumaan alueelle jossa oli valoa, josta seurasi törmääminen tuttuihin ja, noh.. oma meno muuttui "perushengailuksi" - se olikin hyvä merkki mennä lepäämään.

PA tosiaan käväs vähän turhan kovalla, kuten Toni itsekin myönsi, mutta myös skidisti kirpee yläpää ja jokseenkin puhditon alapää vaivas sitä setuppia. Ekan kerran missanneena ja hehkutukset kuulleena odotin ehkä ihmeitä, mutta tasapainoista soundi tällä kertaa ei ollut. Mut ei se menoa haitannu, enpä muista hetkeen tanssineeni noin pitkään klubilla, lisää tätä. Pitkästä aikaa kutoselle oli klubiin saatu sama fiilis ku diskon tulevaisuuksissa aikaa sitten. Ja kutonen kun on kuitenkin kaupungin paras venue - noin meikäläisen näkökulmasta.

--
Don&#039;t Just Stand There

dj upi

Posts: 1,835

#30 • • dj upi

Replying to LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki:

raveIt, 23.1.2010 12:57:
---
Lil Tony,
Ps. Jengi jotka tulee Darkroomin tanssilattialle näpyttelemään kännykkällä tekstareita häiritsee. Ekaksi siitä tulee liikaa valoa ja ei kauhean kohteliasta.

---


Ihan helvetisti! Pari kertaa joutui lähteen käveleen.

Muutoin -kiitti =)



Samaa mietin. Yleensä oon kova ottaa videoo/kuvaa mut nyt ei vaan kehdannu ees sitä :D

Paljon kameleita (meni sit taas ehkä "liikaaki" aikaa lattian ulkopuolella sen johdosta :D) ja yllätyin taas positiivisesti Kutosen hinnoista.

Ihmeteltiinki yhden herran kanssa ku Bangeriosasto vaan odotti tuloaan. Noh, sille löytyi selitys.

Vola oli -9db Elacinit päällä oikein mukava ja soundi paras taas pitkään aikaan.

Viesti tyttöystävältä: Naiset hyvät. Jos tiedätte/huomaatte et lattia on noin jumissa (joka on sikasiistiä ja tulee hyvät vibat) niin jättäkää ne viidentuhannen kilon laukut himaan/narikkaan. Varsinki suht lyhyinä ihmisinä ei oo kivaa ku joku hioo poskee sillä Louis Vittunilla :D

Ei mut. Hauskaa ja innolla odottelemaan seuraavia!
Lil Tony

Posts: 775

#31 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki:

Gnizhak, 23.1.2010 13:16:
Aivan mahtava klubikonsepti, koko illan toimivaa soundia ja muutenkin miellyttävä tunnelma koko tilassa. Valitettavasti syyllistyin itse jossain vaiheessa jumittumaan alueelle jossa oli valoa, josta seurasi törmääminen tuttuihin ja, noh.. oma meno muuttui "perushengailuksi" - se olikin hyvä merkki mennä lepäämään.

PA tosiaan käväs vähän turhan kovalla, kuten Toni itsekin myönsi, mutta myös skidisti kirpee yläpää ja jokseenkin puhditon alapää vaivas sitä setuppia. Ekan kerran missanneena ja hehkutukset kuulleena odotin ehkä ihmeitä, mutta tasapainoista soundi tällä kertaa ei ollut. Mut ei se menoa haitannu, enpä muista hetkeen tanssineeni noin pitkään klubilla, lisää tätä. Pitkästä aikaa kutoselle oli klubiin saatu sama fiilis ku diskon tulevaisuuksissa aikaa sitten. Ja kutonen kun on kuitenkin kaupungin paras venue - noin meikäläisen näkökulmasta.



Siis bassoa ois ollut niin paljon, että ois baari vaihtanut paikkaa. Ehkä ongelma oli enemmänkin siinä että koppiin kertyi liikaa bassoa ja en löytänyt balanssia PAn kanssa. Mulla meinas tulla rytmihäiriöitä bassosta:) Yleensä tykkään kiinteistä set upeista että se saadaan säädettyä balanssiin PA pidemällä aika jänteellä. Tässä konseptissa se ei ole mahollista. Talon äänimies oli mestoilla, ehkä turhan laiskana sitten. Ens kerralla haetaan täydelistä soundia. Meinaan olla itse tanssilattialla.

--
Jazz Is a Teacher

Gnizhak

Posts: 701

#32 • • Gnizhak iku

Replying to LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki:

Lil Tony, 23.1.2010 13:39:
Siis bassoa ois ollut niin paljon, että ois baari vaihtanut paikkaa. Ehkä ongelma oli enemmänkin siinä että koppiin kertyi liikaa bassoa ja en löytänyt balanssia PAn kanssa. Mulla meinas tulla rytmihäiriöitä bassosta:) Yleensä tykkään kiinteistä set upeista että se saadaan säädettyä balanssiin PA pidemällä aika jänteellä. Tässä konseptissa se ei ole mahollista. Talon äänimies oli mestoilla, ehkä turhan laiskana sitten. Ens kerralla haetaan täydelistä soundia. Meinaan olla itse tanssilattialla.


Joo, enemmän ehkä tarkotin puhdittomalla sitä että koin sen bassopuolen olevan jotenkin "laiska" ihan kun se ois laahannu perässä. Määrässä ei ollut mitään vikaa. Juurikin se kokonaispaketin balanssi siitä oli siis hieman kateissa, mutta ens kerralla paremmin.. aion tähdätä mestoille :)

--
Don&#039;t Just Stand There

Lil Tony

Posts: 775

#33 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki:

Gnizhak, 23.1.2010 14:01:
---
Lil Tony, 23.1.2010 13:39:
Siis bassoa ois ollut niin paljon, että ois baari vaihtanut paikkaa. Ehkä ongelma oli enemmänkin siinä että koppiin kertyi liikaa bassoa ja en löytänyt balanssia PAn kanssa. Mulla meinas tulla rytmihäiriöitä bassosta:) Yleensä tykkään kiinteistä set upeista että se saadaan säädettyä balanssiin PA pidemällä aika jänteellä. Tässä konseptissa se ei ole mahollista. Talon äänimies oli mestoilla, ehkä turhan laiskana sitten. Ens kerralla haetaan täydelistä soundia. Meinaan olla itse tanssilattialla.

---

Joo, enemmän ehkä tarkotin puhdittomalla sitä että koin sen bassopuolen olevan jotenkin "laiska" ihan kun se ois laahannu perässä. Määrässä ei ollut mitään vikaa. Juurikin se kokonaispaketin balanssi siitä oli siis hieman kateissa, mutta ens kerralla paremmin.. aion tähdätä mestoille :)



Hmm, ok. Täytyypä ihmetellä. `laahaava`basso kuulostaa omituiselta. PAssa ei siis ole mitään vikaan. Se on varmaan paras mitä rahalla saa. Säädöissä voi olla, mutta epäilen. Tila on mitä on, siinä on ihmeellisiä kohtia huoneessa missä basso menee vaiheeseen mikä voi aiheuttta jotain omituisuuksia. Mut joo, niinkuin aikaisemmin sanoin, täydellistä hipovaa soundia ei kovin helpolla saa kuin tekemällä kiinteä custom setti ja akustoimalla tila sen mukaan niinkuin Redrum on rakennettu

--
Jazz Is a Teacher

tomii

Posts: 3,594

#34 • • tomii kallion herttua
Ensi kerralla koitan tulla sitten ajoissa (eli siis: heti kun ovet aukee), nyt pääsin paikalle vasta todella myöhään. Mutta ehdin sen verta olla, että vaikutuin konseptista aikalailla. Tuli tosi hyvä fiilis heti, kun asui tanssilattialle. Yllättävän "keski-eurooppalainen" fiilis, jos nyt osaan fiilistäni pukea sanoiksi (samaa sanoi tyttöystävänikin). :) Ensi kertaa odotellessa. *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Toykio

Posts: 294

#35 • • Toykio
Kiitos! :) Oli mahtava jatko-osa!
daffy

Posts: 737

#36 • • Edited daffy duck and cover

Replying to LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki:

Lil Tony, 23.1.2010 12:23:
KIITOS YLEISÖLLE !

Harvoin pääsee soittamaan 7 h settiä Suomessa noin hyvälle yleisölle. Tanssit alkoi 21.30 ja päättyi 03.55...


Ihan täydellinen klubi-ilta mulle, paljon kavereita ja sopivan vaihtelevaa saundia alusta loppuun, syvästä talosta teknoon ja nitkuun ja minne lie! Elacineilla oli volyymi aika sopivalla tasolla koko illan, muuten olisi ehkä ollut tosiaan aika lujalla.

Ilta toimi vielä paremmin kuin eka Darkroom ainakin mulle, snadisti nipistetty valaistus ja alkuillasta kuin uskonnollista riittiä tanssinut yleisö antoivat syytä hymyillä koko illan. Ennen puoltayötä tuli tosiaan heiluttua tanssilattian toisessa päädyssä silmät kiinni, ihokarvat pystyssä bassosta ja nauttien siitä ettei kukaan huutanut, vislannut eivätkä valot iskeneet silmiin. A gathering of the tribe...

Ei tosiaan kalpene Berliinin klubi-iltojen rinnalla!

Ensi kertaa odottaen *hymy*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Viltsu

Posts: 2,010

#37 • • Viltsu noname
Work like you don't need the money.

Love like you've never been hurt.

Dance like no-one's watching!





ps. Daffyn postauksesta kylmät väreet x) ens kerraksi paikalle taas.rakkauvet.




"I see this as a speedy evolution.."

"..of new indigenous religion" ;)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

golem

Posts: 1,395

#38 • • golem Golem
Täällä tuli käytyä. Täytyy sanoo et makee konsepti. Tosin ite en kyl uskaltais altistaa kalliita laitteita noin alttiiksi kännikalojen tuopeille, mut jos on varaa ottaa riski, nii tuo kyl tunnelmaa huomattavasti.

Ja kateeks kyl käy ku DJ saa soittaa tollasilla monitoreilla. Noin se pitäis olla aina *nauru*

Lähdin joskus keskiyön aikoihin, eli varmaan missasin bileitten parhaimmat palat. Mut mä sentään pyöräilin Espoosta 15km melkeen -20 asteen pakkasessa, jotta pääsisi bileisiin =)
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#39 • • kuilu ja kummitus

Replying to LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki:

daffy, 23.1.2010 19:36:
... nitkuun...


Toni soittaa nitkuuu, Toni soittaa nitkuuu! =P

Ja "konsepti" sanalla on kyl nyt paha inflaatio. Tai sit joku salaliitto! Grrrr.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Heiska

Posts: 118

#40 • • Heiska
Kyllä oli taas hienoa. *sydän*